20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #915 på: 18. Feb. 2009, 23:30 »
Ramos er helt klart ikke fremtiden vår. Eg vil ha en som kan komme til å bygge ett lag for oss, og då melder to navn seg. Enten Steve Bruve eller Big Al ER vår neste manager, sånn skal det bare vere. Om vi skulle finne på å finne en ny midlertidig løsning, så er det bare om og gjøre å få tak i en hårføner. Det er ikke tid til å få til noe serlig omorganisering sånn på slutten av sesongen.

enig!! men litt sketisk till shearer da.... han har ikke erfaring enda! redd for at han skal ta en jobb han ikke klarer og ødelege alt! shearer kommer, men håper han kommer til riktig tid!
så nå går jeg for bruce!!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #916 på: 18. Feb. 2009, 23:40 »
Jeg så et intervju med et par Tottenham spillere en gang, og de skjønte ikke hvorfor klubben underpresterte da Ramos var i klubben.
De sa han var en helt fantastisk trener osv, samtidig som de mente at han kun trengte tid til og tilvende seg Premier League.
Det var flere i Tottenham som ble skuffet da han måtte forlate klubben, så noe riktig må han ha gjort.

Han vant jo ligacupen blant annet, og jeg tror ikke det var pga han at Tottenham gjorde det så dårlig i ligaen.
Tror det var fordi det var så mange nye i klubben, de trengte bare tid sammen. De ligger ikke så veldig mye høyere opp på tabellen nå med Harry Redknapp som manager, så det er tydelig at det er vanskelig der nede.

Ramos gjorde det ikke bra med Sevilla i starten heller hvis jeg husker riktig, men etter en liten stund så vant han jo Uefa Cupen to år på rad
samt at han nesten vant La Liga, noe som er veldig imponerende. Tror Ramos kan gjøre det bra med de fleste klubber jeg, så lenge han får den tiden han trenger.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 18. Feb. 2009, 23:51 »
Shearer har ikke den store erfaringen nei, men som Sir Bobby sa så kjenner han klubben. Og for en Newcastle-manager er det en veldig fordel. Han vet hva fansen vil ha og vil da ikke gjøre de samme feilene som Big Sam gjorde. Slik som situasjonen blitt ville jeg helt klart vært positiv til en ansetelse av Shearer, selv om jeg gjerne skulle sett at han hadde hatt mer erfaring.

Angående Ramos så var Tottenham helt fortapt da de sparket han. Han var manager og må ta sin del av ansvaret. Det skal dog sies at han kom opp i en vanskelig situasjon der Keane og Berbatov ble solgt og ikke erstattet med like gode spillere og som hos oss så er det nok ikke det enkleste stedet å gjøre suksess. Det han har prestert i Spania er svært imponerende så at han har kvaliteter som manager er det liten tvil om. Men jeg tror ikke han er riktig mann for oss. Han virket ikke særlig god i engelsk og kommunikasjon er essensielt hvis du skal lykkes som manager. I tillegg har han allerede underprestert i Tottenham og det kan gjøre at han ikke får nok tid hvis det skulle gå dårlig.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #918 på: 18. Feb. 2009, 23:53 »
Ramos gjorde det ikke bra med Sevilla i starten heller hvis jeg husker riktig, men etter en liten stund så vant han jo Uefa Cupen to år på rad
samt at han nesten vant La Liga, noe som er veldig imponerende. Tror Ramos kan gjøre det bra med de fleste klubber jeg, så lenge han får den tiden han trenger.

