20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 888786 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1620 på: 05. Juli 2010, 00:24 »
Hun er så skamdeilig i den filmen, men mener å huske på at det også er den viktigste grunnen til å gidde se filmen vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1621 på: 05. Juli 2010, 00:45 »
Ja, filmen er ikke all verden i seg selv, men med Jessica i den rollen hu har der, så blir jo filmen brått en av de beste! :)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1622 på: 05. Juli 2010, 00:50 »
Lot meg påvirke av deres godord om Falling Down, så jeg så den nå jeg også.

Kan ikke si at det er et valg jeg angrer på! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1623 på: 05. Juli 2010, 01:21 »
Så Triage i dag - med Colin Farrell i hovedrollen som krigsfotograf i Kurdistan. Hadde null forventninger, men syns faktisk det var en ganske bra film!

Og - forresten for godtfolket som måtte følge med The Office. I kommentarfeltet til sisteepisoden av sesong 6 skriver en at det var siste sesong. Det kan da umulig være faktum med den slutten der nei?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1624 på: 05. Juli 2010, 11:30 »
Så Triage i dag - med Colin Farrell i hovedrollen som krigsfotograf i Kurdistan. Hadde null forventninger, men syns faktisk det var en ganske bra film!

Og - forresten for godtfolket som måtte følge med The Office. I kommentarfeltet til sisteepisoden av sesong 6 skriver en at det var siste sesong. Det kan da umulig være faktum med den slutten der nei?

Det er godt mulig at det blir den siste sesongen ettersom Steve Carell har sagt at dette blir hans siste sesong med The Office. Kan jo alltids hende det henter inn noen andre, men serien blir ikke det samme uten han.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1625 på: 05. Juli 2010, 11:42 »
Mener jeg leste at han Steve Carell har kontrakt ut sesong 7 og trekker seg etter den.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1626 på: 05. Juli 2010, 11:43 »
Finnes det folk som...ser på den amerikanske "re-maken" av The Office? :o :o :o :o :o :o
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1627 på: 05. Juli 2010, 12:49 »
JEG VET DET!

Den engelske er tusen ganger bedre!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1628 på: 05. Juli 2010, 12:53 »
Ikke bare tusen, men tusen tusen tusen tuseng anger bedre. Eneste som er bra med den amerikanske er Rainn Wilson som gjør en jævlig fet jobb som Dwight Schrute. Dwight Schrute er faktisk jævlig bra, men alt det andre med serier er relativt ræva. Glimter til en sjelden gang, men det er virkelig sjeldent i mine øyne.
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1629 på: 05. Juli 2010, 13:11 »
Har du sett Extras også, Boris?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1630 på: 05. Juli 2010, 13:50 »
Herregud - jeg blir idiot av denne "fyfaen, engelske er så jævla mye bedre..."-elendigheten. Amerikanske er dritbra, har etter førstesesongen funnet egne ben og stå på, og er helt oppe på Seinfeld-nivå.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1631 på: 05. Juli 2010, 13:52 »
Har du sett Extras også, Boris?

Nei, har ikke sett noe særlig på det.

Herregud - jeg blir idiot av denne "fyfaen, engelske er så jævla mye bedre..."-elendigheten.

Så utrolig synd for deg da.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1632 på: 05. Juli 2010, 14:09 »
Er jo strengt tatt ikke jeg det er synd for!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1633 på: 05. Juli 2010, 14:16 »
Det er jo du som, i følge dine egne ord, blir idiot av det her. Så hvordan er det ikke deg det er synd på? :P

Jeg blir ikke idiot av det her, så gjør ikke meg noe som helst.
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1634 på: 05. Juli 2010, 14:43 »
Boris, fan av Infernal Affairs trilogien? Såg 1na igjen i går, rett og slett fantastisk!
Dei 2 andre har eg ikkje sett, men vart kjøpt i går, klare til å sjåast!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!