20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 884238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3165 på: 31. Juli 2012, 12:26 »
Gojira - Tidenes absolutt beste Godzilla-film. Helt sykt hvor fet denne filmen er. Godt skuespill, fet historie, fett soundtrack og jævlig bra effekter. Jævlig knall!
Liker også at effektene er langt, langt, langt fetere i Gojira fra 54, enn i den rævdårlige amerikanske remaken fra 98.
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3166 på: 01. Aug. 2012, 10:06 »
The Dark Knight Rises - RÅ film! Elsket den. Tom Hardy som Bane var konge. Kanskje ikkje like bra som TDK, men det skal mykje til. Glimrande trilogi.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3167 på: 02. Aug. 2012, 13:31 »
Dog Pound - Ganske bra film. Manglet litt i det store og det hele, og slutten ble for brå, for jeg satt igjen med noen spørsmål som jeg gjerne ville hatt svar på. Men den funka tross dette.
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3168 på: 02. Aug. 2012, 13:40 »
Catch me if you can er en av de beste filmene jeg har sett. Leonardo DiCaprio oser det jo kvalitet av uansett hvilken film han spiller i. Den eneste filmen med han jeg ikke har likt var den om FBI-Hoover.  :)

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3169 på: 02. Aug. 2012, 16:41 »
catch me if you can er skambra. samme med blow. elsker sånne filmer der det er ein god fortelling og ein stemme gjennom hele filmen, og at det foregår over ein lengre tidsperiode..
Venter i spenning...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3170 på: 03. Aug. 2012, 00:09 »
Midnight in Paris - Fantastisk film, enkelt og greit. Trenger ikke å si mer enn det.
Nei.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #3171 på: 03. Aug. 2012, 01:10 »
Skriv mer.
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3172 på: 03. Aug. 2012, 01:25 »
Håper du kveles på en stor pikk.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3173 på: 04. Aug. 2012, 00:22 »
http://www.thehobbitblog.com/?p=7753

Det har vore ein nytelse å fylgja Peter Jackson i denne videobloggen. For ein fantastisk mann. Eg har soooo ekstremt lyst til å vera med i den gjengen der... Gler meg til desember! ;)
« Siste redigering: 04. Aug. 2012, 00:23 av lgrinde »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3174 på: 04. Aug. 2012, 02:55 »
The Grey - Kule saker. Ting var litt vel åpenart, men ellers ganske bra.
Nei.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #3175 på: 04. Aug. 2012, 02:58 »
Wargames

Herlig film fra 1983 med Matthew Broderick som nerd. Knalle saker, rett og slett.
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3176 på: 04. Aug. 2012, 20:30 »

Oh yes!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3177 på: 05. Aug. 2012, 02:43 »
Cashback - Meget god film. Det finnes to versjoner av denne, en kortfilm på 18 minutter, og en på 102 minutter. Vi så den lange, og likte den veldig godt. En del herlige karakterer, god humor og en bra historie. Jepp, jepp!

Hero - For en utrolig opplevelse denne filmen er. Så utrolig vakkert og fantastisk at man mister pusten. Skuespillerprestasjonene, kinematografien, koreografien, bruken av farger og ikke minst soundtracket er av en annen verden. Uansett hvor mange ganger jeg ser denne så finner jeg ikke et eneste negativt ord å si om den. Hero er intet mindre enn perfekt! Tidenes beste Wuxia-film? Ja, jeg tror jammen meg vi sier det. Mest sannsynelig syv hestehoder forran nummer to.

Tan Dun, mannen bak soundtracket til både Hero og Crouching Tiger, Hidden Dragon, er også en mann som må nevnes. Herregud, for et soundtrack han laget til denne filmen. Helt vilt bra! Hyll ham!
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3178 på: 05. Aug. 2012, 03:13 »
Du må slutte å forduge japser og koraenere stig!!! Det er jeg som vet hvordan det skal gjøres!! Booka meg en spillefim på fylla i dag bare vent og se den blir awesome!!!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #3179 på: 05. Aug. 2012, 03:21 »
Har du sett Hero, tveit?

Så forresten Death at a Funeral (originalen) sist, morsomt og herlig.
Søte, søte blekkspruter.