20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174260 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #1050 på: 01. Sep. 2009, 19:07 »
Kunne tenkt meg at vi prøvde oss på Trond Sollied.
Fordi han er norsk?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 01. Sep. 2009, 19:27 »
Kunne tenkt meg at vi prøvde oss på Trond Sollied.

Tror nok kanskje det er mulig å sikte litt høyere. Håper i hvert fall det for vår skyld. Har aldri tenkt noe særlig over Sollied som trener for newcastle, egentlig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 01. Sep. 2009, 20:34 »
Trond Sollied er et rasshøl som kan holde seg vekk fra Newcastle. Arrogant klyse av en kar. Vi trenger en manager med en anelse sosial intelligens i det minste.. La Hughton styre detta til klubben er solgt, så ansetter vi Shearer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 01. Sep. 2009, 23:00 »
Solbakken derimot syntes jeg er mer spennende når vi snakker norske trenere.

Solbakken? Som ikke en gang klarer å få FCK til å være det suverent beste laget i Danmark med de ressursene han har til rådighet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 01. Sep. 2009, 23:25 »
For et par år siden ville jeg tent på tanken, men nå? Nei.
Trond Sollied ser ut til å ha mistet teften. Og når han vil bruke penger fra spillersalg på spillerkjøp (så fornuftig som det enn måtte være) vil han i hvert fall ikke passe inn i Newcastle. Spesielt ikke all den tid det overhodet ikke skal brukes et rødt øre.

Ståle Solbakken? Piss meg i øret!
Kan aller nødigst akseptere om NFF ansetter ham som landslagssjef. Men i Newcastle? Ikke faen! Ettersom FCK blir mindre og mindre suverene i Danmark, og blir slått ut av CL før det hele har begynt, av Apoel Nicosia fra Kypros (selv om det var et lag med mange erfarne spillere), så tror jeg gradvis at Solbakken er i ferd med å miste goodwill hos FCK-fansen og mektige Don Ø. Selv om FCK-ledelsen neppe sier det høyt, tror jeg de kan være villige til å slippe Solbakken til NFF etter sesongen.

Man kan mene hva man vil om Shearer, men selv på sin dårligste dag er jeg overbevist om at han er bedre enn herrene Solbakken og Sollied.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 02. Sep. 2009, 05:30 »
Hva er galt med Sollied? Han er helt klart Norges dyktigste fotballtrener, står for en klar filosofi, og hans CV snakker for seg selv, selv om han fikk en dårlig sesongstart nå i Herenveen. Alikevel er han den eneste som har klart vinne de en jævla tittel. Sollied er en suksessmanager.
Det er dog dermed ikke sagt at jeg vil ha ham. Ikke fordi han ikke er noen dyktig manager, for det er han. Men fordi han er en drukkenbolt. Det er derfor han ble sparka fra Glimt, og det er derfor han aldri kommer til å tilgi Glimt og komme tilbake. Trond Sollied er en drukkenbolt som liker å ta seg mer enn bare en koseøl. Og jeg veit ikke om jeg vil ha en slik fyr i Newcastle per nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1056 på: 02. Sep. 2009, 07:27 »
Ja jeg vil ha Sollied til klubben, pga hans meritter som trener/manager. Han har vunnet noe i alle klubbene han har vært ansatt.
Er en med en klar spillerstil og en med klare meninger. Det er nettopp en slik person vi trenger inn nå. Angående hans "drukkenbolt" status kan jeg verken bekrefte eller avkrefte det - det er kun rykter.
Tror faktisk han er noe av det bedre som vi kan få inn nå- foruten Alan Shearer.

Shearer ligger selvsagt foran i køen, men det er pga hans kjennskap til klubben, kulturen og goodwill hos fansen. Så får man håpe at han har de manager egenskapene som trengs også.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 02. Sep. 2009, 09:47 »
Shearer er førstevalget vist kommer nye eiere. Jeg har troa på han, å godt å gi han 1 år i Championship å litt erfaring.
Vist ikke salg, mener jeg CH skal ha ansvaret frem til det kommer et salg, noe som jeg regner med skjer det neste året?

Vist ikke er vel denne mannen ledig? Dick Advocaat.
Han er iallefall en jeg foretrekker før de andre 4 som er nevnt tidligere i denne tråden.
Dersom jeg måtte velge en norsk manager? Ingen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 02. Sep. 2009, 12:47 »
Dersom jeg på død og liv måtte ha valgt en norsk trener: Nils Arne Eggen.
Enkelt og greit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 03. Sep. 2009, 14:16 »
"Du haf to spring up the wingær!" - hadde nok funket med glans Joakim ;)
Venter i spenning...

Olkaa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 03. Sep. 2009, 15:17 »
Trond Sollied er jo ledig nå....

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 03. Sep. 2009, 16:12 »
Dersom jeg på død og liv måtte ha valgt en norsk trener: Nils Arne Eggen.
Enkelt og greit.

Nils Arne ja :) Finnes jo ingen bedre norske enn han. Ingen over, ingen ved siden.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1062 på: 03. Sep. 2009, 18:19 »
Solbakken ville jeg aldri hatt. Representerer alt jeg hater. Møkkafotball deluxe og jævlig arrogant type.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 03. Sep. 2009, 23:04 »
Ville fortsatt hatt Trond Sollied mest av alle dersom jeg skulle hatt en norsk en.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Otto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 07. Sep. 2009, 08:15 »
Jeg er iallefall ikke enig i Shearer. Greit nok at han er en legende men du så hans manglende evner borte mot liverpool og villa i forrige sesong. Hvem kommer til anfield med 3 bak? Det må jo gå til helvete. Og det var ikke noen plan over kampen mot villa hvor vi rykket ned heller. Nå mener jeg at Hughton har gjort en god jobb og kan iallefall få sitte i setet til januar. Ligger vi i toppen da så ser jeg ikke noe problemer med at han sitter ut sesongen for så å få inn en mer erfaren manager om vi nå skulle rykke opp!