20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174311 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #945 på: 25. Feb. 2009, 01:32 »
Hvem er det som har stemt på Dennis Wise og Marcelino egentlig?

Having a laugh i guess...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 25. Feb. 2009, 07:37 »
Hvem er det som har stemt på Dennis Wise og Marcelino egentlig?

Having a laugh i guess...
Marcelino er en god og meget spennende manager!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 25. Feb. 2009, 14:22 »
Syntes Robert Martinez virker fryktelig spennende som manager. Er opptatt av å spille attraktiv fotball og god til å hente billige spillere. Det han har fått til med Swansea er helt klart imponerende. Står mer om han i linken:

http://norskefans.com/england/artikel.asp?id=28731

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #948 på: 01. Mars 2009, 17:45 »
Det som skuffer meg enormt nå er at ledelsen ikke skaffet en ny midlertidig løsning da Kinnear fikk hjerteproblemer. Da hadde den over 2 uker på seg til å hente en kyndig erfarende manager som kan gi spillerne det løftet og den selvtilliten de trenger.
At de satser på Houghton nok en gang er nesten utrolig! Han gikk på 5 eller 6 strake tap tidligere i sesongen da han ledet laget, og jeg tviler på at han noen mnd senere er blir så forbanna mye bedre.

Klubben har ikke så forbanna dårlige spillere, definitivt gode nok til å matche de lagene som ligger omkring oss på tabellen. Men uten en fast manager hele sesongen og nærmere 1/3 av sesongen med en assisterende midlertidig manager går det som det nå gjør.
Houghton beviser nok engang at han IKKE er god nok til å lede dette laget. Nok engang var det tragiske bytter som kom altfor sent og evnen til å ikke kunne motivere spillerne for å fullføre 2 gode omganger.

Nesten ALT er bedre enn Houghton, og jeg er sikker på at Venables vil ta denne utfordingen og vil kunne løfte laget mange hakk resten av sesongen. Det er 100vis av bedre kandidater enn Houghton og noe bør gjøres.........

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 01. Mars 2009, 17:49 »
Skriver under på den derre, Frode!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #950 på: 01. Mars 2009, 17:56 »
100 % enig Frode. Du traff spikeren på hodet der gitt...

Alan Shearer hadde vært det klart beste valget. Tenk optimisten rundt klubben dersom han hadde kommet.
Desverre tror jeg ikke Shearer har lyst å ta utfordringen pr. dags dato.
Men, jeg lever i håpet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 01. Mars 2009, 21:52 »
Jeg er fullstendig enig med Frode jeg også!

Men, jeg ser også fordelene i å prøve med Hughton. Vi trenger minst mulig oppmerksomhet akkurat nå, kan dere tenke dere når ryktene starter for fullt om hvem Newcastle skal hente? Også ender vi opp med nok en "middelmådighet" som Kinnear, også skal helle retninga på klubben endres på nytt... og media dreger fram den ene negative historien etter den andre... Det er jo en sjangse for at de trodde Calderwood skulle fikse saken.

Det er jo en stor sjangse at ting går til faens... men jeg skjønner forsøket...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 02. Mars 2009, 20:23 »
Ingen ny manager idag heller!  >:(

Har vært inne hver dag å sjekket om vi har fått en ny manager etter at Kinnear fikk hjerteproblemer, uten resultat. Skuffende og ikke minst frustrerende å sitte å se på at ledelsen ikke gjør mer når de ser at Houghton nå har 6 kamper som "sjef" denne sesongen uten å klare å føre laget til èn eneste seier. Det ser ut som at han får noen til før de reagerer.

Vi har en god gjeng med spillere, mye kvalitet og mye rutine. Det eneste de mangler er en veileder, en sjef, en som tar ansvar, en god trener, en som kan stå foran i krigen. Det finnes mange tilgjenglige managere med de nevnte egenskapene, det er bare å få fingrene ut av ræva å ansette èn, jo før jo bedre.