etter min mening er vell d oppskriften med de fleste managere! tror også big sam hadde klart og få gode resultater med newcastle vist han hadde fått tiden til og gjøre det! men styret blir for utålmodige og forventer resultater med en gang, og det sjer sjelden!
vist ramos kommer er jeg usikker på om ashley & co vill gi han den tiden han trenger for og få tll det han kan!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #919 på: 18. Feb. 2009, 23:59 »
Shearer har ikke den store erfaringen nei, men som Sir Bobby sa så kjenner han klubben. Og for en Newcastle-manager er det en veldig fordel. Han vet hva fansen vil ha og vil da ikke gjøre de samme feilene som Big Sam gjorde. Slik som situasjonen blitt ville jeg helt klart vært positiv til en ansetelse av Shearer, selv om jeg gjerne skulle sett at han hadde hatt mer erfaring.

sant det! shearer kommer uansett en dag, og det ser ikke ut til at han er serlig intrisert i andre manager jobber en newcastle, så kanskje det er like greit og bare hoppe i det! er fortsatt skeptisk men, men han kommer til og bli manager en dag uansett så....

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #920 på: 19. Feb. 2009, 12:40 »
Tror vi kan glemme Ramos. For det første er det vel litt urealistisk at treneren for et av verdens største fotballag skal ta over kriseklubben Newcastle United. I tillegg kom jeg til å tenke på historien om Babels tårn. Når lederne i klubben ikke klarer å kommunisere på engelsk, vil det vel bli enda verre å gi en spanjol hovedansvaret.

I utgangspunktet har jeg veldig stor tro på Ramos som trener. Kanskje ikke i England. Derimot kjenner jeg flere Spurssupportere som var veldig lei seg for at Ramos ikke fikk det helt til, og mente han var uheldig fremfor udyktig. De syntes han skulle få mer tid i klubben. Vi derimot, må nok se andre steder etter en ny trener.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 19. Feb. 2009, 13:35 »
Det at Ramos for tiden er sjef i Real Madrid trenger ikke bety at Newcastle er uaktuelt.
Det er uaktuelt så lenge han er sjef i Real Madrid, men det er jo langt fra sikkert at han er sjef i Real Madrid neste sesong. Den klubben kaster jo managere langt oftere enn vi gjør. Ja, selv ikke Fabio Capello er god nok for Real. Og Newcastle er da neppe helt uinteressant for de nest største der ute. Klubben har unektelig potensiale, og det er jo den ulitmate utfordringen for en manager, spør du meg. Det å vinne over kravstore fans, det å få den klubben som stadig underpresterer, til å virkelig få maks ut av sitt potensiale. Får du til det, er du helten over alle helter. Samme om du er spansk, fransk, cockney, scouser eller geordie. Får du ikke til det, så blir du bare en av mange som har mislyktes med Newcastle. Det er ikke verdens undergang, selv om det ikke gjør underverker for karrieren videre.

Jeg mener Ramos er en dyktig trener, og at han har litt sære metoder er bare sunt. Vi trenger noe nytt.
Førstevalget mitt er selvsagt Alan Shearer. Men jeg rangerer Ramos langt over Steve Bruce.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #922 på: 19. Feb. 2009, 14:45 »
Tror heller ikke Ramos leder RealM neste sesong, men tror han er veldig attraktiv hos andre spanske klubber, og at han da følgelig velger det foran evt. Newcastle. Med mindre han har et brennende ønske om å revansjere seg i PL, og vise at Tottenham bare var et uhell. Uansett vil jeg heller ha Steve Bruce per dags dato, rett og slett fordi han kjenner PL godt etter mange år der nå. Jeg vil ikke at vi tar noen sjanser ved neste ansettelse, riktignok vil nok mange si Shearer er en gambling, men ikke etter min oppfattelse fordi han kjenner denne klubben bedre enn noen andre! Boro ansatte Southgate med samme utgangspunkt som det Shearer evt. vil bli for oss, nemlig en respektert mann innad i klubben og tidligere kaptein. Southgate har faktisk gjort en bra jobb med å holde et dårlig Boro lag oppegående, for det har ikke vært noen selvfølge. Shearer er drømmen nå, men Steve Bruce er et godt 2.valg i mine øyne. Ramos er et veldig usikkert kort slik jeg ser det nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #923 på: 19. Feb. 2009, 16:55 »
Det er så absolutt realistisk at Ramos kunne kommet til Newcastle, spesielt nå som han er frustrert i og med at Real Madrid er linka til nye managere hele tiden. Ramos føler garantert at han har mer å vise i Premier League, jeg tror det er positivt at han gjorde det dårlig med Tottenham, da er han bare enda mer motivert på å gjøre de rette tingene hvis han eventuelt hadde kommet til Newcastle.

