20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 887083 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3645 på: 12. Des. 2012, 22:50 »
har også store forhåpninger. har sikker sett traileren 10 ganger :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3646 på: 12. Des. 2012, 23:59 »
Jeg har som vanlig ikke sett traileren, og ikke kommer jeg til å se den heller. Trailere er flinke til å ta bort mye av gleden ved nye filmopplevelser
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3647 på: 13. Des. 2012, 08:46 »
Gleder meg som en unge til Django Unchained! Tarantino er en fantastisk regissør, og han lager helt fantastiske filmer. Har STORE forhåpninger til denne filmen.

Enig i at trailere ofte ødelegger filmopplevelsen, da de har en tendens til å spoile alt for mye.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3648 på: 13. Des. 2012, 10:08 »
Må venta heilt til tysdag med Hobbiten. Argh, jaja, greier venta 5 dagar til.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3649 på: 13. Des. 2012, 15:36 »
The City of Violence - Kul Sør-Koreansk actionfilm. Det er lite orginalitet ved denne filmen, men det gjør absolutt ingenting. Filmen har en solid historie som er brukt i sånn ca. 10000000 0000000000 000000000 00000000000 777 filmer tidligere, gode skuespillprestasjoner, masse vold og enda mer vold. Jævlig mye fet vold, faktisk. Og en jævlig fet badguy. Samt en fet referanse til The Warriors. God variasjon i filming under slossingen au.
« Siste redigering: 13. Des. 2012, 15:37 av boris. »
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3650 på: 13. Des. 2012, 15:41 »
Hobbiten i morra!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3651 på: 13. Des. 2012, 21:27 »

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3652 på: 13. Des. 2012, 22:42 »
Django Unchained blir ganske enkelt årets film.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3653 på: 13. Des. 2012, 22:49 »
Jeg tror den kommer til å kjempe med Dredd om førsteplassen. Filmåret for min del ser vel sånn her ut:

Bra filmer:

1. The Expendables 2
2. The Woman in lack
3. Men in Black 3
4. The Cabin in the Woods

Og dårlige filmer som er satt i rekkefølgen middelmådige til håpløst ræva:

Chronicle
Underworld: Awakening
What to Expect When You're Expecting
Prometheus
The Dark Knight Rises
The Hunger Games

Har troa på Dredd, The Raid, The Man with the Iron Fists, Skyfall, Argo og Hobbiten.
Nei.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3654 på: 14. Des. 2012, 03:33 »
Filmåret for min del kan oppsumeres slik:

Verdens mest ræva film:
Cabin in the Woods

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3655 på: 14. Des. 2012, 08:30 »
Django Unchained blir ganske enkelt årets film.

For min del skal den slita mot Hobbiten og The Dark Knight Rises.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3656 på: 14. Des. 2012, 08:30 »
Filmåret for min del kan oppsumeres slik:

Verdens mest ræva film:
Cabin in the Woods

Hehe. Ja, den var svak.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3657 på: 14. Des. 2012, 08:34 »
Nokon som har sett Sinister?

Såg den i mørket med full styrke på lyden. SATAN! :nervøs:

Ein av dei beste amerikanske(for Boris sin del) skrekkfilmane eg har sett.

Boris: Spar meg for ein " Den sugde såååå jevlig kuk".  ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3658 på: 14. Des. 2012, 09:00 »
Ein ting eg berre må få ut og då er dette rette staden. Kvifor har det seg slik at vanlege folk og filmkritikarar som er so til dei grader er motstandarar av 3D og sinnsjuk bra oppløysning reiser og ser The Hobbit i 3D 48FPS?! Det er jo so jevla openlyst kva dei vil komma med kritikk etterpå. Det er og morosamt å sjå at alle er so påverka av kvarandre. Med fare for å påverka nokon, so gjeld det siste det med at det er for bra bilde og det minnar om ein såpeserie.
Eg lure på kva desse meinte om Bluray og HD når det kom? Eg hugsar personleg at eg ikkje likte HD med ein gong, men no greier eg ikkje sjå på noko anna.
For å på utlikna den negative påverknaden so får eg avslutta med litt positiv påverknad og; "It was a touch of technological wizardry by Jackson, and it worked perfectly, allowing the viewer to feel as he/she were a spying picture frame on Bilbo's fireplace, or a pine tree looking over a cliff and down at Rivendell."

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3659 på: 14. Des. 2012, 11:01 »
Boris: Spar meg for ein " Den sugde såååå jevlig kuk".  ;)

Fordi jeg hadde tenkt å komme med en sånn kommentar, mener du?  ::)

Og veldig mange filmkritikere MÅ se filmen i 3D uavhengig av hvor mye de hater drittet, og med tanke på at PeTURD Jackson prøvde noe nytt med Hobbiten er en del folk veldig interessert i å sjekke det ut. Du prater som om det er idioti. Flaut.
3D er uansett det største pisset noensinne. Helræva opplegg!

Tokyo Fist - Shinya Tsukamoto er et geni. Enkelt og greit. De som mener noe annet er tapere og undermennesker av en dimensjon ukjent. Sånn, da var det sagt. Mannen har vært en stor inspirasjon for kremregissører som Darren Aronofsky og Takashi Miike, og står bak kremfilmer som Tetsuo, Hiruko the Goblin, Tetsuo II: Body Hammer og Tokyo Fist, samt mer. Jeg kan ikke komme på mange regissører som har en så særegen og orginal stil som Shinya Tsukamoto. Jeg har ikke sett alt mannen har laget, men alle filmene jeg har sett skriker Shinya Tsukamoto etter et par sekunder. Og i tillegg til å være en fenomenal regissør, er mannen en utmerket skuespiller og har rimelig store roller i filmer som Tetsuo, Tetsuo II: Body Hammer , Tokyo Fist, Bullet Ballet og masse annet. Alle de nevnte er også regissert av Shinya Tsukamoto.

Men nok om det, filmens to store stjerner regissør Shinya Tsukamoto og hans lillebror Kôji Tsukamoto (som er kjent fra tre Shinya Tsukamoto- og fem Takashi Miike-filmer (eller noe), men dette var hans første film). Begge er helt fantastiske, og leverer troverdige og syke prestasjoner. Tokyo Fist er rå, grå og jævlig brutal. Bruken av blod er overdreven til tusen, sårene de får er overdrevne til tusen, men det er sånne småting som bare forsterker inntrykket av denne sinnsyke filmen.

Og selvfølgelig et fenomenalt soundtrack av Der Eisenrost.

Filmen blir ofte sammenlignet med Fight Club, og til tross for en del likheter er den sammenligningen bare tull og tøys. To veldig forskjellige filmer, hvor denne trekker det lengste strået uten et snev av tvil.
« Siste redigering: 14. Des. 2012, 11:06 av boris. »
Nei.