20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #1020 på: 25. Aug. 2009, 22:21 »
Ja, la oss for guds skyld kaste ut de to som har gjort det som har stått i deres makt for å gjøre om Newcastle til et topplag, og en tidligst mulig retur til PL.
For all del, Shearer og Speed? Joa, greit det. Men vi kan ikke kaste ut Chris Hughton og Colin Calderwood!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 25. Aug. 2009, 22:33 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leaguecup/6089144/Lee-Clark-will-manage-Newcastle-United-one-day-claims-Huddersefield-chairman.html
Huddersfield chairman Dean Hoyle thinks so much of manager Lee Clark that he has already offered to give him a lift to Newcastle United should he ever take the helm at his troubled hometown club.

Må bare leses, å jeg tror vi en gang kommer til å oppleve akkurat dette, når tiden er rett.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 25. Aug. 2009, 22:40 »
Og det blir isåfall fantastisk, for Lee Clark er en fantastisk mann!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 25. Aug. 2009, 22:52 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leaguecup/6089144/Lee-Clark-will-manage-Newcastle-United-one-day-claims-Huddersefield-chairman.html
Huddersfield chairman Dean Hoyle thinks so much of manager Lee Clark that he has already offered to give him a lift to Newcastle United should he ever take the helm at his troubled hometown club.

Må bare leses, å jeg tror vi en gang kommer til å oppleve akkurat dette, når tiden er rett.
Jeg GLEDER meg villt til den dagen Lee Clark blir manager i Newcastle United. Har klokkertro på Clark som manager (det vil jeg vel egentlig ha uansett hva han måtte foreta seg), og er spent på å se hvordan det går med Huddersfield denne sesongen. Vil heller ikke utelukke muligheten for at Lee Clark er den som jubler mest i morgen kveld.

Fantastisk er egentlig ikke superlativ godt nok til å yte Lee Clark rettferdighet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bjarte Bekjent

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 26. Aug. 2009, 10:28 »
Kombinasjonen av dei gamle storheitane som t.d Speed, Shearer og Clark er jo alle fans sin store draum, men om dei har nok erfaring og trekkraft utanfor Newcastle er eit anna spm... Dei ville garantert fått tid frå fansen til å gjere sitt og settje eit preg på laget noko korleis som helst annan manager vil slite med å få, før pipekoret kjem og forum som det her blir overfylt med post opp og ned om managerens avgang og korleis manager vi ønskjer neste gong... har Shearer nok rutine, og har vi råd til å vente til han får det? Eg mein ja, ettersom vi er nødt til å byggja laget og strukturen rundt laget på nytt, satsa på nye spelera og bruke tid for at vi skal tilbake der vi høyrer heime. Akkurat no er det beste tidspunktet å starte den oppbygginga, men den må gjennomførast skikkelig og frå ledelsa og ned. Klubben treng ein filosofi og plan, og dei må vere langsiktige...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 26. Aug. 2009, 11:35 »
Velkommen Bjarte Bekjent! Godt førsteinnlegg (?) ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 26. Aug. 2009, 14:37 »
Entusiasmen, gleden, trua og håpet forsvann med Keegan. :-[ Ser ikkje kordan eg skal få den tilbake med det førsta. 1 år uten supporterfølelse no. Så lenge ashley er her driter eg i kem som blir manager det er unitresangt ettersom klubben raser mot undergrunnen uansett. Eineste personen i Nufc som er vert og beholde er Steven Taylor. Når han forsvinn er det ingenting igjen. 1 år til med ashley blir hardt meget hardt og koma tilbake fra. Eit salg må bare skje før jul.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1027 på: 26. Aug. 2009, 15:30 »
Entusiasmen, gleden, trua og håpet forsvann med Keegan. :-[ Ser ikkje kordan eg skal få den tilbake med det førsta. 1 år uten supporterfølelse no. Så lenge ashley er her driter eg i kem som blir manager det er unitresangt ettersom klubben raser mot undergrunnen uansett. Eineste personen i Nufc som er vert og beholde er Steven Taylor. Når han forsvinn er det ingenting igjen. 1 år til med ashley blir hardt meget hardt og koma tilbake fra. Eit salg må bare skje før jul.

Har den samme følelsen, luftå forsvant bare ut av Newcastle når Keegan blei pressa ud. Tenk om han hadde fått viljen sin og dei spelarne han ville ha......PL spel fortsatt.

