20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 887496 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1845 på: 10. Sep. 2010, 23:42 »

Gleder meg som ein unge! Gløym The Expendables, dette blir saker!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1846 på: 10. Sep. 2010, 23:53 »
Har ventet på Machete i evigheter nå. Regner med aat det vil se sånn ut ved årets slutt:

1. The Expendables
2. Machete
3. Inception

De to første er pur manneglede av dimensjon ukjent. Danny Trejo er ALLTID en fryd for øyet, så det å se han i sin første hovedrolle blir stort. Selv ikke en dårlig skuespiller som Michelle Rodriguez kan ødelegge det her. Danny Trejo, Steven Seagal, Robert De Niro osv. Helt genialt!

Har enda ikke sett The Expendables eller Machete, men jeg gir begge 10/10. Tror jeg ALDRI har ventet så lenge på en film før, som jeg har ventet på disse to. Har vært syk lenge så ende ikke fått sett The Expendables, men blir kinotur i morgen. Gleder meg som faen!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1847 på: 11. Sep. 2010, 00:16 »
Helt siden jeg så Planet Terror har jeg gleda meg sjukt til Machete. Tør å tro at den blir enda litt råere enn Planet Terror!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1848 på: 11. Sep. 2010, 00:20 »
Kommer selvfølgelig til å knuse Planet Terror noe så sykt hardt!

Morsomt at det hele starta som "tull". Machete skulle jo egentlig ikke bli en film. Den var kun ment som en trailer mellom Death Proof og Planet Terror, akkurat som i gamle dager. Men folk digga traileren så hardt og forespørselen ble så stor at Rodriguez bestemte seg for faktisk å lage en langfilm av det. Veldig gode greier!
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1849 på: 11. Sep. 2010, 00:37 »
hmm, er litt skeptisk til Machete, rett og slett fordi Steven "plankefjes" Seagal er med i den. Dårligere skuespiller skal man lete lenge etter! tror filmen blir jævlig klein, med en evig parade av latterlige one-liners, men det kan man ikke vite før man har sett filmen, så det skal jeg også gjøre ;)
« Siste redigering: 11. Sep. 2010, 00:40 av tveit »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1850 på: 11. Sep. 2010, 00:42 »
Har trua på at Seagal faktisk ikke klarer rote til denne filmen her!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1851 på: 11. Sep. 2010, 01:10 »
Jeg har også ventet noen år på Machete, men i likhet med tveit tror jeg ikke den blir noe særlig bra. Den blir sikkert morsom, men det er ikke min type film.

For min del er jeg sikker på at ingen filmer kommer til å toppe Inception i år.

------------------------

Her er en dødstidig scene fra en liksomfilm fra serien Extras.

Beste punchlinen ever!
« Siste redigering: 11. Sep. 2010, 01:31 av Martin91 »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1852 på: 11. Sep. 2010, 07:47 »
Waas! Steven Seagal er jo helt sjef! Ekstremt kul fyr. Typisk manneman som spiller i manneman filmer. Helt fabelaktig!
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1853 på: 11. Sep. 2010, 09:39 »
Skal jo seiast at Machete er jo litt parody på b-filmar, det skal vere litt over the topp og stivt skuespel! Robert Rodriguez er ein dyktig regissør, og han er ein mann som verkeleg kan å forme ting slik han vil ha det.

Ein god skuespeler kan bli ein dårlig ein ved dårligt script!
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1854 på: 11. Sep. 2010, 09:58 »
Det skal ikke være en parodi på en b-film. Det skal være så nær en b-film som overhodet mulig. Eller, følelsen filmen gir deg skal være typisk b-film. Ingenting skal være perfekt. Det skal være så Grindhouse som overhodet mulig. En tribute til gamle, gode grindhouse filmer.

Null parodi å spore her. ;D
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1855 på: 11. Sep. 2010, 13:23 »
Var nok feil ord å bruke, men du forstod i alle fall kva eg meinte ser det utsom!
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1856 på: 11. Sep. 2010, 13:53 »
Joda, forsto nok det. Men den er på lik linje med Planet Terror og Death Proof en tribute, eller homeage til de orginale grindhouse filmene. Brutalt kult!

Og da ble det ikke The Expendables i dag heller. I dag er han jeg skulle være med syk. Bah, så kjipt!
Nei.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1857 på: 11. Sep. 2010, 13:59 »
Og da ble det ikke The Expendables i dag heller. I dag er han jeg skulle være med syk. Bah, så kjipt!
Kjipern! Har store planer om å se The Expendables i dag selv! Gleder meg sjukt mye! Et under at jeg ikke har sett den enda, når jeg har fri tilgang på kino.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1858 på: 11. Sep. 2010, 14:05 »
Ja, helt sykt at jeg ikke har fått sett den selv. Men har slitt med sykdom i 4-5 uker nå, så da har jeg rett og slett måtett utsette det. Er veldig sjeldent jeg utsetter noe som film, så har faktisk vært veldig dårlig. Men formen begynner og komme seg igjen. Mandlene mine er nesten OK. Kan faktisk svelge uten å få tårer i øynene. Hæh!

Som vanlig så banket jeg driten ut av streptokokker'n uten penicilin og alt det der.  8)
Kommer nok tilbake om et halvt års tid, dog.

Men Machete SKAL jeg se så fort den kommer på kino. Skjer ikke det vil jeg være deppa resten av lviet, og Machete er grunnen til at jeg ikke er deppa nå. Hadde jeg gått glipp av The Expendables på kino, og ikke hatt Machete hadde jeg nok gitt opp livet for lenge siden. :P
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1859 på: 11. Sep. 2010, 22:20 »
Fekk sett The Expendables i dag. Ingen stor film, men heilt ok. Som  forventa sjølvsagt. Den har sine augoblikk,
for a logical solution!