Mange managere tar over nye klubber og gjør det kjempe bra i starten, for deretter å gjøre det helt elendig.
Jeg tror Ramos gjør det motsatte av de og gjør det dårlig i starten for så og imponere noe helt for jævlig, sånn som Sir Alex gjorde med Man U, for han fikk vel nesten sparken i starten han også. Hvis Ramos hadde fått mer tid med Tottenham tror jeg han ville gjort det samme som med Sevilla.
Tror hans offensive spillerstil hadde slått ann etter hvert.

Håper han kommer til Newcastle. :)

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #924 på: 19. Feb. 2009, 23:09 »
Ramos har vært en våt drøm siden han var manager i Sevilla.
Så JA TAKK 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #926 på: 20. Feb. 2009, 09:24 »
Hadde vært fornøyd med Ramos. Han gjorde noen snåle laguttak under sin Thamtid synes jeg, men han fikk for lite tid bak spakene før han ble sparket. Regner med at han ikke har stort nok navn til å ta over Real Madrid permanent så lenge de ikke vinner CL i år. Og da er han jo fri agent så vi slipper å betale kompensasjon.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 20. Feb. 2009, 11:03 »
Ramos er selvsagt bedre enn JFK så jeg blir ikke akkurat skuffet hvis han blir ansatt. Uten tvil en god manager. Men når vi ser hva som skjedde i Spurs vil jeg heller ha Shearer eller Bruce.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #928 på: 22. Feb. 2009, 13:51 »
Er ganske nøytral til Ramos. Noen trenere passer rett å slett ikke inn i PL. Nå sier jeg ikke at han ikke gjorde det. Han fikk liten tid å bevise seg. Han er bedre en JK, så det er en et steg opp mener jeg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 22. Feb. 2009, 15:42 »
For å skape litt liv i denne tråden igjen.

Jeg er klar på det at Kinnear ikke bør være vår manager når vi kommer til neste sesong. Jeg hadde håpet at klubben hadde gjort noen fremstøt på denne fronten på de litt over 2 ukene de nå har hatt, men så skjedde jo ikke.

Så når jeg ser litt rundt etter gode og tilgjenglige kandidater for klubben ser jeg at godeste Steve McClaren gjør det veldig sterkt i nederlandske Twente. Klubben ligger på en sterk 2. plass bak AZ, og slo i midtuka Fiorentina 1-0 på bortebane i UEFA cupen.
McClaren gjorde det jo også mer enn brukbart som manager i Boro, selv om hans periode som Engelsk landslagsjef var skuffende svak.

Jeg håper også klubben satser på en engelsk/skotsk/britisk manager. Jeg vil ikke ha noen utenlandsk manager, er heller ikke så lysten på en fersk manager ala Shearer. Jeg håper vi satser på èn som kjenner PL, snakker språket og som har rutine fra den nevnte ligaen. Det gjør at kandidatene ikke vokser på trær, siden jeg ønsker meg et "safe" valg som skal og må få noe tid på seg. Om de klarer å få til dette tror jeg klubben vil stabilisere seg og bli bedre og bedre jo lenger tid det går. Kansje også tlbake der Sir Bobby Robson tok klubben, nemlig til CL.

Derfor setter jeg følgende navn på min liste:
- Steve Bruce
- Steve McClaren
- Gordon Strachan

Noen enig eller uenig? Skal man på død og liv ta sjansen og gamble på en som ikke kjenner den engelske kulturen og PL fra før?