20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #960 på: 03. Mars 2009, 22:49 »
Det er helt sprøtt at klubben tar sjansen på og la Hughton få manager ansvaret når vi kjemper for å unngå nedrykk.
Det er gambling på et ekstremt høyt nivå.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #961 på: 03. Mars 2009, 23:26 »
Og, uten at jeg skal si at jeg kjenner ekstremt til Hughtons sterke og svake sider - mannen fremstår ikke veldig autoritær eller veldig karismatisk. Ser ikke at Hughtons er mannen som skal få ut de viktige ideene, som skal få spillerne til å høre på ham og som skal motivere de til å yte det lille ekstra. Hughton er trener fordi han ikke er manager-materiale, rett og slett. Hughton bekrefter også selv i dag at det ikke er noen manager-troubleshooter på vei til Newcastle. Dette er i mine øyne gambling på høyt nivå fra de høye herrer.

Interressant, for det er nøyaktig det samme inntrykket jeg sitter igjen med. Dog virker han faglig sterk og sympatisk, men han er ingen managertype. Vi får bare håpe at Hughton sammen med Calderwood klarer dette og at spillerene tar ekstra med ansvar nå som JK er ute. Håper f.eks at Nicky Butt deltar i oppbyggningen til kampen i morra, de få ledertypene vi har i laget blir viktige denne våren! Ikke ideelt dette her dessverre.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #962 på: 06. Mars 2009, 15:16 »
no må vi  få en ordentlig manager som faktisk kan redde oss fra nedrykk

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #963 på: 06. Mars 2009, 16:16 »
Ja, hvis vi ikke får inn en ny manager så er jeg 100% sikker på at vi rykker ned..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #964 på: 06. Mars 2009, 16:37 »
Ja, hvis vi ikke får inn en ny manager så er jeg 100% sikker på at vi rykker ned..

Okei....så hvem er det som skal spille de 10 siste kampene? Chris Hughton?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #965 på: 06. Mars 2009, 16:43 »
Og, uten at jeg skal si at jeg kjenner ekstremt til Hughtons sterke og svake sider - mannen fremstår ikke veldig autoritær eller veldig karismatisk. Ser ikke at Hughtons er mannen som skal få ut de viktige ideene, som skal få spillerne til å høre på ham og som skal motivere de til å yte det lille ekstra. Hughton er trener fordi han ikke er manager-materiale, rett og slett. Hughton bekrefter også selv i dag at det ikke er noen manager-troubleshooter på vei til Newcastle. Dette er i mine øyne gambling på høyt nivå fra de høye herrer.

Interressant, for det er nøyaktig det samme inntrykket jeg sitter igjen med. Dog virker han faglig sterk og sympatisk, men han er ingen managertype. Vi får bare håpe at Hughton sammen med Calderwood klarer dette og at spillerene tar ekstra med ansvar nå som JK er ute. Håper f.eks at Nicky Butt deltar i oppbyggningen til kampen i morra, de få ledertypene vi har i laget blir viktige denne våren! Ikke ideelt dette her dessverre.

Veldig enig med dere. Hughton klarte jo faktisk å tette forsvaret vårt ganske bra under Keegan. Han har derimot ikke overbevist som manager. Sånn er det. Husker at jeg i fjor hørte om det samme problemet blant dommere. Fyren gjorde det glimrende som assistentdommer, lurer på om det var internasjonalt, men falt virkelig gjennom når han skulle være hoveddommer f.eks. i 3.div. Det å skulle ha lederrollen er veldig annerledes enn å være underordnet i team.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #966 på: 06. Mars 2009, 16:46 »

Okei....så hvem er det som skal spille de 10 siste kampene? Chris Hughton?

Det blir vel fort de 11 spillerne han velger å sende utpå banen.. Men, spillerne trenger og få noen kloke ord for og kunne takle denne stressene perioden. Da nytter det ikke med Chris Hughton og etterhvert en hjerteoperert Joe Kinnear.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #967 på: 06. Mars 2009, 17:12 »

vi trenger en manager som har nogenlunde taktiske kunnskaper.. altså ikke CH eller JFK. Vi trenger en som gir laget et løft .

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #968 på: 06. Mars 2009, 20:29 »

vi trenger en manager som har nogenlunde taktiske kunnskaper.. altså ikke CH eller JFK. Vi trenger en som gir laget et løft .

