20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 884800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2550 på: 09. Jan. 2012, 14:35 »
For de som liker sport i film.

http://www.sportsinmovies.com/

Etter en god del baseball filmer, så begynner jeg pinadø meg å kunne mye av reglene. :) 61* er vel den beste baseball filmen jeg har sett, men så er jeg stor fan av Thomas Jane også.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2551 på: 09. Jan. 2012, 15:15 »
Miyamoto Musashi - Flotte greier! Toshirô Mifune og Rentarô Mikuni er suverene.

:smitten: Toshirô Mifune !

Herlig triologi! Tredjefilmen er best, synst eg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2552 på: 09. Jan. 2012, 18:17 »
'aight! Gleder meg til å få sett dem.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2553 på: 12. Jan. 2012, 01:37 »
Knight and Day - Trengte litt lett underholdning i dag, og det fikk jeg. Cheesy som faen og intet nytt under solen, men jeg ble godt underholdt. Om den var frivillig eller ufrivillig, morsom vet jeg ikke, men jeg lo da til tider godt. 6/10.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2554 på: 13. Jan. 2012, 07:41 »
A Dangerous Method - Meget bra film. Mortensen og Fassbender er to personlege favorittar so dei åleina gjorde at eg såg filmen. Eg veit lite om Freud, men det er eit skikkeleg interessant tema. Fascinerande å teinkja på at desse 3 personane filmen tek føre seg har levd og funne ut det dei gjorde.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2555 på: 15. Jan. 2012, 23:52 »
Såg nettopp The fourth kind. Noen andre som har sett denne? Er alt berre oppspinn og eksisterer ikkje denne Dr. Abigail Tyler eller?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2556 på: 25. Jan. 2012, 02:58 »
Horrible Bosses - Jeg ble godt underholdt. Colin Farrell og Jamie Foxx var best.

Motherfucker Jones  :ler:
Nei.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2557 på: 25. Jan. 2012, 06:08 »
Contraband Spennende film med mye action og gode skuespillere. Ingen klassiker, men verdt inngangspengene på kinoen. 7/10
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2558 på: 25. Jan. 2012, 09:19 »
Såg "Hodejegerne" for nokon dagar sidan. Eg synest det var ein heilt ok-film. Endel herlige karakterer av Nesbø som er litt Coen-aktige.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2559 på: 30. Jan. 2012, 01:43 »
Saw 1 - Veldig kul.
Saw 2 - Ganske kul.
Saw 3 - Hohoh! Her startet nedturen. Mye svada, gitt.
Saw 4 - Mye svada, gitt.
Saw 5 - Mye svada, gitt.
Saw 6 - Mye svada, gitt.

Skal ha for en del fete dødsfall, dog. Serien skulle blitt avsluttet etter den første eller andre filmen, spør du meg. :ler:
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2560 på: 30. Jan. 2012, 01:53 »
Ja. 1. filmen var heeelt sykt bra. Er det 6 de har laga til nå eller altså? Datt ut etter 3. eller 4. i rekken.
Syns det er litt samme greia med Hostel-filmene. Førstefilmen var jævla bra, men andrefilmen var ikke mye å skryte av. Den tredje står vel nye folk bak og var jo en grusomt dårlig film - var ikke engang noe som var i nærheten like ekkelt som i tidligere Hostel-filmer heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2561 på: 30. Jan. 2012, 02:16 »
Er kommet syv. Ser den syvende i mrogen, tenkte jeg. Sikkert jævlig dårlig! :ler:

Men jeg synes Hostel var helræva. Kun sett de to første, og begge var jævlig kjipe i mine øyne. Alt for påtatt, null atmosfære osv. Meh!
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2562 på: 30. Jan. 2012, 02:50 »
Knight and Day - Trengte litt lett underholdning i dag, og det fikk jeg. Cheesy som faen og intet nytt under solen, men jeg ble godt underholdt. Om den var frivillig eller ufrivillig, morsom vet jeg ikke, men jeg lo da til tider godt. 6/10.
  Har trengt litt det samme i det siste så har sett Mission Impossible trilogien. Rett og slett god underholdning med cheesy comments og bra action ;D Tenker å se ghost patrol snart.

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2563 på: 30. Jan. 2012, 03:38 »
Såg nettopp The fourth kind. Noen andre som har sett denne? Er alt berre oppspinn og eksisterer ikkje denne Dr. Abigail Tyler eller?

http://www.imdb.com/name/nm2598903/

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2564 på: 30. Jan. 2012, 10:02 »
Ja. 1. filmen var heeelt sykt bra. Er det 6 de har laga til nå eller altså? Datt ut etter 3. eller 4. i rekken.
Syns det er litt samme greia med Hostel-filmene. Førstefilmen var jævla bra, men andrefilmen var ikke mye å skryte av. Den tredje står vel nye folk bak og var jo en grusomt dårlig film - var ikke engang noe som var i nærheten like ekkelt som i tidligere Hostel-filmer heller.

Syns Hostel 1 og 2 var like fete jeg :P