20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 171539 ganger)

0 medlemmer og 21 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #1065 på: 07. Sep. 2009, 12:46 »
Jeg er iallefall ikke enig i Shearer. Greit nok at han er en legende men du så hans manglende evner borte mot liverpool og villa i forrige sesong. Hvem kommer til anfield med 3 bak? Det må jo gå til helvete. Og det var ikke noen plan over kampen mot villa hvor vi rykket ned heller. Nå mener jeg at Hughton har gjort en god jobb og kan iallefall få sitte i setet til januar. Ligger vi i toppen da så ser jeg ikke noe problemer med at han sitter ut sesongen for så å få inn en mer erfaren manager om vi nå skulle rykke opp!

Helt enig. Dowie og Shearer viste ikke akkurat taktisk brillianse forrige sesong, men det er ikke rart. Shearer mangler erfaring, og Dowie har gjort det brukbart i en klubb, men har ikke senere resultater å vise til.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 07. Sep. 2009, 14:49 »
Hughton fortjener all ros han har fått hittils, men ønsker fortsatt Shearer før han. Hughton viste absolutt ingenting forrige sesong, og mange av kampene denne sesongen kunne like gjerne ha bikket mot oss. Eg tror vi først og fremst lever på kvaliteten i laget. Selvfølgelig har spillerne begynt å få respekt for Hughton, men når det en gang begynner å gå litt dårlige( den tiden kommer ) så tror eg ikke Hughton er mannen til å snu den dårlige trenden igjen. Historien han vist at dei fleste managere kan få til gode resultat (les: Souness, Roeder...)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 08. Sep. 2009, 09:57 »
Hughton fortjener all ros han har fått hittils, men ønsker fortsatt Shearer før han. Hughton viste absolutt ingenting forrige sesong, og mange av kampene denne sesongen kunne like gjerne ha bikket mot oss. Eg tror vi først og fremst lever på kvaliteten i laget. Selvfølgelig har spillerne begynt å få respekt for Hughton, men når det en gang begynner å gå litt dårlige( den tiden kommer ) så tror eg ikke Hughton er mannen til å snu den dårlige trenden igjen. Historien han vist at dei fleste managere kan få til gode resultat (les: Souness, Roeder...)

Du gløymer ein vital ting, og det er samholdet i laget. Noke som var fråverande forrige sesong men som no verkar å vera på topp. Laget står verkle samen i kvar kamp og krigar. Dette må CH og teamet få ein del æra for.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 08. Sep. 2009, 12:42 »

Du gløymer ein vital ting, og det er samholdet i laget. Noke som var fråverande forrige sesong men som no verkar å vera på topp. Laget står verkle samen i kvar kamp og krigar. Dette må CH og teamet få ein del æra for.

Har et poeng der, selvsagt hjelper det at vi har kvittet oss med noen uromomenter, som sikker har skapt dårlig stemning i klubben. Jeg tenker spesielt på Beye og Bassong,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 08. Sep. 2009, 14:55 »

Ja, Hughton skal ha stor del av æra, og så skal vi selvfølgelig huske på at råtne epler fra hele laget er solgt i løpet av sommeren.
Dessuten skal vi huske på at Hughton har fulgt Shearers treningsplan opp mot denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 08. Sep. 2009, 19:11 »
Dessuten skal vi huske på at Hughton har fulgt Shearers treningsplan opp mot denne sesongen.

Hvor er det dette har stått skrevet?
Eneste stedet jeg har lest dette er faktisk her på dette forumet, men kan selvfølgelig ha gått glipp av noe.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 09. Sep. 2009, 02:42 »
Ble skrevet i flere aviser i forbindelse med preseason den gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 09. Sep. 2009, 17:34 »
Hvis det finnes en link, så finnes vel kanskje den i en eventuell pre season-tråd. Om vi har hatt noe sånt. Eventuelt i Shearer-tråden. Eller Mike Ashley-tråden. Eller Hughton-tråden. Eller denne tråden. Eller en hvilken som helst annen tråd på dette forumet som dreier seg om Ashley, Shearer, Hughton og sirkus Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 09. Sep. 2009, 22:57 »
Hvis det finnes ja!
Rykte

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 09. Sep. 2009, 23:15 »
Jeg skal være den første til å si at det finnes bedre taktikere og folk med større pondus enn Chris Hughton.
Men på en annen side ser jeg aldeles ingen grunn til å endre på noe som helst så lenge laget vinner kamper. Denne sesongen er noe vi bare skal komme oss forbi, og komme opp i Premier League igjen. Da har det ikke så mye for seg å prøve å bygge et nytt lag allerede nå, viss man uansett skal hente inn en betydelig andel bedre spillere om et år.

Klubbens økonomi er veldig presset, og i denne klubben er det som kjent en gambling med penger å ansette en manager i det hele tatt.

Derfor tror jeg det er lurt å gjøre fornuftige, midlertidige eller gratis signeringer av spillere, og ikke gjøre noen forandringer i lagledelsen før resultatene eventuelt blir så dårlige at opprykket står i fare. Ansetter vi f.eks Shearer nå, og han ikke får ting til, vil vi i tillegg til å gå glipp av opprykk kanskje måtte betale en kompensasjon dersom noen sparkes.

Samholdet i laget virker veldig bra nå, så forøyeblikket sier jeg "never change a winning team", så får vi vurdere situasjonen på nytt etter sesongen og eventuelt opprykk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 09. Sep. 2009, 23:31 »
Hvis det finnes ja!
Rykte

Ja, jeg fant det på sånn helt uten videre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 09. Sep. 2009, 23:47 »
Hvis det finnes ja!
Rykte

Ja, jeg fant det på sånn helt uten videre.
Det kan vel ikke være så vanskelig å finne en link?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 10. Sep. 2009, 00:11 »
http://www.guardian.co.uk/football/2009/jul/06/newcastleunited-championship

Caretaker Hughton follows Shearer's pre-season programme

Newcastle's caretaker manager Chris Hughton is taking charge of a punishing training schedule designed by Alan Shearer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 10. Sep. 2009, 00:15 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/championship/newcastleunited/5898666/Newcastle-on-the-verge-of-losing-Alan-Shearer-says-Rob-Lee.html

Takk Anders  ;D
Leita som faen etter den linken, fant bare det intervjuet der inntil videre av Rob Lee som veldig kort sier at Shearer satte opp planen for pre-seasonkampene til klubben, men veit at jeg har lest både i lokalpresse og i seriøs riksdekkende presse at Shearer står bak alt :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 10. Sep. 2009, 14:39 »
Når en leser gjennom de to artiklene der, så skjønner en at nyhetene omkring Shearer, Ashley og Hughton ikke har endret seg nevneverdig på de siste to månedene.

Pressen skrev nøyaktig det samme i månedsskifte juni/juli som de skrev i månedsskifte august/september, og som de kommer til å skrive i månedsskifte september/oktober.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon