20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 884764 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2355 på: 13. Okt. 2011, 13:06 »
Drink Up Your Hearties Yo Ho eller hva den nå heter fra Pirates er fantastisk ja!
Selv syns jeg jo Inception sin main theme er helt rå. Ellers, denne fra Kick-Ass er også helt nydelig:

http://open.spotify.com/track/3wEGLM7BXQttom9CY64hNl

:hest:

Einig, det er ein herleg versjon. Men orginalen er best tykkjer eg, gjer filmen Sunshine so fantastisk bra.

Soundtracket frå The Last of The Mohicans er vel noko av det beste nokonsinne og gjer den siste scena legendarisk ;) ;

« Siste redigering: 13. Okt. 2011, 13:12 av lgrinde »

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2356 på: 13. Okt. 2011, 14:09 »
Einig, det er ein herleg versjon. Men orginalen er best tykkjer eg, gjer filmen Sunshine so fantastisk bra.

Soundtracket frå The Last of The Mohicans er vel noko av det beste nokonsinne og gjer den siste scena legendarisk ;) ;

The Last Of The Mohicans er så KREM film !

Noen som har forslag til noen Indianer filmer jeg må se ??

Moderatornote: Du hadde klippet bort første del av koden til quoten, så jeg fikset det for deg ;) (ElvenKind)
« Siste redigering: 13. Okt. 2011, 14:35 av Rissen »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2357 på: 13. Okt. 2011, 14:48 »
Bury my heart at wounded knee, dances with wolves, Dead Man, Little big man. :) Nokon "indianer"-filmer.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2358 på: 13. Okt. 2011, 19:43 »
Det var jo ofc alle de jeg har... ellers har jeg ingen som jeg kommer på.. Så alle andre forslag er kanon ;)

Men takk !
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2359 på: 13. Okt. 2011, 19:55 »
Chac: the rain god, The Emerald Forest, The Mission, Atanarjuat the Fast Runner, Aguirre, der Zorn Gottes kanskje?
for a logical solution!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2360 på: 13. Okt. 2011, 20:44 »
Bare The Mission av de jeg har så Tusen takk ;) Nåå skal det bestilles..

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2361 på: 13. Okt. 2011, 22:23 »
Har nettopp sett "freedom writers" og den gjorde virkelig inntrykk. Sjelden jeg blir rørt av filmer, men her fikk jeg faktisk klump i halsen et par ganger. Har du ikke sett den, har du virkelig gått glipp av noe. Helt fantastisk skuespill!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2362 på: 13. Okt. 2011, 22:56 »
homse ass tveit. røøøørende! ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2363 på: 13. Okt. 2011, 22:57 »
Haha, se den! så skjønner du hva jeg mener! :P

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2364 på: 14. Okt. 2011, 20:32 »
http://www.imdb.com/title/tt0293715/

Romantisk komedie har aldri vært min greie, men sør-korea deliver as always! Fin film!
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2365 på: 14. Okt. 2011, 20:40 »
Anbefalte den filmen der til Coxie noen sider tilbake. Knallfilm! :wub:
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2366 på: 14. Okt. 2011, 20:52 »
Latterlig pen dame!
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2367 på: 14. Okt. 2011, 21:10 »
Jun Ji-hyun er latterlig sjarmerende. Har vel tre-fire av filmene hennes på watchlisten på IMDB, samt at jeg har planer om å se Blood: The Last Vampire, men kun fordi hun er søt og fordi jeg har sett animen og greier.

Forresten, leser du no' særlig tegneserier og sånn? Har startet på Lone Wolf and Cub nå. Knallert, og en bra mengde med lesestoff.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2368 på: 14. Okt. 2011, 21:11 »
Noen som har noen gode og litt lette filmtips å komme med? Er glad i dei fleste typar film(Tarantino-fan), men holde meg unna romantiske dramaer
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2369 på: 14. Okt. 2011, 21:35 »
Noen som har noen gode og litt lette filmtips å komme med? Er glad i dei fleste typar film(Tarantino-fan), men holde meg unna romantiske dramaer

Hva med filmer som Lady Snowblood, Battle Royale, Zatoichi-serien, Lone Wolf and Cub-serien, Sex & Fury, Thriller - en grym film og Samurai Fiction? Lady Snowblood, Sex & Fury, Thriller - en grym film Zatoichi-serien, Samurai Fiction og Lone Wolf and Cub-serien er filmer Tarantino er veldig inspirert av, og han lånte en del av mange av disse filmene og brukte i Kill Bill-filmene.

Nå sier jeg ikke at alle disse filmene er veldig like eller noe, men om du ser disse filmene vil du se ekstremt mange likheter mellom Kill Bill og mye av det du ser i filmene. Spesielt Lady Snowblood og Sex & Fury burde være noe for Kill Bill-fans.
Og når det kommer til Zatoichi-serien har jeg kun sett de to første, men de var svært, svært gode.

Og Battle Royale anbefales til alle uansett. Rett og slett en sykt fet film. Lett underholdning, men ikke tam og dum eller noe sånt. Herlige saker!
Nei.