20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2  (Lest 58171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle ?Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #315 på: 14. Sep. 2008, 12:36 »
Synes det var så sykt deilig når Guthrie smelte ned den jævla hull spilleren!!

Jepp!! Stygge FAGAN løpte rundt i 90min for å provosere spillerne våre, hvor mange ganger hakket han ikke på Michael Owen!? Og forsåvidt lykkes han jo, siden Guthrie mister hodet, men det er faen meg til å forstå også!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 14. Sep. 2008, 12:58 »
"Fag"an melder seg herved inn i klubben "spillerne Eivind hater MEST"...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 14. Sep. 2008, 13:54 »
"Fag"an melder seg herved inn i klubben "spillerne Eivind hater MEST"...

Ja og han skulle hatt gult for å takla Owen. Er ikkje rart Guthrie klikkar på slutten der, men det var idiotisk gjort av han.

« Siste redigering: 14. Sep. 2008, 14:18 av lgrinde »

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #318 på: 14. Sep. 2008, 13:58 »

Jepp!! Stygge FAGAN løpte rundt i 90min for å provosere spillerne våre, hvor mange ganger hakket han ikke på Michael Owen!? Og forsåvidt lykkes han jo, siden Guthrie mister hodet, men det er faen meg til å forstå også!
han var faktisk fryktelig støgg.. så ut som han kom rett fra en 50 cent musikkvideo eller no

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #319 på: 14. Sep. 2008, 14:13 »
han var faktisk fryktelig støgg.. så ut som han kom rett fra en 50 cent musikkvideo eller no

Tosk.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 14. Sep. 2008, 14:18 »
Newcastle 1 Hull Shitty 2

Eit overraskande tap mot eit nyopprykka lag, vil mange sei. Men er dette tapet så overraskande når ein ser på kva denne klubben har opplevd dei siste 10 dagane.? Vi har gått frå ein god PL start og optimisme til eit reint helvette...Som faktisk kan liggja an til å toppa fjorsesongen. Og når folk her inne meinar dette var det dårlegaste dei har sett av Newcastle så har dykk ein veldig dårleg hukommelse. Minst 10 kampar i fjor var dårlegare enn dette. Har alle gløymt kor jeeeeeevla dårlege vi var i fjor?

Denne sesongen starta bra, med uavgjort mot scums og heimesiger mot bolton. To vansklege kampar. At vi tapar 0-3 mot Arsenal kom ikkje so ei bombe akkurat, men vi burde spelt betre. Så alt i alt, vi har alle trua. Spesielt sidan vi reknar med 2-3 nye kjem inn før vindauget stenge og at dei forsterkar oss. Men nei då, det heile endar med at KK trekk seg og himmel til helvette er eit mildt uttrykk i denne samenheng. Slikt skjer berre i Newcastle United.

Eg er 110% sikker på at vi hadde vunne denne viss KK fortsatt hadde vore manageren vår, og at han fekk det som han ville. Aldri i verden om vi hadde tapt i går då. I tillegg har vi Martins, Jonas, Viduka, Carroll, Barton og Enrique ute. Med desse friske og klare så hadde vi kanskje vunne på tross av at ikkje KK fortsatt er vår manager. Men uansett, dette tapet er det eine åleina styret i Newcastle sin feil. Det er det ingen tvil om.

Men til kampen. For denne burde vi vunne sjølv om vi er i helvette for tida og at vi er tidenes såpeopera, vi går Days of our lives ein høg gang! Både Guthrie og Owen burde putta før Hull fekk ein billig straffe. Ja det var ein billig straffe, det sa kommentatorane og. Men slikt skjer i fotball og passar godt inn i såpeoperaen vår. I 2 omg burde vi og ha scora eit par mål. Det vart kun med eit, og når vi då gir vekk eit så vert stillinga 1-2. Fantastisk. Vi spelte til tider rævva,men herregud, eg har sett Newcastle spela rævva før eg. Uten å ha ein einaste avslutning på mål! Ja dette var og på heimebane, i fjor. Eg sat ringside og såg kampen mot Lpool som er det dårlagaste eg har sett nokensinne. I går hadde vi i det minste avslutninga på mål, og sjansar nok til å vinna.

At Nzogbia spelar v.back istaden for Bassong er for meg heilt utruleg. Han har vist nok gonger at han ikkje duger som v.back. Og på 0-2 imponerar han på ingen måte. Han spelte seg betraktleg opp når han vart flytta fram, men gjer fortsatt mykje dårleg. Rotar vekk ballen gang på gang. Men la han få starte der nokre kampar så kjem han seg.

