20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 888652 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1560 på: 24. Mai 2010, 16:15 »
Sesong 4 skal visstnok ødelegge serien helt etter hva jeg har skjønt. Syns egentlig sesong 1 og 2 var de beste, og har bare sett tre eller fire episoder av sesong 4.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1561 på: 24. Mai 2010, 16:22 »
Har ein sett så lang som til sesong 3 så vil det vere rart og slutte der.
BTW Siste episode av Lost også nå i kveld (USA) Blir bra.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1562 på: 24. Mai 2010, 16:23 »
Det stemmer. Sesonjg 1 er utrolig bra, sesong 2 er veldig bra, sesong 3 er bra og sesong fire er pur avføring. At det er mulig å rote seg bort så sinnsykt er for meg et mysterium. Helt utrolig.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1563 på: 24. Mai 2010, 16:25 »
Sesong 3 var også bra ja, men ble jo litt brutalt avslutta på grunn av den streiken der da..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1564 på: 24. Mai 2010, 17:00 »
Huff, Prison Break burde sluttet i sesong 2. Kjedet meg gjennom sesong 3 og 4. Alt for forutsigbart.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1565 på: 24. Mai 2010, 18:20 »
Dei burde gitt seg etter 2 sesongar... Måtte jo laga ein "film" til slutt for å enda det heile.

Drive lastar ned siste episode (ever) av Lost. Ein kan sei mykje om den serien men den er stappfull av fantastiske skodespelarar. Spent på slutten.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1566 på: 24. Mai 2010, 18:39 »
Drive lastar ned siste episode (ever) av Lost. Ein kan sei mykje om den serien men den er stappfull av fantastiske skodespelarar. Spent på slutten.

Helt klart. Liten tvil om det!
Selv datt jeg av lasset etter sesong 3, men har lenge tenkt på og begynne igjen å se ferdig hele greia.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1567 på: 24. Mai 2010, 19:24 »
Ja, eg anbefalar at du tek det opp att no som det er ferdig ;) Følte sjølv at det var variert og til tider dårleg framgang i hovedhandlinga i serien slik midt i sesongane. Då var det kunn pågrunn av skodespelarane at eg såg på. Men hjalp ein del når dei sa at etter sesong 6 då er det slutt og at det "pressa" fram avklaring på ting og tang :) No skal det og seiast at eg har eit åpe sinn og likar veldig mykje forskjellig, alt frå sci fi til verklegheitsnært drama. Og Lost er vel igrunn begge deler ;)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1568 på: 28. Mai 2010, 14:03 »
Så nylig filmen Control. Hander om Ian Curtis og bandet hans Joy Division. Fikk meg til å høre litt på Joy Division i ettertid og jeg må si de er konge!
« Siste redigering: 28. Mai 2010, 14:38 av Martin91 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1569 på: 29. Mai 2010, 00:20 »
http://www.imdb.com/title/tt0929632/

Skulle kanskje ikke tro at et drama med Mariah Carey og Lenny Kravitz på rollelista lover godt, men jeg ble positivt overraska over denne filmen! Precious heter den, og handler om ei stakkars overvektig jente som blir fysisk og psykisk misbrukt hjemme, blant annet satt to barn på av sin egen far.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1570 på: 29. Mai 2010, 00:29 »
Har faktisk hele tiden hatt veldig lyst til å se den. Tror jeg må laste den ned  :)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1571 på: 29. Mai 2010, 01:14 »
Måtte se den filmen igjen ettersom den ble valgt blant gjengen som dro og leide film i dag. Og til tross for at det er en sterk film, så synes jeg egentlig ikke at den griper meg sånn veldig. Helt grei underholdning, men ikke stort mer enn det. Den har fått gode kritikker da - så det er tydelig at det er en del som ser noe ikke jeg gjør. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1572 på: 29. Mai 2010, 01:17 »
Jeg syns historien var ganske sterk, samtidig syns jeg filmen i seg selv var original. Kan jo kjenne meg igjen i dagdrømmingen til hun hovedpersonen også! :P
Så må jeg si - hun lærern er sinnsykt pen!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1573 på: 29. Mai 2010, 10:54 »
Swordfish, D-tox og Universal Soldier - Brothers in Arms i går.

Swordfish er jævlig kul, og inneholder en av tidenes kuleste filmscener.D-tox er helt kurant dårligfilm og Universal Soldier - Brothers in Arms er jævlig dårlig og jævlig fet!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1574 på: 30. Mai 2010, 02:15 »
Har begynt på Entourage sesong 5 nå, og Johnny Drama og Ari Gold er TIDENES kuleste film-/serie-personligheter. Fy faen så bra de to er! Lloyd we også hinsides knall!
Nei.