20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 885403 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2250 på: 10. Sep. 2011, 00:14 »
Haha, du er jo faan i meg type ævv, Flattis! :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2251 på: 10. Sep. 2011, 07:44 »
Boris: Skal sjekke ut The Greatest Movie Ever Sold. Har lest bakgrunn og omtale. Virker interessant!

Gjør det. Veldig underholdende film. Sjarmerende til tusen!

Og om du ikke har gjort det kan du også sjekke ut The King of Kong. Tidenes aller beste dokumentar, spør du meg. Handler rett og slett om noe så simpelt som en fyr som skal prøve å ta rekorden i det første Donkey Kong-spillet. Herlig film og med tidenes badguy. Det siste er ikke engang tull. Det er en dokumentar, og allikevel har den tidenes badguy. Helt suverent!
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2252 på: 10. Sep. 2011, 11:22 »
Og om du ikke har gjort det kan du også sjekke ut The King of Kong.

Den har jeg faktisk sett en del av da den gikk på Canal+ for noen år tilbake, tror jeg..? Husker ikke så mye av den, men skal sjekke den ut. Takk for tipset!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2253 på: 11. Sep. 2011, 00:03 »
Mystic River! Har hatt den må-få-sett-snart-listen min og fikk endelig ut fingeren og så den med noen kamerater i dag, og den skuffet ikke. Sean Penn, Tim Robbins og Kevin Bacon spiller fantastisk, og Clint Eastwood gjør som alltid en strålende jobb på regi. Anbefales på det sterkeste!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2254 på: 18. Sep. 2011, 19:47 »
Har nå sett The Town, og kommer ikke over hvor like Ben Affleck og José Enrique er!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2255 på: 18. Sep. 2011, 20:58 »
Jævlig bra film. Se også Heat om du ikke har sett den. The Town, som var suveren, er en Heat-light.
Du finner faktisk scener i Heat som brukes for å trene politistyrker og sånn. Realistisk, med andre ord.
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2256 på: 18. Sep. 2011, 21:16 »
Boris: Jeg har fått sett The Greatest Movie Ever Sold. Fiffig!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2257 på: 18. Sep. 2011, 21:23 »
Yeah! Meget underholdende. Skal selv få sett Supersize Me en dag. Gleder meg, og har trua som bare det.
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2258 på: 18. Sep. 2011, 21:48 »
Skal selv få sett Supersize Me en dag. Gleder meg, og har trua som bare det.

Tro meg, hvis du likte hamburgerne på McDonald's eller generelt gatekjøkkenmat og ferdigmat som hel- og halvfabrikata, vil du endre syn når du ser Supersize Me.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2259 på: 18. Sep. 2011, 21:50 »
Jepp, digget the town :D Skal sjekke ut Heat også, takk for tipset :D

Haha nå satt jeg på bridesmaids fordi jeg har blitt fortalt at den er jævla artig(godt mulig det, men har akkurat satt den på så skal ikke bedømme enda), og tror du ikke selveste Don Draper er med der også! XD Haha 3. gangen i dag, så Mad Men i morges, så The town i stad og nå bridesmaids vel uvitende at han er med alle steder, men han er en god skuespiller så det er greit :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2260 på: 18. Sep. 2011, 21:52 »
Skal selv få sett Supersize Me en dag. Gleder meg, og har trua som bare det.

Tro meg, hvis du likte hamburgerne på McDonald's eller generelt gatekjøkkenmat og ferdigmat som hel- og halvfabrikata, vil du endre syn når du ser Supersize Me.

Hehe - har sett den, men spiser fortsatt BigMac, jeg :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2261 på: 18. Sep. 2011, 22:22 »
Jepp, digget the town :D Skal sjekke ut Heat også, takk for tipset :D

Jeg vil si at sjansen for at du vil elske Heat er større en en ekte kvinnes orgasme på en god dag. Jeg digga The Town (8/10), men ser allikevel på den som en fattigmanns Heat. Sier litt om Heat!

Hater McDonalds, hater Burger King og hater alle de andre. Ekkel, kvalm og uspiselig "mat". Men jeg vet en del om den typen mat uansett, og sånt stopper meg ikke om noe smaker godt. Haha!
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2262 på: 18. Sep. 2011, 22:36 »
Hehe - har sett den, men spiser fortsatt BigMac, jeg :P
Da er det på tide å friske opp i minnet. Se den igjen! :P

Hater McDonalds, hater Burger King og hater alle de andre. Ekkel, kvalm og uspiselig "mat". Men jeg vet en del om den typen mat uansett, og sånt stopper meg ikke om noe smaker godt. Haha!
You junk food whore! :o

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2263 på: 18. Sep. 2011, 22:49 »
Haha! Er det noe jeg virkelig ikke er så er det en junk food whore. Men spiser gjerne en deilig bacongburger, men da skal det faktisk være STEKTE HAMBURGERE, og ikke kokt fett og avføring. Men jeg er for gjerrig til å handler for mye sånt. Må ha råd til frukt og. :D
Nei.

Peter

• Gjest
« Svar #2264 på: 18. Sep. 2011, 22:56 »
Ro ned med Mc'ern mobbingen gutta! Spiste 5 herlige cheeseburgere på mc'ern idag. Gode og billige!
Chicken Salsaen er også genial! :D
Samma hva det er laga av eller hvordan det er laga, så lenge det smaker godt! ;)