20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alle spillerne til salgs?  (Lest 5449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Alle spillerne til salgs?
« Svar #15 på: 07. Sep. 2008, 17:40 »
DET er bare latterlig. Snakker om "fans".

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Sep. 2008, 17:44 »
finnes for faen med andre måter å få MA og dvergen ut a klubben ¨på en nedrykk....
blir det nedrykk ¨så er det faen ikke sikkert vi kommer oss opp igjen...og da hvertfall nye leeds.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. Sep. 2008, 18:03 »
Nedrykk vil gjøre oss mindre atraktiv for evt kjøpere, mindre atraktiv for nye spillere, så hvis vi rkyyker ned og selger alle "stjernene" så kan vi fort komme til å slite i lang tid med å komme tilbake.
Skal mye mye mer til enn en eier man ikke liker før man skal håpe på nedrykk
sunt pueri pueri puerilia tractant

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 07. Sep. 2008, 18:32 »
Hadde det slått Ashley konkurs så.. :P Tror uansett me kommer til og rykke ned om ashley forsetter med denne ikkje bruke penger taktikken..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Sep. 2008, 20:32 »
Hadde det slått Ashley konkurs så.. :P Tror uansett me kommer til og rykke ned om ashley forsetter med denne ikkje bruke penger taktikken..

Sei vi ikkje hadde hatt alt dette styret som har vore no. Om KK hadde fortsatt vore vår manager og vi hadde dagens stall, TRUR DU vi hadde rykka ned? Trur du verkleg det?
« Siste redigering: 07. Sep. 2008, 22:44 av lgrinde »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 07. Sep. 2008, 21:59 »

Sei vi ikkje hadde hatt alt dette styret som har vore no. Og KK hadde fortsatt vore vår manager og vi hadde dagens stall, TRUR DU vi hadde rykka ned? Trur du verkleg det?

Hæ nå må du følge med. KK er ikkje manageren vår lenger. Hadde KK fått bestemme transfers hadde han forsatt vert det og då hadde me ikkje vert i nerheten av noke nedrykk..., men nå tror eg lager faller totalt sammen. Kan ikkje sjå for meg laget stå samla bak ein ny manager under dagens  ledelse.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #21 på: 07. Sep. 2008, 22:11 »
at "fans" skal håpe på at eget lag rykker ned er så totalt idiotisk at jeg skjønner ikke at jeg gidder å kommentere det engang... Møkkafolk isåfall

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. Sep. 2008, 22:17 »
Vi rykker ikke ned, Newcastle har klart seg i alle år og kommer til å ri av denne bølgen også. Men makan til sikusklubb skal man lete lenge etter, bytter jo manager oftere enn hva Mykland tar cola!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 07. Sep. 2008, 22:21 »
hva er cola for noe?  8)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07. Sep. 2008, 22:28 »
hva er cola for noe?  8)

En type brus  ::) hoho

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 07. Sep. 2008, 22:45 »

Sei vi ikkje hadde hatt alt dette styret som har vore no. Og KK hadde fortsatt vore vår manager og vi hadde dagens stall, TRUR DU vi hadde rykka ned? Trur du verkleg det?

Hæ nå må du følge med. KK er ikkje manageren vår lenger. Hadde KK fått bestemme transfers hadde han forsatt vert det og då hadde me ikkje vert i nerheten av noke nedrykk..., men nå tror eg lager faller totalt sammen. Kan ikkje sjå for meg laget stå samla bak ein ny manager under dagens  ledelse.

OM, om skal det stå. Eg trur ikkje vi fell saman. Men det vert ingen topp 8 plassering. Midt på kanskje.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 07. Sep. 2008, 23:03 »
Vi skal selvfølgelig ikke rykke ned. Og vi kommer heller ikke til å gjøre det. Det beste for denne klubben er overhodet ikke å måtte starte på nytt igjen. Vi trenger ikke å sette oss i Leeds' posisjon frivillig.

Det er jævlig tungt å være Newcastle-supporter nå. Det som nå har skjedd er at en gruppe businessmenn har tatt over det spillet vi elsker. Det er ikke lenger fotball for fotballens skyld. Det er fotball for pengenes skyld.

Likevel, vi må bare gjøre det beste ut av situasjonen. Vår lojalitet ligger til spillerne som drar på seg den stripete drakten og ofrer liv og helse for at vi supportere skal få noe å juble over. Vår lojalitet ligger hos de som gjør at Mike Ashley faktisk kan tjene penger.
Det er DE vi skal støtte. Det er de vi skal juble for.

Spillerne sier også i hvert eneste intervju hvor fantastisk Newcastle-fansen er og hvordan de fortjener så mye bedre. Spillerne vil så gjerne gi oss supportere noe å juble for. Og da kan ikke vi begynne å boikotte kampene de spiller. Selv om man kan bli nødt til å ramme spillerne for å kunne nå frem til Ashley med sitt budskap.

Spillere kommer og spillere går. Newcastle United skal likevel bestå.
Managere kommer og managere går. Newcastle United skal likevel bestå.
Eiere kommer og eiere går. Newcastle United skal likevel bestå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 08. Sep. 2008, 00:40 »
Må få beklage at jeg ikke diverste tråder antakeligvis har opptrått litt ufint. I alkoholpåvirket tilstand når en diskuterer disse amatørene som drifter vår klubb, blir jeg ganske følsom. Skal alikevel ikke opptre ufint, og det beklager jeg.

Ja, Frode, jeg er fullt klar over Keegan vs Owen og Barton fra tidligere av. Men det første Keegan gjorde omtrent var å skvære opp med Owen da han ankom, og etter det har der ene og alene bare vært positive ord dem imellom. Særdeles positive ord også. Tror nesten Owen hadde forsvunnet før hadde det ikke vært for Keegan. Og Keegan har vel sagt at Barton har skuffet ham før, men at han alikevel har gitt ham en ny sjanse og vil stå bak ham så lenge han ikke skuffer ham igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida