20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 884910 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2910 på: 12. Mai 2012, 23:07 »
Leser at folk ennå ikke har sett Lost in Translation. Hårreisende!  :frenetisk:

Ingen som har noe negativt å si om denne filmen? Har akkurat skaffet meg den, så tenkte å se den i morgen etter kampen.

Nope. Det er vanskelig å finne noe negativt å si om denne filmen. Eneste jeg kommer på er at Scarlet har bortimot tidenes styggeste lepper, noe som gjør resten av trynet hennes stygt. Men mer enn det kan jeg ikke komme på. Kremfilm!

:giggs:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2911 på: 12. Mai 2012, 23:15 »
Kan holde oss for gode for slike blasfemiske utsagn Boris!!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2912 på: 12. Mai 2012, 23:15 »
 :smith:
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2913 på: 13. Mai 2012, 05:22 »

CAN'T WAIT! Får gåsehud av traileren, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2914 på: 13. Mai 2012, 10:48 »

CAN'T WAIT! Får gåsehud av traileren, jeg.

Ahhh, håper denne blir LANGT betre enn The Avengers! Gleder meg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2915 på: 13. Mai 2012, 11:16 »
Samboerens tur til å velge film, ble selvsagt en kjærlighets film, The Vow.

http://www.imdb.com/title/tt1606389/

Må innrømme at denne filmen var bra og anbefaler den til folk som vil se noe annet en action og skrekk.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2916 på: 13. Mai 2012, 12:44 »
Helt sykt at dere gidder å se trailere av filmer, spesielt med tanke på at 95% av dagens trailere gir bort alt som skjer i filmen. Slutta å se trailere for lenge siden siden jeg mer eller mindre visst hele hendelsesforløpet i filmen. Eldre trailere funker bra, de nye avslører altfor, altfor mye.
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2917 på: 13. Mai 2012, 12:56 »
Så "The Holiday" for tredje gang i går.. den er nesten på høyde med "The notebook". Og ja, det mener jeg faktisk.

Skulle kanskje vært en litt bedre slutt, men selve handlingen er jo terningkast 6.

Og til Boris; enig i at spesielt de der "American Pie"-tÿpe-filmene avslører samtlige gode poenger humormessig, så man vet liksom hva som kommer. Men jeg er nesten nødt til å ha sett en trailer for dramafilmer o.l. før jeg gidder å bruke tid på å se dem.  ;)

Peter

• Gjest
« Svar #2918 på: 16. Mai 2012, 21:07 »
Så nettop The Dictator på kino! En av tidenes morsomste filmer, sjeldent sett no så bra! 9,5/10!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2919 på: 17. Mai 2012, 12:06 »
Eskiya - Feiende flott film fra Tyrkia. Hovedrollen spilles av en kis med navn Sener Sen som rett og slett er glimrende som Eskiya (bandit)/Baran, og Ugur Yücel er ikke langt etter. Krimdrama, tenker jeg vi sier.
Nei.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2920 på: 18. Mai 2012, 10:13 »
The Woman in Black

Overraskende bra film, anbefales sterkt!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2921 på: 18. Mai 2012, 13:45 »
Har du sett orginalen? Skal være enda bedre enn den nye. Selv har jeg ikke sett noen, selv om jeg leng ehar hatt planer om å se orginalen.
Nei.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2922 på: 18. Mai 2012, 21:10 »
Har du sett orginalen? Skal være enda bedre enn den nye. Selv har jeg ikke sett noen, selv om jeg leng ehar hatt planer om å se orginalen.

Lastet den ned nå. så får vi sammenligne  :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2923 på: 18. Mai 2012, 21:18 »
Kulio. Den gamle lider vel en del av at det er en TV-produksjon, men den skal være rimelig bra. Nyinnspillingen får også godkjent av folk som liker oginalen. Har troa på begge.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2924 på: 19. Mai 2012, 02:02 »
Edge of Darkness - Thiller med Mel Gibson, Ray Winstone og Danny Huston. Overraskende god film. Nyinnspilling av miniserien ved samme navn, som jeg ikke har sett. Men den må åpenbart sees, da den skal være enda bedre. Anbefales!

Panic Room - Bra film. Til tider ganske intens og deilig, men mangler litt for å være en kjempefilm. Forest Whitaker er bra som alltid, og Kristen Stewart er som alltid jævlig kjip.
Nei.