20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 889312 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1365 på: 16. Feb. 2010, 22:48 »
Noen som har Voddler? Får ikke til å logge meg på selve tjenesten, står at jeg har feil passord. Det stemmer jo ikke..
Kan eksempelvis logge meg inn på Voddlers hjemmesider så. Kan det ha med at de sperrer ute alt annet enn svenske IP-adresser nå? Veit jo at det kommer til Norge offisielt i løpet av mars.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1366 på: 17. Feb. 2010, 10:48 »
Noen som har Voddler? Får ikke til å logge meg på selve tjenesten, står at jeg har feil passord. Det stemmer jo ikke..
Kan eksempelvis logge meg inn på Voddlers hjemmesider så. Kan det ha med at de sperrer ute alt annet enn svenske IP-adresser nå? Veit jo at det kommer til Norge offisielt i løpet av mars.

Når du registrerer deg må du skrive svensk postadresse og at de er ifra sverige. Du trenger ikke svensk IP.

Ihvertfall dette min venn sa, han har voddler.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1367 på: 17. Feb. 2010, 11:17 »
Ja, dette funka også da. Skrev bare inn 12345 som postnummer, og det gikk greit. Nå funker det ikke, og jeg har både forsøkt bytte passord samt skifte til mitt egentlige postnummer. Det har ikke funka.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1368 på: 17. Feb. 2010, 18:20 »
Kristoffer; voddler funker helt fint her hos meg. Men har hørt fra mange andre at det også er klikk hos dem, med samme problemer som du har.

Så for øvrig law abiding citizen nettopp. Den filmen har alt - inkludert en scene med 1337-referanse. Trooor nok jeg kjøper den på DVD. 8)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1369 på: 18. Feb. 2010, 23:41 »
The Road - Flott film! Viggo Mortensen viser nok en gang at han er en stor skuespiller.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1370 på: 18. Feb. 2010, 23:50 »
Gleder meg til Shutter Island, jeg! DiCaprio og Scorsese må være en fin mix!

Sendte mail til Voddler. De fortalte at det var fordi jeg var utenfor Sverige, men at Norge er første land utenfor Sverige som får Voddler lansert. Når turte de ikke si, bare at det var i løpet av våren!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1371 på: 19. Feb. 2010, 00:29 »
Gleder meg til Shutter Island, jeg! DiCaprio og Scorsese må være en fin mix!
De har jo gjort en del filmer sammen de siste årene. Bl.a. Aviator og The Departed, som har blitt veldig godt mottatt. Shutter Island ble visst møtt med en blanding av applaus og pipekonsert under en filmfestival for litt siden (Berlin?), og har fått ganske middels terningkast, så jeg har ikke kjempeforventninger til den.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 19. Feb. 2010, 00:32 »
Er jo igrunn klar over det siden The Departed er i filmsamlinga mi!
Leste VG gav den en sterk 5er, mens DB gav den 4. Jeg ser ihvertfall frem til den, er glad i godeste DiCaprio jeg!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1373 på: 19. Feb. 2010, 08:32 »
Gleder meg hardt til Shutter Island, gitt. Garantert bra! Og Leo er jo helt fantastisk!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 22. Feb. 2010, 01:01 »
Jeg likte Shutter Island jævli bra. Kan kanskje påstås at plottet var lett gjennomskuelig, men jeg ble allikevel alltid sittende å tenke infernalsk gjennom hele filmen. I tillegg til at den tidvis var uhyggelig skummel.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1375 på: 22. Feb. 2010, 10:05 »
The Road og Shutter Island skal sjåast snart ja...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1376 på: 22. Feb. 2010, 13:26 »
Filmåret 2010 har starta slapt.  ::)
Får håpe det bedrar seg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 22. Feb. 2010, 15:29 »
The Road er en film jeg har gledet meg til lenge. Altfor lenge siden det jo tross alt allerede er flere måneder siden den hadde kinopremiere i flere andre land
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Peter

• Gjest
« Svar #1378 på: 22. Feb. 2010, 16:37 »
Catch me if you can er en fantastisk film! Di Caprio er utrolig!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1379 på: 22. Feb. 2010, 22:37 »
Trasig film.
Gler meg til at "Sult" frå 1966 skal havne i postkassa mi!  :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!