Jeg tar til og med Åge Hareide eller Nils Johan Semb på flekken fremfor èn kamp til med Houghton.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 02. Mars 2009, 21:01 »
Newcastle kommer jo ikkje til og ansette ein ny midlertidig manager( Ialfall ikkje før Hughton nekter og lede laget lenger ). Sjangsen for ledelsen sjønner dei må handle før det er for seint er minimal (med stor m) Og det å ansetta ein midlertidig manager for ein midlertidig manager er jo humor i seg sjølv. Eg forstod lite  når folk som nermast jubla når Kinnear blei sjuk og eg tror dei fleste sjønner no at alternativet til Kinnear er Hughton og det er ikkje nødvensigvis noke bedre.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #954 på: 02. Mars 2009, 21:10 »
Når man så ansiktet til Ashley i det Martins ble bytta ut, i stedet for Ameobi, så kunne det se ut som at selv han skjønte at her må de gjøre noe, og det fort. Jeg har aldri vært så redd for å rykke ned som jeg er nå. Regner med at vi må vinne 4 kamper til for og klare oss, og det blir ikke lett med alle skadene og det at vi er elendige utpå banen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 02. Mars 2009, 22:32 »
Kan også hende at de fem løkpølsene han spiste i pausa gjorde han dårlig i magen.
Men, for å være mer seriøs - ledelsen har ikke gitt noen hints om at noen ny manager skal inn. Llambias har jo derimot ganske klart sagt at de har fullstendig tillit til Hughton og Calderwood. Det gjør meg redd...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #956 på: 03. Mars 2009, 09:30 »
Enig, krise er det visst Kinnear er med roret. Men Hughton og Calderwood er katastrofe.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 03. Mars 2009, 12:52 »
Når skal søkkrike klubbeiere forstå at en dyktig coach ikke nødvendigvis er en dyktig manager. Det er en grunn til at Sammy Lee tryna i Bolton, da han ble forfremmet. Nå er han igjen tilbake som trener. I Liverpool, og har mer enn nok med det.

Nigel Pearson var også en god coach. Han har vel ikke akkurat hatt blendene suksess som manager han heller.

Chris Hughton har nå fått enda en sjanse til å drite seg ut som manager. Han er en brukbar coach. Men han er og blir ingen manager. Og det viser seg gang på gang at det er stor, stor, stor forskjell på å være assistant og å være manager.

Hvis en elendig manger har en fantastisk assistent, så vil laget fremdeles være elendig.
Godt trent, muligens. Men håpløse når det virkelig gjelder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 03. Mars 2009, 15:56 »
Nigel Pearson var også en god coach. Han har vel ikke akkurat hatt blendene suksess som manager han heller.

Nigel Person reddet vel Southampton fra nedrykk forrige sesong, og ligger nå an til opprykk med Leicester fra League 1. Ikke den største prestasjonen kanskje for Leicster hører ikke hjemme i League 1, men slik jeg har forstått så har han gjort en del posetivt blant annet på overgangsmarkedet. Så Pearson kan man vel si ha lykkes.

Uansett ser jeg poenget og en klubb pleier ikke å lykkes når man forfremmer en trener til manager. Det stemmer ikke alltid, men i det fleste tilfellene er jeg enig at dette ikke pleier å føre til suksess.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 03. Mars 2009, 22:31 »
Og, uten at jeg skal si at jeg kjenner ekstremt til Hughtons sterke og svake sider - mannen fremstår ikke veldig autoritær eller veldig karismatisk. Ser ikke at Hughtons er mannen som skal få ut de viktige ideene, som skal få spillerne til å høre på ham og som skal motivere de til å yte det lille ekstra. Hughton er trener fordi han ikke er manager-materiale, rett og slett. Hughton bekrefter også selv i dag at det ikke er noen manager-troubleshooter på vei til Newcastle. Dette er i mine øyne gambling på høyt nivå fra de høye herrer.