Nå ska me jo ikkje dvela med fortiå som dei seier, men tenk om..... ;D
Newcastlesupporter siden 1992

Bjarte Bekjent

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 27. Aug. 2009, 19:24 »
Velkommen Bjarte Bekjent! Godt førsteinnlegg (?) ;)
Takk!! Ikkje mitt første, men ikkje langt unna. Har fulgt newutd forumet ei god stund, men har ikkje tatt meg tia til å registrere meg! Eit alternativ som vi ikkje må sjå bort frå er faktisk å fortsettja med Chris Hughton som manager. Han har gjort ein god jobb så langt, og han er ein person med meire trenar erfaring enn f.eks Shearer og gjengen. Han kan også gje oss stabiliteten som vi treng. Ikkje mitt førstevalg, men ett realistisk og "BILLIG" alternativ.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1029 på: 29. Aug. 2009, 08:23 »
Vi kan ikke satse på Hughton. Det er jo tabbe nummer 1! Sammy Lee... Han Bragia(?) i Sunderland... Tony Adams. Alle assistenter vinner fotball kamper, men få av dem klarer å holde klubben stabilt god. Hughton har en god "flow" nå som det stormer litt i klubben, men jeg tror at han vil få det tøfft når alt kommer tilbake til "den vanlige hverdagen."

Det kan være at jeg tar feil også, for Hughton er vell den eneste som har ledet klubben i så mange korte perioder. Det kan jo være at han nå har funnet en teknikk som faktisk fungerer? :P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 29. Aug. 2009, 13:58 »
For første gang virker det i hvertfall til at Hughton faktisk har selvtilliten og føler seg komfortabel med rollen. Det har ikke vært faktumet tidligere. Jeg syns faktisk han har gjort en beundringsverdig jobb sålangt denne sesongen - langt bedre enn hva jeg hadde trodd.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 29. Aug. 2009, 23:45 »
Shearer er visstnok ikke i studio på Match of The Day i dag...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 30. Aug. 2009, 05:43 »
Shearer er visstnok ikke i studio på Match of The Day i dag...

Ryktehore ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 30. Aug. 2009, 09:36 »
Vi kan ikke satse på Hughton. Det er jo tabbe nummer 1! Sammy Lee... Han Bragia(?) i Sunderland... Tony Adams. Alle assistenter vinner fotball kamper, men få av dem klarer å holde klubben stabilt god. Hughton har en god "flow" nå som det stormer litt i klubben, men jeg tror at han vil få det tøfft når alt kommer tilbake til "den vanlige hverdagen."

Akkurat dette går vel begge veier?
Alle managere begynner et sted og jeg kan nevne ganske mange gode managere som begynte som assistenter eller trenere, brukt dette som en læreperiode og blitt gode managere. De beste eksempelene er vel kansje Jose Mourinho, Rafael Benitez og Guus Hiddink. Men også managere som Arsene Wenger, Pep Guardiola og Gerard Houllier begynte som trenere i yngre avdelinger i forskjellige klubber.

Det finnes mange flere eksempler på managere som begynte sine karrierer som trenere, assistenter eller i yngre avdelinger, jeg nevnte bare dem jeg kom på i farta.

Med tanke på at Chris Houghton også har vært spiller, assistent eller trener under brukbare managere som Venables, Jack Charlton, Keegan, Jol, Santini, George Graham, osv, så er jeg ganske sikker på at han kan ha plukket litt fra de overnevnte managerne.

Men som en nevnte over her eller i en annen tråd så kan det være at han ikke takler motgangen så bra når den først kommer, jobbe med det mentale til spillerne og gjøre de nødvendige forandringene som skal til for å rette opp en evt svak periode.
Men dette er umulig å vite uten at han har fått sjansen, selv om jeg synes mestparten av hans perioder som caretaker manager har vært truet av motgang og bråk.

Fornøyd med CH og CC så langt denne sesongen jeg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 30. Aug. 2009, 17:35 »
Det er selvfølgelig ingen regel uten unntak. Men slik jeg oppfatter Chris Hughton er han mer lik Sammy Lee enn Jose Mourinho, for å si det sånn. Hughton virker å være en coach, først og fremst. God motivator, virker å være en samlende type. Men han er nok ingen manager. Men han gjør en bra jobb som vikar akkurat nå, så hvem vet, kanskje blir han å skape en karriere for seg selv, som Nigel Pearson tydeligvis er i ferd med å gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon