20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 887377 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1875 på: 23. Sep. 2010, 14:47 »
Så det er ikke fullt så dårlig at det blir morsomt, men fortsatt veldig veldig dårlig?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1876 på: 23. Sep. 2010, 14:52 »
Morsomt at det blir prata om den her:

Kalkuntips i Oslo: THE ROOM på Cinemateket

Oh hi!
The Room, junaitens svar på Dis, er månedens film på Cinemateket. En drøss med visninger i en måned fremover! Ingen unnskyldning for å ikke få sett dette mektige, mellommenneskelige eposet nå.

Skal til Oslo til helgen, så da blir det vel at jeg og min bror stikker og ser den. Både jeg og han ble ekstremt glade når vi leste det der for noen dager siden.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1877 på: 23. Sep. 2010, 16:33 »
Den er dårligere enn noe annet jeg har sett! Har sett mye møkk oppigjennom - blant annet husker jeg at vi storkoste oss med en biefilm som vi fikk tittekopi av fra kiosken jeg jobbet på.
Men det er lissom så dårlig at det er krevende å se på. Kan rett og slett ikke beskrives - det er så sjukt mye på en gang som gjør det så sjukt dårlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1878 på: 24. Sep. 2010, 00:37 »
Så nettopp den minst kjente filmen til Christopher Nolan, Following (1998)

Dette er den første filmen han har laget, og jeg ser den hadde et budsjett estimert til bare 6000$. Dette betyr ukjente skuespillere, og jeg ser at en av "skuespillerne" faktisk er onkelen til Nolan. Filmen er i svart/hvitt og varer bare 67 min.

Jeg syns denne filmen var veldig bra! En typisk Nolan film med labyrintisk tidslinje, twists and turns, godt skuespill og en kreativ historie. Jeg vil anbefale denne filmen til alle som liker noe av Nolan (dvs. alle sinnsfriske personer i verden ;))

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0154506/

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1879 på: 28. Sep. 2010, 15:39 »
Så Machete nå. Liker vanligvis ikke denne type actionfilmer, men denne har jeg sett frem til en stund og det var en god del morsomme ting som skjedde i den. Terningkast 5

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1880 på: 28. Sep. 2010, 20:45 »
Har akkurat funnet ut at Modern Family er en awesome serie :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1881 på: 28. Sep. 2010, 20:49 »
Har akkurat funnet ut at Modern Family er en awesome serie :D

Veldig bra for deg. Seriøst ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1882 på: 28. Sep. 2010, 21:05 »
Jeg vet

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1883 på: 02. Okt. 2010, 14:07 »
Begynt å se på Entourage nå. Faen så gøyt det er :D
Anbefales!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1884 på: 02. Okt. 2010, 14:44 »
Velkommen etter :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1885 på: 02. Okt. 2010, 15:02 »
Entourage er jævlig bra. Hvorfor er det bra, spør du? Pga. Ari Gold og Johnny "Drama". De LAGER hele serier for min del. Uten Jeremy Piven og Kevin Dillon hadde ikke serien vært noe som helst. To av de 5 beste TV-serie rollene noensinne. Ekestremt bra, faktisk. Har sett 5 sesonger og grunne til at det er så ekstremt bra er pga Uten Jeremy Piven og Kevin Dillon som Ari Gold og Johnny "Drama". Rett og slett!

Selv så jeg The Expendables i går og er lettere sjokka. Hadde EKSTREMT høye forventnigner, men det her rocka så jævlig hardt og la forventningene mine i grunn. For en ekstremt barsk og mandig film. MANNEfilm så det holder! 10/10!
Nei.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1886 på: 10. Okt. 2010, 21:56 »
Ser det er noen som har prata om "the room" her... har hatt dritlyst til å se den lenge.. noen som vet om hvor jeg kan få sett den/fått tak iden? (til en så rimeplig penge som mulig)
Har sitti å sett på youtube-klipp i hele dag, men nå er jeg klar for hele dritten (bokstavelig talt):P

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1887 på: 10. Okt. 2010, 22:01 »
Du kan alltids laste ned, det gjorde jeg, men har ikke klart å få meg til å se den enda.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1888 på: 11. Okt. 2010, 00:21 »
Finner den enkelt på nett ja! Bør vel snart se den fra a til å!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1889 på: 14. Okt. 2010, 00:35 »
Modern Family blir bare bedre og bedre, den! Helt geeenial serie! Ikke feil med premiemilf og deilige Sarah Hyland som Hailey heller :)