20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 887671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1725 på: 31. Juli 2010, 05:30 »
Jeg har sett en episode etter at du anbefalte den;) Så svaret er vel ja. Hehe. Men har ikke kommet nok inn i serien til å vurdere den, men det virker lovende.

Takk!  ;)

Kult! Du får komme med dommen din her etter noen episoder til.

Har sett endel episoder nå, og det begynner virkelig å bli bra. Mange spennede "twister", og delikate situasjoner. Hehe.

Slutter aldri å la meg overraske over alle slags mulige "sære" plot, som likevel skaper en gnistrende god tv-serie.

Spesielt Michael C. Hall gjør en stor rolle.

Håper bare serien holder kvaliteten oppe.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 31. Juli 2010, 10:30 »
Begynte på Battlestar Galactica i går, synst det verkar veldig lovande!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1727 på: 31. Juli 2010, 12:48 »
For de som er fan av The Wire anbefaler jeg Treme (uttales tre-may). Serien som følger musikere fra New Orleans i etterkant av Katrina. Skaperne av The Wire som står bak serien og jeg får litt av samme feelingen når jeg ser på Treme.

Har planer om å gå i gang med Six Feet Under utover høsten en gang.

Edit: Breaking Bad er en annen serie alle bare MÅ se. Like etter Sopranos og The Wire den beste serien jeg har sett. Utrolig manus, jævla morsomt og enorme skuespillerprestasjoner. http://en.wikipedia.org/wiki/Breaking_bad
« Siste redigering: 31. Juli 2010, 12:55 av Aslak »
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 01. Aug. 2010, 04:08 »
Div serier som bør sees :
The Wire - Oz - Sopranos ofc - Six feet under - Entourage - Deadwood
Carnivàle (gi det 3-4eps før du skrur av, 9 på imdb.)
Spartacus : For dere som liker 300 & Rome osv..

Kan tenke meg alt her har øve 9 på imdb ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 01. Aug. 2010, 16:24 »
Ser mange ser sykt mye filmer...
Noen som har noen heftige samlinger ? Bilder ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 01. Aug. 2010, 19:07 »
Skulle GJERNE hatt den samlingen filmar eg har sett, begynner å bli ein endel!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 01. Aug. 2010, 21:02 »
Jeg har sett en episode etter at du anbefalte den;) Så svaret er vel ja. Hehe. Men har ikke kommet nok inn i serien til å vurdere den, men det virker lovende.

Takk!  ;)

Kult! Du får komme med dommen din her etter noen episoder til.

Har sett endel episoder nå, og det begynner virkelig å bli bra. Mange spennede "twister", og delikate situasjoner. Hehe.

Slutter aldri å la meg overraske over alle slags mulige "sære" plot, som likevel skaper en gnistrende god tv-serie.

Spesielt Michael C. Hall gjør en stor rolle.

Håper bare serien holder kvaliteten oppe.

Enig i at Hall er god. Enda bedre som David Fischer enn som Dexter. Synes uansett at alle faste skuespillerne er ekstremt gode i Six Feet Under.

Håper for din del du holder interessen oppe til siste episode av siste sesong. Den er fantastisk. :)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 02. Aug. 2010, 02:21 »
Så Inception og Shutter Island idag.

Inception var helt fantastisk. Tror aldri jeg har sett en så bra gjennomført film før, og atpåtil med et så orginalt konsept.

Shutter Island var også en meget bra film. Hadde egentlig ikke de høyeste forventningene til filmen, men den viste seg å være god underholdning.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1733 på: 02. Aug. 2010, 15:44 »
Ser mange ser sykt mye filmer...
Noen som har noen heftige samlinger ? Bilder ?

Har desverre ikke alt jeg ser. Skulle gjerne hatt fler filmer, men har akkurat slutter å kjøpe. Må spare penger. Har kanskje 500 filmer og 25-30 sesonger med div. serier. Skulle hatt mer, men det får vente til jeg blir rik. Så akkurat nå er samlinga rimelig kjip og liten, men en dag skal den bli stor, fin og det som er. Må bare få ordentlig lønn får jeg kan fortsette. Satser dog kun på serier og sånn fra nå av. Slutt på vanlig DVD-innkjøp.
Nei.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 02. Aug. 2010, 17:49 »
Noen som har sett Green Street Hooligans 2? Så jeg kunne leie den på Get boksen =)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 02. Aug. 2010, 18:33 »
Har lastet den ned, og skal se den i løpet av dagen har jeg tenkt.
Store forventninger! :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 02. Aug. 2010, 18:39 »
Green Street Hooligans 2 er et jævla makkverk. Avføring! Makan til ræva oppfølger skal man lete lenge etter. 2/10
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1737 på: 02. Aug. 2010, 22:25 »
Nja. Ganske så uenig der. Filmene har jo ikke noe spesiell story, bortsett fra det å følge hooligans.
En grei oppfølger, og en film som falt meg i smak.
Det verste er at jeg får litt mer sansen for WHU etter disse filmene. Liker ikke slåssing IRL, men er noe med disse filmene som fenger. Så må de ha tidenes mest catchy sang, mye bedre enn YNWA hvertfall :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 02. Aug. 2010, 22:37 »
Siden du nevner slossing må jeg bare få si at jeg HATER å se slossing og slik, men faen, UFC og sånt er fett. Dæven for noen folk. Så på noen episoder hos bror min i ferien og storkoste meg. Må laste ned mer. Fete greier!

Men å se folk sloss i virkeligheten er rimelig guffent.
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 02. Aug. 2010, 22:42 »
Hadde helt glemt at det var kommet en etterfølger. Blir nødt til å se den, til tross for at jeg egentlig ikke har hørt så mye bra om den. Hooligans-filmer liker jeg egentlig minst mulig hollywood-inspirert, noe jeg kan tenke meg at denne er.