20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #930 på: 22. Feb. 2009, 20:41 »
Hva med å ta sjansen på en som kjenner Newcastle bedre enn sin egen bukselomme, som kjenner PL veldig godt, som vet nøyaktig hva som kreves for å lykkes, og som har en uanstendig sterk vinnerskalle? Vedkommende heter Alan Shearer. Han har aldri prøvd seg som manager før, men vi vet utmerket godt hva han står for, og jeg er sikker på at fansen vil være tålmodig med ham. Det er stor fallhøyde, men jeg mener uansett han er bedre enn Steve McClaren, Gordon Strachan eller Steve Bruce. Selv om jeg har stor respekt for nevnte Strachan.

Jeg synes vi skal gå for kvalitet fremfor kvantitet. Om det innebærer en totalt ukjent herremann som ikke kjenner PL, så får det bare være. Vi kan ikke ta til takke med middelmådigheter som Steve McClaren. Ikke faen. Hvorfor er det så veldig viktig å ha en britisk manager?

Skal vi på død og liv satse britisk er det kun ett navn for meg. Alan Shearer. Hvis ikke Sir Alex er rede til å forlate Old Trafford.
Hvis ikke må vi utenlands. Enkelt og greit. Det er ingen andre som er god nok i England.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #931 på: 22. Feb. 2009, 20:47 »
Noen andre av våre tidligere spillere som er mulig?

Beardsley? Er ikke han trener?
Ketsbaia(kanskje ikke noe åpenbart valg, men kultfigur)
Rob Lee?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #932 på: 22. Feb. 2009, 21:08 »
Beardsley har vel vært juniortrener, men det er alt. Han kan ikke engang vurderes for jobben.

Rob Lee er den perfekte assistenten til Shearer.

Ketsbaia skal få lov å kose seg i Hellas, enn så lenge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #933 på: 22. Feb. 2009, 21:37 »
Hva med å ta sjansen på en som kjenner Newcastle bedre enn sin egen bukselomme, som kjenner PL veldig godt, som vet nøyaktig hva som kreves for å lykkes, og som har en uanstendig sterk vinnerskalle? Vedkommende heter Alan Shearer. Han har aldri prøvd seg som manager før, men vi vet utmerket godt hva han står for, og jeg er sikker på at fansen vil være tålmodig med ham. Det er stor fallhøyde, men jeg mener uansett han er bedre enn Steve McClaren, Gordon Strachan eller Steve Bruce. Selv om jeg har stor respekt for nevnte Strachan.

Jeg synes vi skal gå for kvalitet fremfor kvantitet. Om det innebærer en totalt ukjent herremann som ikke kjenner PL, så får det bare være. Vi kan ikke ta til takke med middelmådigheter som Steve McClaren. Ikke faen. Hvorfor er det så veldig viktig å ha en britisk manager?

Skal vi på død og liv satse britisk er det kun ett navn for meg. Alan Shearer. Hvis ikke Sir Alex er rede til å forlate Old Trafford.
Hvis ikke må vi utenlands. Enkelt og greit. Det er ingen andre som er god nok i England.

Enig..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #934 på: 22. Feb. 2009, 21:45 »
Beardsley har vel vært juniortrener, men det er alt. Han kan ikke engang vurderes for jobben.

Rob Lee er den perfekte assistenten til Shearer.

Ketsbaia skal få lov å kose seg i Hellas, enn så lenge.

Så en som har vært juniortrener går bak en som aldri har vært trener? Interessant egentlig. Beardsley kjenner da klubben like bra som Shearer selv om han ikke var her sammenhengende like lenge.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #935 på: 22. Feb. 2009, 21:59 »
Er ikke alle som er typen til å bli manager heller. Beardsley er nok ikke helt det samme som Shearer oppe i skallen. Så det er ikke veldig rart.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #936 på: 22. Feb. 2009, 22:07 »
Det er sant. Kanskje derfor Beardsley prøver juniorjobben for å finne ut av det. Er jo ikke noe automatikk at Shearer slår til heller. Så uansett så må man jo enten prøve en av dem, eller la det være.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #937 på: 22. Feb. 2009, 22:20 »
Er spent på om Shearer virkelig ville tatt jobben om han hadde fått tilbudet. Han har jo vore ganske kritisk til dagens regime og tidlegare sagt at han ikkje vil jobbe under Ashley og co. No som ting har roa seg litt, trur eg faktisk han ville takka ja, fordi han nok har så lyst til å trene Newcastle, og kanskje han begynner å bli utålmodig. Uansett om Kinnear skulle komme tilbake blir det for dumt å gje han ei langtidskontrakt. Han har slitt med helsa dei siste 10 åra, og no sliter han igjen. Det blir for dumt å ansette Kinnear permanent om en er interessert i kontuinitet og bli det nye Aston Villa.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #938 på: 23. Feb. 2009, 18:51 »

Derfor setter jeg følgende navn på min liste:
- Steve Bruce
- Steve McClaren
- Gordon Strachan

Noen enig eller uenig? Skal man på død og liv ta sjansen og gamble på en som ikke kjenner den engelske kulturen og PL fra før?

Er enig med Strachan, men tror han blir vanskelig å lokke bort fra Celtic der han gjør det bra og hvordan han vil. Men på en annen side så har han jo snakket varmt om PL å at han gjerne en dag vil tilbake.

En annen jeg har har snakket om lenge er Avram Grant, spiller utrolig bra fotball, og gjør bra resultater, var milimertere fra både CL og PL.

Bruce,  ikke uenig men heller ikke utrolig lysten. Han gjør det bra i Wigan , og får styre som han vil. Usikker om han kan ta Newcastle opp mot topp 5. Men han kan gjøre Newcastle til et stabilt lag men ikke et topplag i min mening.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 24. Feb. 2009, 15:43 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_4967682,00.html

Uansett så blir det Chris og Colin ut sesongen ser det ut som. Tror vi holder oss uansett så det kan være et fornuftig valg. Skal vi hente inn en ny manager er det lett for at klubben virker desperat og ender opp med å betale en unødvendig høy kompensasjon. Samtidig kan det være viktig at vi har en bra avslutning på sesongen slik at vi lettere får beholde våre beste spillere og fortsatt er attraktive for talenter. Innehenting av en god manager nå kan kanskje medføre en ny giv og en god sesongavslutning. Saken har to sider og for meg er det vanskelig å si hva som var det rette før sesongen er over.
« Siste redigering: 24. Feb. 2009, 15:45 av InspectorC »

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #940 på: 24. Feb. 2009, 18:54 »
Hvem er det som har stemt på Dennis Wise og Marcelino egentlig?

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #941 på: 24. Feb. 2009, 20:36 »
Hahaha, blir Wise manager i Newcastle er det bare å pakke sammen sakene og flytte klubben nedover i ligasystemet...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #942 på: 24. Feb. 2009, 21:11 »
La oss gå for Drillo! :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #943 på: 24. Feb. 2009, 23:07 »
Ser nå farlig ut som om Kinnear kan være vår manager neste sesong...  :-[
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #944 på: 25. Feb. 2009, 01:21 »
Tviler egentlig på det.
Tror fort vi kan få se Shearer, Bruce eller en så kjent manager som feks Rikjaard. Tror faktisk at er en viss mulighet der, men det er selvsagt ikke noe man skal forvente.