20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 171498 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #1095 på: 23. Sep. 2009, 08:31 »
Rykter om at Moat må bevise for Shearer at han har penger til spillerkjøp i januar, for å få han med seg når han kjøper ut Ashley.

Hørt den før gitt.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1096 på: 26. Okt. 2009, 12:59 »
Kansje vi skulle godt for Juande Ramos.
Har likt han siden han var i Sevilla, å liker måten han vil spille fotball på. Han spiller en slags 4-2-4 formasjon, gjorde iallefall det i Sevilla, med 2 veldig tilbaketrukne midtbaneankere. Å ganske kreativ offensiv spillestil. Men han bruker kansje for lang tid til å sette sin filosofi i aksjon, å i Newcastle er vi vant med å gi managere sparken, å de for ikke allverden med tid på seg.

Hva mener folket.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Peter

• Gjest
« Svar #1097 på: 26. Okt. 2009, 14:10 »
Jeg mener Ramos er en spennende type. Han har hatt suksess med noen lag, men fått litt for dårlig tid til å bygge opp laget. Vet ikke om han hadde fått bedre tid i Newcastle, men er en fyr jeg gjerne ville hatt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 26. Okt. 2009, 15:09 »
Har vel tatt over CSKA for ikke så alt for lenge siden. Men no er eg lei av å eksprimentere! Få inn Shearer, alle veit at det er sjebnen!

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 27. Okt. 2009, 10:23 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/ramos-fikk-sparken-i-cska-moskva-2974447.html
Han fikk altså 47 dager i jobben. Imponerende må jeg si, men nå er han ledig for og ta over jobben i Newcastle! :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 27. Okt. 2009, 17:24 »
Totalt urealistisk med tanke på situasjonen vi er i! Trur dessuten ikkje han er rett mann når Ashley er GONE og tiden er inne for ei langsiktig løysning med ein dyktig manager.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 14. Nov. 2009, 17:37 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 14. Nov. 2009, 17:50 »
Kansje en mann som vil tilbake til England å bygge et lag?
http://www.dagbladet.no/2009/11/14/sport/mourinho/fotball/serie_a/premier_league/9042807/

Jeg liker egentlig ikke fyren Mourinho, men trenere Mourinho hadde jeg virkwelig ville hatt i Newcastle!
Ingen tvil om at han er en av de bedre managerene i verden, så spørs vel veldig om ikke han er mer sugen på et topplag enn Newcastle gitt.

Peter

• Gjest
« Svar #1103 på: 14. Nov. 2009, 18:04 »
Kansje en mann som vil tilbake til England å bygge et lag?
http://www.dagbladet.no/2009/11/14/sport/mourinho/fotball/serie_a/premier_league/9042807/

Jeg liker egentlig ikke fyren Mourinho, men trenere Mourinho hadde jeg virkwelig ville hatt i Newcastle!
Ingen tvil om at han er en av de bedre managerene i verden, så spørs vel veldig om ikke han er mer sugen på et topplag enn Newcastle gitt.

Han vil jo bygge et lag, så jeg ser det ikke akuratt som umulig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 14. Nov. 2009, 20:51 »
Jeg DIGGER fyren Mourinho, og manageren. Han har åpenbart lært ekstremt mye om man-management hos Sir Bobby, og virker til å ha ekte omtanke for spillerne sine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 15. Nov. 2009, 13:32 »
Jeg tror heller at han går til Liverpool faktisk. De er en bra klubb med potensiale til å vinne mange titler, men har liksom ikke nådd helt frem (ihvertfall ikke i PL)

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1106 på: 15. Nov. 2009, 14:47 »
Hvem her ville ikke hatt mourinho til Newcastle? Han har jo lært av den beste og engelsk fotball trenger slike managere som han:) Hvem skal ellers komme med arrogante kommentarer bortsett fra han? Jeg synes PL var mye mer fargerikt da mourinho var der. Genial manager:)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1107 på: 15. Nov. 2009, 15:40 »
Vi kan jo håpa på at vi verte kvitt noverande eigar og får ny samtidig som Mourinho er klar til å flytte tilbake til Britannia. Då kan det absolutt gå an å få tak i han. Gi han full kontroll og han kan bygge det han vil. Trur Mourinho hadde elska ei så stor utfordring so Newcastle ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1108 på: 15. Nov. 2009, 15:49 »
Tror dessverre det bare er Sir Bobby Robson som kunne lokket Mourinho til å bli Newcastle-manager. Den gamle mannen er dessverre ikke blant oss lenger, og da tror jeg det blir veldig vanskelig å få Mourinho hit. Men det er lov å håpe.

Er det en gang vi trenger en mann som Mourinho er det nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 16. Nov. 2009, 21:23 »
Tror dessverre det bare er Sir Bobby Robson som kunne lokket Mourinho til å bli Newcastle-manager. Den gamle mannen er dessverre ikke blant oss lenger, og da tror jeg det blir veldig vanskelig å få Mourinho hit. Men det er lov å håpe.

Er det en gang vi trenger en mann som Mourinho er det nå.

Er det nokke vi trenger no, så er det stabilitet. Ville aldri vert 100% sikker på Mourinho for å si det sånn  :) Men det finnst nok knapt bedre managere uansett, og hadde vert rått med Jose i newcastle  :D