20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norges vei til Sør-Afrika 2010  (Lest 42027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norges vei til Sør-Afrika 2010
« Svar #300 på: 28. Mars 2009, 18:54 »
Virker som om spillerne jevnt over gav seg en god faen i kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #301 på: 28. Mars 2009, 19:07 »
Virker som om spillerne jevnt over gav seg en god faen i kampen.

Hehe, sant nok. 30 varmegrader og krystallblått vann var vel fine faktorer for å dra til Sør-Afrika en helg  ;)

Jeg fikk kun sett VG:Live-kommenteringen fra kampen. Og sånn jeg forsto det, så var ikke Norge i sitt helt rette element. Satser på en forbedring frem mot onsdagens kamp. Helst med Huseklepp på vingen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 28. Mars 2009, 19:15 »
Huseklepp hadde visst en kamp akkurat som forventa, han ja...
Så bare andreomgang jeg da, den var visst hakket bedre enn første omgang, men der er det bare Gamst og Moa som kan sies å være fornøyd med egen innsats.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 29. Mars 2009, 15:14 »
Jeg hadde vel egentlig trodd at Huesklepp ville være i stand til å vise seg frem littegrann i det minste. Men han var jo knapt nok borti ballen, og hver eneste gang han hadde ballen mistet han den. Trond Olsen ville herjet med den sør-afrikanske høyrebacken. Det føler jeg meg ganske trygg på. Den mannen vet ikke hva nerver er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 29. Mars 2009, 15:42 »
Greia med Trond Olsen er jo at han kunne være elendig for oss, men dukket alikevel opp med et mål eller målgivende. Det er faktisk en viktig kvalitet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 29. Mars 2009, 15:47 »
Men Huseklepp er kongen. Det har Drillo skjønt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 29. Mars 2009, 15:48 »
Konge og konge, gutten har scora 4 mål på 4 sesonger, han eier jo ikke sluttprodukt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 29. Mars 2009, 15:49 »
Huseklepp er en ekstrem versjon av Gutierrez, og det blir det ikke ekstremt mye ut av.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 29. Mars 2009, 15:53 »
Vi får se. Kongen er han ihvertfall.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 29. Mars 2009, 15:54 »
Nei, han er Tippeligaens nest gamleste spiller ;)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 29. Mars 2009, 15:59 »
Huseklepp slår tunnelrekord på Runar Berg any day. :)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #311 på: 29. Mars 2009, 17:12 »
Jeg hadde vel egentlig trodd at Huesklepp ville være i stand til å vise seg frem littegrann i det minste. Men han var jo knapt nok borti ballen, og hver eneste gang han hadde ballen mistet han den. Trond Olsen ville herjet med den sør-afrikanske høyrebacken. Det føler jeg meg ganske trygg på. Den mannen vet ikke hva nerver er.

I likhet med hele det norske laget var Huseklepp en blek kopi av seg selv i går. Det var få ganger han var borti ballen, noe som godt kan skyldes Norges lunke ballbesittelse.

Men at Trond Olsen skulle ha gjort det så mye bedre er jeg litt overrasket over at du er sikker på. Gårsdagens kamp hadde ikke mye med nerver å gjøre. Hvem blir vel nervøs i en privatlandskamp som er dømt til å bli en kjedelig affære på forhånd?
I følge spillerne var det banen, ballen og været som måtte ta på seg ansvaret for hele Norges svake prestasjoner i går.

Herregud for en kjedelig helg det er uten Tippeligaen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 29. Mars 2009, 21:07 »
Vi får se. Kongen er han ihvertfall.
Nei, han er Tippeligaens nest gamleste spiller ;)
Her tar dere grundig feil begge to.
Kongen er jo Tippeligans suverent eldste spiller.
Den gamle kongen er en omdiskutert sportslig leder i klubben som leder Tippeligaen.
Og kongen før der igjen er for tiden pilot.
Og går vi enda lenger tilbake finner vi en konge som i fjor sa opp jobben sin som sponsorsjef.
Og nå er det best at jeg slutter mens leken ikke lenger er god, selv om jeg kunne gått enda lenger tilbake i tid.

Huseklepp slår tunnelrekord på Runar Berg any day. :)
Godt du tok med den smileyen, for det er få som slår tunnell på Runar Berg.

Men at Trond Olsen skulle ha gjort det så mye bedre er jeg litt overrasket over at du er sikker på. Gårsdagens kamp hadde ikke mye med nerver å gjøre. Hvem blir vel nervøs i en privatlandskamp som er dømt til å bli en kjedelig affære på forhånd?
I følge spillerne var det banen, ballen og været som måtte ta på seg ansvaret for hele Norges svake prestasjoner i går.

Herregud for en kjedelig helg det er uten Tippeligaen!
Riktignok var Huseklepp lite borti ballen. Men de gangene han hadde ballen ble han grepet av en enorm nervøsitet. Det var tydelig å se. Han visste ikke hva han skulle gjøre, og var aldri i stand til å bruke den gode teknikken sin til noe som helst fornuftig.
Trond Olsen vet ikke hva nerver er, og bryr seg aldri om ting han ikke kan gjøre noe med. Han er banens dårligste spiller helt til han slår den avgjørende pasningen eller scorer et mål som går inn i evigheten (takk, Ernst A.). Og i sin første landskamp så var det ikke mye som tydet på at han var nervøs, eller ikke visste hva han skulle gjøre med kula.

Neida, Trond Olsen fikk ikke gjort stort mot Tom Høgli på Alfheim, men han kunne likevel fort hatt en målgivende, hvis ikke jeg husker helt feil. Og ja, egentlig så hadde han jo målgivende også (tenker selvsagt på 3-0).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 31. Mars 2009, 21:48 »
Fy flate nå skal drillo spille med B. H. Riise på sentral midtbane. Lure på korleis det går?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 31. Mars 2009, 22:04 »
Det går jo til helvette det.... At denne mannen er på landslaget er en skam!