Ja. Hva med den mannen fansen synger om her da? Han ville vel gitt laget et løft bedre enn noen andre ;D

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #969 på: 07. Mars 2009, 20:46 »
Alan Shearer hadde vært rett mann, men kommer jo ikke til å skje med det første :/

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #970 på: 28. Mars 2009, 11:03 »
Steve Bruce would love to be Magpies boss
Mar 28 2009 by Luke Edwards, The Journal

HIS chairman at Wigan Dave Whelan may like to think he is not interested in the Newcastle United job, but Steve Bruce would love the chance to manage the club he once supported.

Whelan launched an extraordinary attack on Newcastle owner Mike Ashley this week as their relationship, already soured by years of bitter competition in business, took another nosedive.

As well as claiming Ashley ? whose Sports Direct sport store is the main competitor to Whelan?s JJB Sports chain ? had dragged Newcastle down with the way he runs the club and his lack of respect for normal boardroom behaviour, Whelan also insisted that Bruce would turn down the chance to manage Newcastle as long as he remained in charge.

However, The Journal understands that is not the case. Bruce has privately shown an interest in taking the United job on more than one occasion this season, most notably when Kevin Keegan walked out on the club back in September.

He has also told friends he would like to take the job if present manager Joe Kinnear decides he does not want to stay beyond the end of this season following his triple heart bypass operation.

That has made the Corbridge-born former Manchester United defender the obvious candidate to replace Kinnear, should the 62-year-old ? who has still not signed the two-year contract he was offered before Christmas ? decide not to take on the responsibility long-term.

A source close to Bruce said: ?It is a job that interests him and he hasn?t tried to hide that from Newcastle either. They know how he feels. He is from the North East and it would be like coming home for him.

?He?s done an excellent job at Wigan and enjoys working there, but Newcastle are a much bigger club and it is a challenge he would like to take on in the future. I think even Dave Whelan realises that.?

Although Bruce, who would even consider taking the job if Newcastle were relegated, was far from popular with United fans during his illustrious playing career at Old Trafford, he would be a popular choice as manager as a result of the excellent work he has done at Wigan.

The Latics, despite crowds of under 20,000 for most home games, are seventh in the Premier League, which would be enough for them to qualify for the Uefa Cup ? renamed the Europa League from next season ? if they can hold on to that position between now and the end of May.

Interestingly, given his excellent form at Wigan, Bruce may also look to bring centre-back Titus Bramble back to Tyneside with him in the summer.

Despite a difficult four years at St James?s Park where high-profile mistakes shattered his self-belief, Bramble has been a revelation at Wigan and has even been mentioned as a possible England international.

Significantly, although Bramble had a fractious relationship with United fans for much of his time at St James?s Park, the 27-year-old would return to his former club if Bruce moved to the North East.

Speaking earlier this week, Bruce said: ?When you analyse Titus, I think he was probably too young getting a big move to Newcastle. If he went to Newcastle now for £5.5m he would probably be equipped to do it.?

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/03/28/steve-bruce-would-love-to-be-magpies-boss-61634-23251149/2/

Hvis dette stemmer bør Ashley se sin mulighet. Burce er noe av det beste vi kan få nå tror jeg og har gjort en strålene jobb med Wigan.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #971 på: 28. Mars 2009, 11:58 »
Hvis det stemmer er det sjukt at vi ikkje ansatte Bruce når Keegan stakk.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #972 på: 28. Mars 2009, 12:07 »
Hvis vi holder oss oppe denne sesongen er det bare å kontakte Bruce dagen etter siste seriekamp, for jeg tror det ikke er før den kampen er ferdig spilt vi det om vi holder oss oppe eller ikke
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #973 på: 28. Mars 2009, 23:02 »
Trur ikkje at om vi rykker ned eller holder oss i PL har så mykje å bety for om Steve Bruce vil blir ny manager for oss. Men det kan være at han vil vente til sesongslutt før han vurderer det. Et anna poeng er at sei at SB hadde tatt over no og vi likevel hadde rykka ned. Halve gjengen her ville då sagt at han var ubrukelig og hylt om at vi må kvitte oss med han før neste sesong starta. Stabilitet? Etter reportasjen i The Journal er det no kanskje et håp i siktet. Og eg trur det kan være et ypperlig valg. Og viss vi rykker ned så kan SB være rett mann til rett tid og. Fekk et lite håp eg no. ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #974 på: 28. Mars 2009, 23:16 »
Er flott at Bruce vil til klubben, men personlig er jeg dessverre redd for at Ashley ikke kommer til å ta muligheten. Førstevalget vårt virker jo å være Kinnear og hvis han er så syk at han ikke kan være manager for oss så finner de vel en annen de liker. En mann som setter krav og vil bruke penger på å forsterke og ikke selge våre beste menn blir nok ikke populær. Men han hadde selvsagt vært et veldig bra valg.