20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174834 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #975 på: 29. Mars 2009, 01:40 »
Kinnear var vell førstevalget før han fikk hjerte kirurgi. jeg tror nok ikke han blir å fortsette lengre en hva han har kontrakt på idag.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 29. Mars 2009, 01:58 »
Er flott at Bruce vil til klubben, men personlig er jeg dessverre redd for at Ashley ikke kommer til å ta muligheten. Førstevalget vårt virker jo å være Kinnear og hvis han er så syk at han ikke kan være manager for oss så finner de vel en annen de liker. En mann som setter krav og vil bruke penger på å forsterke og ikke selge våre beste menn blir nok ikke populær. Men han hadde selvsagt vært et veldig bra valg.

Redd for det, jeg.

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/241715/JOE-KINNEAR-CAN-GO-UPSTAIRS.html

Dårlig kilde, ja, men nok en illevarslende nyhet der en kilde innad i klubben vistnok hevder at Ashley vil beholde Kinnear i klubben samma faen. Dersom Kinnear er så barmhjertig at han sier nei til forlengelsen av managerkontrakten vil han tilbys jobben til Dennis Wise...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 29. Mars 2009, 09:21 »
Er flott at Bruce vil til klubben, men personlig er jeg dessverre redd for at Ashley ikke kommer til å ta muligheten. Førstevalget vårt virker jo å være Kinnear og hvis han er så syk at han ikke kan være manager for oss så finner de vel en annen de liker. En mann som setter krav og vil bruke penger på å forsterke og ikke selge våre beste menn blir nok ikke populær. Men han hadde selvsagt vært et veldig bra valg.

Redd for det, jeg.

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/241715/JOE-KINNEAR-CAN-GO-UPSTAIRS.html

Dårlig kilde, ja, men nok en illevarslende nyhet der en kilde innad i klubben vistnok hevder at Ashley vil beholde Kinnear i klubben samma faen. Dersom Kinnear er så barmhjertig at han sier nei til forlengelsen av managerkontrakten vil han tilbys jobben til Dennis Wise...

Uff...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #978 på: 29. Mars 2009, 13:06 »
Edit: Glem det :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #979 på: 13. Aug. 2009, 20:35 »
I Can Manage Newcastle United - David Ginola
http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/08/13/1438765/i-can-manage-newcastle-united-david-ginola

Her har vi svaret på våre problemer.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #980 på: 13. Aug. 2009, 22:59 »
Sitat
"If you sign for me you will have to provide more than you expect to do."
Han utelukker seg jo selv. Aldri om Mike Ashley gjør det ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

nerli

• Gjest
« Svar #981 på: 13. Aug. 2009, 23:16 »
I Can Manage Newcastle United - David Ginola
http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/08/13/1438765/i-can-manage-newcastle-united-david-ginola

Her har vi svaret på våre problemer.

skal alle plutselig melde interesse for å bli den neste manageren i newcastle .. huff for et sirkus dette er!
mange rare navn som har kommet opp .. nå pluteslig en stor spiller som var innom oss på 90-tallet ..

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #982 på: 14. Aug. 2009, 00:39 »
Før sommeren var Shearer e soleklart førstevalg. Nå jeg så desperat etter en ny eier og manager at jeg sier ja takk til det meste. O'Leary har kanskje tidenes mest oppblåste ego. Men allikevel, gi oss en manager. Ideelt burde det vært en manager med lang erfaring. Men Shearer har hjertet på rett plass. Det burde bety mye i den situasjonen Newcastle United er i nå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 14. Aug. 2009, 00:46 »
Hehe. Ginola også nå ja. Vår kjære pinup har jo i det minste følelser for denne klubben da. Han ble merket for livet etter noen få sesonger på SJP. Svært få spillere kommer uskadet herfra. Om ikke fysiske skader, så skader på sjelen, som gjør at de føler en stor trang til å komme tilbake og følge med gamleklubben.

Ginolas ferdigheter som manager er jeg noe skeptisk til. Men selv Ginola er nok bedre enn det vi har nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #984 på: 14. Aug. 2009, 07:37 »
Som jeg sa til Kristoffer under WBA matchen;
Denne farsen har gått så langt at jeg har tatt meg selv i å tenke at jeg ville tatt imot Glenn Roeder og Graeme Souness anytime..

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #985 på: 14. Aug. 2009, 09:26 »
Alt utenom Joe c*** Kinnear så er jeg mer enn fornøyd. Samme om den personen heter Jens, Siv, Per, Graeme eller Alan. Gi meg en manager, og en eier for hele klubben dras komplett ned i dragsuget av Ashley.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #986 på: 14. Aug. 2009, 12:15 »
Vi får aldri i verden noen topp manager inn, så hvis ikke noe ordner seg med Shearer så kunne jeg tenkt meg Ketsbaia :D   Hærlig type, og har allerede vist seg som en potensiell god manager.      Men han har det nok bedre der han er, så skjer nok ikke det heller...
sunt pueri pueri puerilia tractant

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #987 på: 14. Aug. 2009, 12:35 »
Hvor er han da?
Sa ikke han opp jobben sin på forsommeren?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #988 på: 14. Aug. 2009, 12:38 »
Det er godt mulig, bare regnet med han fortsatt var i Farmagusta (eller va det nu het)    Står han uten jobb, syns jeg ihvertfall han burde vurderes.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #989 på: 14. Aug. 2009, 12:43 »
Aller helst ser jeg en erfaren manager ala David O Leary, Gordon Strachan eller Curb. Shearer kan være assistent. Men det nest siste vi bør gjøre er å ansette Shearer som manager. Eneste som er verre er å beholde CH. Med å ansette Shearer går vi akkurat i den samme fella som tidligere: Henter inn spillere/managere med store navn i håp om at deres rykte og autoritet skal være med å snu skuta. Owen/Souness klassiske eksempler.  Langsiktig tenkning og refleksjoner rundt kompabilitet spiller/manger vs castle har vært og er fraværende.

Det er fullstending galskap å ansette Shearer, som har NULL managererfaring. For å være litt spydig så er det samme som å sende ham til månen uten at han  har gjennomgått tilstrekkelig opplæring først. Hvis Shearer skal lære manageryrket trenger han -som de fleste andre managere sikkert har gjort før ham - å starte som assistent. Og når han har fått tilstrekkelig erfaring kan han ta steget helt ut. Det hjelper ikke å ose av autoritet, hvilket Shearer utvilsomt har, når han sannsynligvis ikke har god nok kunnskap til å holde denne autoriteten i hevd.

Hvis han  får managerjobben, så må vi finne en god nr 2.  Men de som virkelig har erfaring er nok selv managere. Og de dyktige assistentrenerne vil også bli managere selv en gang. Og da vil de ikke være assistent under en totalt uerfaren manger.  Konklusjon:  Shearer ende opp med middelmådige assistenter ala Dowie, CH eller Calderwood. Og middelmådighet er ikke hva klubben trenger nå.

Ironisk nok er det bare Castle og castlesupportere som i det hele tatt er inne på tanken å ansette en person fullstendig uten erfaring i en klubb i dyp krise. Å ansette Shearer bare fordi han er Shearer blir fullstendig feil. Og det kommer fra meg, en lidenskapelig Shearerfan