20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 7054 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marcusr9

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Alan Shearer
« på: 08. Sep. 2008, 15:37 »
Enkelt og greit!

Det er på høy tide at klubben spør Mr. Shearer om hvordan han vil ha det. Slik at han best mulig kan gjøre oss supportere glade og lykkelige.

Har vært Newcastle supporter en del  år nå og er  møkk lei av alt rotet og tullet.

I det minste hvis vi skal tape 75 % av alle kamper, la oss tape med en manager som vi alle elsket som spiller. Da kan jeg godt leve med at vi har minus mål i protokollen hvert eneste år!

La meg ihvertfall få gleden av å synge heeeeeeeeyyyyyyy Sheareeeer neste gang jeg sitter på St. James Park og forventer nok et tap!

Med stor Geordie hilsen fra en som savner, Shearer, Nobby, Watson, Sellars, Lee og til og med Peacock om dagen..

Marcus Røsand

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #1 på: 08. Sep. 2008, 15:50 »
Merkelige meninger må jeg si!

Vil også ha Shearer som manager en dag (under ett annet styre), men selv hvor stor heltestatus han har, så vil det jo ikke være ok å tape kamper.
Vil heller vinne med en hvilken som helst annen manager enn å tape med Shearer som manager.   
sunt pueri pueri puerilia tractant

marcusr9

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09. Sep. 2008, 12:33 »
Poenget mitt er jo at vi stort sett taper allikevel! Selvfølgelig vil jeg også vinne alt sammen, men faktum er at klubben aldri vinner noe mer. Sånn er det dessverre. Så hvis jeg først skal tape, vil jeg ha en holdepunkt i klubben jeg respekterer!

Ikke Zico og slike avdankede personligheter som har trent smålag i Japan og Tyrkia.

Men ikke misforstå jeg vil vinne hver kamp!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Sep. 2008, 15:46 »
Vi stort sett taper allikevel? Hva mener du med det?

Greit nok, vi taper som regel alltid de kampene av aller størst betydning. Altså finaler, semifinaler, slike avgjørende kamper.
Men jeg synes ikke vi stort sett taper hver kamp. Det er ikke min oppfatning etter 12 år som Newcastle-supporter. Newcastle er vel mer "you win some, you lose some". Og akkurat det er helt okey for meg.

"Hvis vi først skal tape alle kampene våre" så synes jeg IKKE det er bedre å ha Alan Shearer som manager. Fordi det vil være å gjøre skam på hans gode navn og rykte.

Da vil jeg heller ha Zico, Poyet eller hvem det nå måtte være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4 på: 10. Sep. 2008, 01:22 »
Skal vi tape en hel del med kamper, vil jeg mer enn gjerne ha Gustavo Poyet som manager. Nesten så jeg misliker han mer enn (Not-So-)Wise!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 10. Sep. 2008, 02:49 »

Ikke Zico og slike avdankede personligheter som har trent smålag i Japan og Tyrkia.

var det ikke en franskmann som trente et japansk smålag engang, for så å ta over en pl klubb???

resten er vel historie
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 10. Sep. 2008, 16:57 »
Hvilke lag man har trent før er uvesentlig. Hvilke kvaliteter man har som manager er det som er avgjørende.
Som sagt, Wenger kom rett fra et japansk tegneserielag til Arsenal og gjorde etter et par år braksuksess.
Alex Ferguson kom fra lille Aberdeen i Skottland til Manchester United, og gjorde - etter noen år - braksuksess.

Ikke kom her og fortell meg at Gus Poyet, bare fordi han er førstelagstrener i Tottenham og har vært assistent i storklubbene Leeds og Swindon under vår alles kjære Dennis Wise er et mye bedre valg enn Zico, som selv om han ikke har PL-erfaring, har brukbare resultater som landslagstrener og som har gjort god suksess som manager i Fenerbahce. Didier Deschamps har vært sjef for Serie B-laget Juventus og ledet Monaco til CL-finale. Han må vi for all del styre unna.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #7 på: 10. Sep. 2008, 20:04 »
Hvilke lag man har trent før er uvesentlig. Hvilke kvaliteter man har som manager er det som er avgjørende.
Som sagt, Wenger kom rett fra et japansk tegneserielag til Arsenal og gjorde etter et par år braksuksess.

Kanskje wenger har lyst på et nytt tegneserielag snart? In my dreams, I know...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 12. Sep. 2008, 19:03 »

Kanskje wenger har lyst på et nytt tegneserielag snart? In my dreams, I know...

Vant ikke Wenger The Double i sin første hele sesong i klubben!?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 14. Sep. 2008, 01:31 »
Drakk øl med denne mannen i kveld. En ung fan kom bort og spurte hva han synes om det som skjer i klubben. Respones var "Fuck off!" Fornuftig. Mannen var på fylla!!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #10 på: 14. Sep. 2008, 05:16 »
Hvilken mann?
Drakk du med Shearer? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 14. Sep. 2008, 09:20 »
Hvilken mann?
Drakk du med Shearer? :P

Ay... God og brisen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 14. Sep. 2008, 09:32 »
Prata du med han eller?

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #13 på: 14. Sep. 2008, 12:35 »
Drakk øl med denne mannen i kveld. En ung fan kom bort og spurte hva han synes om det som skjer i klubben. Respones var "Fuck off!" Fornuftig. Mannen var på fylla!!

Det sier vel det meste om hva han syns det  :D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 14. Sep. 2008, 12:56 »
Fikk noen få ord med han helt til det kom noen fans med kamera og papir for autograf. Shearer gikk fra godhumør til å se dødelig ut på brøkdelen av et sekund når de kom. Regelen på pub'en er at man lar de kjente være vanlige mennesker.