Ameobi er sterkt delaktig i at vi spelar dårleg. Ja rett og slett. Skotet hass i 2omg er bevis nok på det. Forventar at han ikkje startar neste kamp.

Slik det ligg an no, sidan styret har gjort som dei har gjort, så kjem vi til å kjempe nede i gjørma som i fjor. Uten tvil!

Kven veit kor langt oppe vi hadde havna med KK med full tillitt og ein brei nok stall. Det vert med draumen...nok ein gong.
« Siste redigering: 14. Sep. 2008, 14:20 av lgrinde »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 14. Sep. 2008, 14:20 »
Jeg skjønner ikke hvorfor folk mener at straffen var billig? Butt er jo ute å kjøre til de grader og feier ned Hull-spilleren lenge etter at ballen er borte. Klar straffe etter mitt syn.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #322 på: 14. Sep. 2008, 15:15 »
Tragisk kamp og tragisk kveld for øvrig. Men Belfry var i hvert fall en veldig fin fotballpub. Trivdes der!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 14. Sep. 2008, 15:21 »

Litt stygt å si det, men jeg satt lissom og tenkte at det var akkurat det jeg selv hadde lyst til å gjøre. Der og da føltes det veldig deilig, ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #324 på: 14. Sep. 2008, 15:35 »
Nok en flau forestilling av møkkaspillerne i svart og hvitt...

Nå er det atter en gang om å gjøre å ikke rykke ned!!!!

Skjønner godt at Keegan valgte å trekke seg når han måtte rå over slike elendigheter utpå banen!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 14. Sep. 2008, 15:48 »
Nok en flau forestilling av møkkaspillerne i svart og hvitt...

Nå er det atter en gang om å gjøre å ikke rykke ned!!!!

Skjønner godt at Keegan valgte å trekke seg når han måtte rå over slike elendigheter utpå banen!

Før KK trekte seg so var det ikkje "elendigheter" utpå banen, kun litt mot Arsenal. Det som skjedde i går er det igrunn kun Ashley og Co som er skuld i.

Anthony

• Gjest
« Svar #326 på: 14. Sep. 2008, 16:58 »
Selvsagt. Spillerne er preget av situasjonen som foregår i Newcastle 'armando' United. Det trengs en autoritær leder snart.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 14. Sep. 2008, 18:15 »
Vi splite utrolig dårlig fotball, men vi hadde 3-4 gode muligheter. Headinga som Owen hadde scorer han 9 av 10 ganger på, og den til Guthrie var også enorm. 2 100% som begge skulle ha gått inn. Hadde de gjort det ville kampen vært avgjort. Og et lag hvor lagmoralen er på bunn tåler ikke mye motgang.

Butt var dritelendig, og lagde en helt håpløs straffe. Synd det ikke var han, men Guthrie som ble utvist. Geremi var overraskende brukbar, men likevel blir en midtbane mestående av både Butt og Geremi alt lite mobil. Guthrie har heller ikke de sugende føringene fremover, men han er ekstremt flink til å vri spill og gjøre det enkelt, og en slik midtbannespiller trenger vi. Derimot har vi behov for en komplementære spillere sammen med ham, og Butt og Geremi er ikke de jeg vil ha.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 14. Sep. 2008, 23:52 »
Jeg skjønner ikke hvorfor folk mener at straffen var billig? Butt er jo ute å kjøre til de grader og feier ned Hull-spilleren lenge etter at ballen er borte. Klar straffe etter mitt syn.
Jeg klarer ikke å se at Butt feller Hull-spilleren. At Butt takler når han kanskje heller burde stått på beina, er så, men jeg synes Hull-spilleren faller litt for lett over beina til Butt.
Det Butt så absolutt ikke gjør er å "feie ned Hull-spilleren".
Da måtte han i såfall ha beveget beina sine i retning Hull-spilleren, og skjøvet dem bortover gresset. Butt taklet rett frem etter det jeg greide å se, og solgte sjela si til djevelen. Men han feide ikke ned noen i den situasjonen.
Hull-spilleren falt over beina til Butt, men Butt felte ikke Hull-spilleren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 14. Sep. 2008, 23:56 »
Hull-spilleren var smart. Han oppsøkte jo Nicky Butt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida