20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 887359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #975 på: 04. Aug. 2009, 14:46 »
Så Taxidermia igår. Det var sjuke greier! Ikke ofte jeg sitter å banner til meg selv og snur meg bort, men det gjorde jeg i denne filmen.

Var den morsom?

Morsom er vel ikke akkurat rette ordet. Men hvis du liker syke filmer så kjør på!

Handlet om 3 forskjellige historier/personer, som var sønnene til hverandre hvis jeg ikke tar feil. Kan nesten garantere deg at du sier "hva i helvette" etter 2 min. Noen bra film var det ikke, men jeg så hele (noe jeg aldri pleier).
« Siste redigering: 04. Aug. 2009, 14:52 av Andy »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 04. Aug. 2009, 14:54 »
Er noe med slike syke filmer da. En ser de selv om de egentlig er dårlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 04. Aug. 2009, 17:55 »
Begynte å se på Goal: III idag. Etter sånn 5 minutter stoppet jeg og slettet filmen. Syns den virket for dårlig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 04. Aug. 2009, 19:49 »
Hehe. Jeg ville ansett det for å være drøyt å slette filmen. Jeg kan tenke meg at den er dårlig. Men jeg tror jeg ville pint meg gjennom den, bare for å ha sett den.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 05. Aug. 2009, 11:24 »
Vil dere se en syk film kan dere se Irréversible. Fransk thriller/drama som går kronologisk bakover i tid. Handlingen utspiller seg på en natt i Paris, der det skjer mye jævlig. Faktisk en ganske god og interessant film om man tåler litt sterke scener.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 05. Aug. 2009, 15:02 »
Den er jævla bra, men fy faen så provoserende. Veit karer oppi 20-årene som har måttet unngå å se den ene scena. Selv syns jeg også den scena er helt for jævlig. Jeg blir så forbanna sint når jeg ser den.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 05. Aug. 2009, 15:24 »
Den er jævla bra, men fy faen så provoserende. Veit karer oppi 20-årene som har måttet unngå å se den ene scena. Selv syns jeg også den scena er helt for jævlig. Jeg blir så forbanna sint når jeg ser den.

Hva skjer?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #982 på: 05. Aug. 2009, 15:26 »
Voldtekt er et beskrivende nøkkelord.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 05. Aug. 2009, 16:09 »
Den sykeste filmen jeg har sett heter August underground's mordum.
Vi fant den på toppen av en most-disturbing-movies-ever liste.

Rett og slett helt forferdelig.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 05. Aug. 2009, 16:11 »
Mmm, har sett de fleste syke filmer, og den ligger langt oppe. Men det var en av de jeg ikke gadd å se hele av...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #985 på: 06. Aug. 2009, 04:44 »
Når vi snakker om syke filmer, vil jeg nevne Goal 2. Det er en sykt dårlig film :P

Den første filmen var morsom, og til dels underholdende.
Men toeren er så ufattelig opplagt. Nå er det dumt av meg å si hva som skjer, så skriver det i beige farge (inspirert av "Bad Religion"):

Det ødelegger filmen så utrolig at bl.a. Real Madrid vinner finalen mot Arsenal når alt tilsier at Arsenal skal vinne (Ingen keeper i verden hadde tatt det straffesparket), at Santi ødelegger forholdet til dama i Newcastle, at forholdet plutselig blir så godt med mora og broren, at Santi scorer mål når alt virker så håpløst.

Det er i det hele tatt så mye som drar filmen ned, at jeg rett og slett ikke gidder å se #3. Har lastet den ned, men sannsynligheten for at den spilles er særdeles små. Hadde sansen for Goal I, og trodde vel på en naiv måte at oppfølgeren skulle slå like godt an. Liker fotball-innspirerte filmer, Bend It Like Beckham, Football Factory, filmen med Vinnie Jones som fengselsinnsatt og ikke minst Hooligans, men Goal II ødela noe som kunne blitt en god serie. 2/10. Den får to poeng fordi den inneholder fotball!
« Siste redigering: 06. Aug. 2009, 04:49 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 06. Aug. 2009, 09:00 »
Helt enig. Goal 2 tror jeg må være det største makkverket jeg har sett av en film i hele mitt liv.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 06. Aug. 2009, 10:02 »
Goal 2 går det jo ann å se, men GOAL 3, fyfaen asså! Det er det kjedeligste jeg noengang har vært borti

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #988 på: 06. Aug. 2009, 10:24 »
Goal-filmane sug vått lemmen!

Ellers så har eg sett North by Northwest, og Cool hand luke dei siste to dagane, 2 glimrande filma! Paul Newman is the man!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #989 på: 06. Aug. 2009, 11:14 »
Goal 2 skal også ha pluss for at de har med Feeder - Feeling A Moment flere ganger i filmen da. Ga meg en god kompensasjon :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