20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 886174 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2115 på: 13. Juni 2011, 00:39 »
Fet film, ja!
Nei.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2116 på: 13. Juni 2011, 01:27 »
Squeal like a pig!

Rå film!  :)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2117 på: 13. Juni 2011, 09:39 »
Ja dæven!

Spoiler:

Gutten med banjo, fekk dykk inntrykk av at han var autist?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2118 på: 23. Juni 2011, 14:16 »
Jeg så Furyô anego den: Inoshika Ochô aka Sex & Fury igjen her om dagen. For en sinnsykt fet film! Enda bedre nå enn de gangene jeg så defør.

Sitat
So, if your into film with naked chicks going around on revenge killing sprees then this my friend is a film for you! I'm off to check out its sequel: Female Yakuza. Hope its every bit as good as this one.

Tror det her er noe for deg, Bad Religion. Må få sjekka ut oppfølgeren Yasagure anego den: sôkatsu rinchi aka Female Yakuza snart og. Har trua som bare det!
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2119 på: 23. Juni 2011, 15:05 »
Morsomt når du nemner det, la faktisk "Sex & Fury" til på watchlist forrige veke! Så den blir vel å sjå snart.

Forøvrig, har du hørt om Meiko Kaji? Sangeren og filmstjernen? Faktisk endel genial musikk, i tillegg til endel tøffe filmer som til dømes: Lady Snowblood, Joshuu 701-gô: Sasori, begge med oppfølger.

I dag tenkjer eg sett meg ned og ser Sam Peckinpahs "Pat Garrett & Billy the Kid".  Har høge forventninger når det gjelder hans filmer, kvalitet!
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2120 på: 23. Juni 2011, 15:25 »
Har sett Lady Snowblood, ja. Jævlig bra film! Ikke sett oppfølgeren, men skal være kul den og, om ikke like fet som Lady Snowblood. Så ja, har hørt om Meiko Kaji. Ikke hørt no' musikk, dog.
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2121 på: 23. Juni 2011, 16:18 »
Deliverance var 1 stk rå film! Det er spesielt 2 scener som er ganske intense, eine ganske forstyrrande.

Om du er ein Lars Monsen og liker villmarka og adventures, så vil du sikkert like denne filmen godt!

http://www.imdb.com/title/tt0068473/
Da vil jeg også anbefale "into the wild" Helt fantastisk foto på den, og utrolig fin natur. Skuespillerprestasjonene er også veldig gode. DEt er Sean Penn som har regissert filmen, og han har gjort en veldig god jobb!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2122 på: 23. Juni 2011, 17:24 »
Deliverance var 1 stk rå film! Det er spesielt 2 scener som er ganske intense, eine ganske forstyrrande.

Om du er ein Lars Monsen og liker villmarka og adventures, så vil du sikkert like denne filmen godt!

http://www.imdb.com/title/tt0068473/
Da vil jeg også anbefale "into the wild" Helt fantastisk foto på den, og utrolig fin natur. Skuespillerprestasjonene er også veldig gode. DEt er Sean Penn som har regissert filmen, og han har gjort en veldig god jobb!
Stemmer, ein meget bra film! Liker Into the Wild kjempegodt sjølv, spesielt med det fantastiske soundtracket laget av godeste Eddie Vedder!

Pat Garret & Billy the kid var ein god film. Ikkje den beste av Perckinpah, men skuffet ikkje.

for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2123 på: 07. Juli 2011, 02:14 »
The King of Kong - Sykt bra dokumentar! Billy må vætre tidenes største bøtte med dritt. For en provoserende ekkel fyr. Men jeg koste meg som bare det. Veldig, veldig, veldig bra. Hopper vel rett på top 3 hva dokumentarer angår for min del, selv om den ikke tar for seg et viktig tema eller noe sånt.
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2124 på: 07. Juli 2011, 09:59 »
Taken= pure awesomeness!!!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2125 på: 07. Juli 2011, 11:33 »
Taken= pure awesomeness!!!

Så den nettopp selv etter å ha hatt den liggende altfor lenge. Veldig kul film.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2126 på: 07. Juli 2011, 15:51 »
elt suveren. Overdreven action som snytt ut av 80-tallet. Liam Neeson er så jævlig kul! Må få sett Unknown og.
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2127 på: 07. Juli 2011, 20:40 »
Har Liam Neeson noen gang gjort en dårlig rolle? Skal innrømme at jeg ikke har sett ekstremt mange filmer med ham, men han har alltid imponert. Spesielt i Schindler's Liste.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2128 på: 07. Juli 2011, 20:47 »
Phantom menace!
for a logical solution!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2129 på: 07. Juli 2011, 21:04 »
Jeg tenkte på den, men jeg synes ikke Liam Neeson spiller dårlig, selv om filmen suger hardt.