20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #885 på: 14. Feb. 2009, 14:16 »
Steve Bruce har ingenting som vi ikke har prøvd før. Han er ingen bedre manager enn hva Souness eller Allardyce var når de kom til klubben. Er lei av og annsette sånne folk gang på gang. Tviler veldig sterkt på at Steve Bruce kan ta klubben mot nye høyder.

Klubben trenger noe nytt, en respektert mann som har imponert både i liga og ute i europa. Da vil sikkert Owen skrive ny kontrakt også.
Vil ikke kalle det veldig ambisiøst og annsette Steve Bruce som manager, men det er bare min mening.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #886 på: 14. Feb. 2009, 14:26 »
Om han er like god som Allardyce, syns jeg det er en fin start. Pluss at Bruce virker til å spiller i mine øyne en langt mer offensiv fotball.
Vi får ingen verdensklasses manager, da syns jeg det er fint med en såpass lovende manager som Bruce. Å sammenligne han med Souness syns jeg er helt bak mål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #887 på: 14. Feb. 2009, 15:12 »
Sitat
*Til tross for at han fikk fyken i Chelsea, så har ikke Luis Felipe Scolari gitt opp drømmen om suksess i Premier League. Lørdag avslører brasilianeren at han håper å være tilbake som manager for en ny klubb i den engelske toppdivisjonen allerede neste sesong (The Sun).

Så hvem blir det?

- Portsmouth
- Newcastle
- Andre alternativer?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #888 på: 14. Feb. 2009, 15:17 »
Man Shitty! obv!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #889 på: 14. Feb. 2009, 15:19 »
Gruff...da får vi sikkert Mark Hughes.

Hva om vi ansetter sønn Ferguson?  ;D

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #890 på: 14. Feb. 2009, 15:23 »
Om han er like god som Allardyce, syns jeg det er en fin start. Pluss at Bruce virker til å spiller i mine øyne en langt mer offensiv fotball.
Vi får ingen verdensklasses manager, da syns jeg det er fint med en såpass lovende manager som Bruce. Å sammenligne han med Souness syns jeg er helt bak mål.

Hvorfor er det helt bak mål og sammenligne nivået til Bruce med Souness? Souness tok jo Blackburn til en 6 plass.
Tviler på at Bruce noensinne vil ta Wigan til en 6 plass. Og ikke misforstå meg, kan virke som jeg liker Souness litt her, men det gjør jeg ikke.
Det finnes ikke en mann på denne jord jeg hater med enn Greame Souness.

Men uansett, jeg ønsker en manager som ta kan Newcastle opp dit hvor klubben var under Keegan sin førte periode, og under Robson.
Det vil Aldri Steve Bruce klare, han vil kun ta klubben til en stabil plass i Premier League. Det er jeg sikker på.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 14. Feb. 2009, 18:06 »
Gruff...da får vi sikkert Mark Hughes.

Hva om vi ansetter sønn Ferguson?  ;D
Hehe.
Å hoppe fra League 2 til Premiership er litt vel drøyt.
Darren Ferguson sies å være et managertalent, men det sa man om Paul Ince også...

Om Ferguson blir brøkdelen så god som sin far i dette yrket, noe jeg tviler på, så snakker vi om en jævlig god manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #892 på: 14. Feb. 2009, 18:14 »
Tror Darren Ferguson blir bra jeg. Bare han får litt tid til å pusle nede i divisjonene i noen år først. Laget hans er med i opprykkskampen. Og han kan jo spørre mange personer om innblikk.

Hvem har sagt at Ince er talentfull? Der er jeg ihvertfall ikke enig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 14. Feb. 2009, 18:18 »
Går jo ikke an å sammenligne - Bruce presterer NÅ, og har hatt en voksende kurve som manager iløpet av sin karriere. Det han gjør med Wigan nå er særdeles imponerende. Souness har mange skampletter på sin manager-CV, flere enn han  har suksesshistorier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #894 på: 14. Feb. 2009, 18:36 »
Han har ihvertfall hatt en glimrende plan så langt. Kjøper N'Zogbia til Wigan for å slippe å ha han i tilfelle han får ta over Newcastle. Litt taktikker ihvertfall 8)

Men, nei. Bruce har jeg rett og slett ingen tro på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #895 på: 14. Feb. 2009, 18:38 »
Jeg skjønner ikke den. Vi har faktisk begrensede med midler, og Bruce er da også en mann som har bevist å takle slike omstendigheter veldig bra. Et annet viktig argument er at han faktisk er geordie og Newcastle-fan, og dermed har en viss forståelse rundt klubben. 

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #896 på: 14. Feb. 2009, 18:40 »
Nå, det er det ikke alle engelske newcastle-fans som er enige i det heller. Heller lunken til Bruce.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 14. Feb. 2009, 18:41 »
Trur ein del folk her inne må stikka fingeren i jorda og innsjå kor denne klubben er, har vore lenge og kjem til å vera ei stund til.

Vi får ikke tak i managera frå øverste hylla. Men for all del, vi må jo berre prøva. Det kan jo hende vi er heldige.

Men so må vi og ha ein plan B, som mest sannsynleg kjem til bruk sidan plan A er ein world class manager eller Shearer.

Og då ser vel ikkje Steve Bruce så dårleg ut, eller kva?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 14. Feb. 2009, 18:42 »
Jeg sa at Ince ble sett på som et spennende managertalent mens han var i MK Dons og rundt den tiden han ble ansatt av Blackburn.
Det han viste i Blackburn var i beste fall et litt for stort skritt litt for tidlig i karrieren.

Men Darren Ferguson har selvfølgelig en fordel, i og med at han er sønn av far sin, og ikke lever på sine meritter som fotballspiller (selv om han som alle andre i denne verden har minst ett ligagull med ManU i samlinga). Og jeg tror også at Ferguson kan bli til noe.
Men han må, som du sier, få pusle litt nede i divisjonene og bygge seg opp erfaring først. Og blir han brøkdelen så god som sin far, så skal han være særdeles fornøyd.

Mats, Souness tok Blackburn til en sjetteplass.
Dalglish tok Blackburn til ligatittel.

Wigan er ikke Blackburn. De har ikke i nærheten de samme ressursene, og kan aldri kreve å oppnå de samme resultatene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #899 på: 17. Feb. 2009, 21:06 »
Ikke akkurat den beste kilden, men overakser meg ikke hvius det stemmer.

Steve Bruce has a Decision to make as Newcastle calls
By Jay T - 16/02/2009 21:07
Latics' gaffer Steve Bruce will have to decide yet again whether it is the right time for him to over the reins at Newcastle United, as Joe Kinnear faces long layoff, click here for details.

The triple heart bypass operation that was forced on a deteriorating Joe Kinnear could accelerate the decision for Newcastle owner Mike Ashley to come in for Steve Bruce again to help get them out of the relegation dog fight they find themselves in.

Brucey turned down the opportunity 5 years ago whilst at Birmingham, citing it as not being the right time for him to take charge of the club he supported as a boy. But it is likely that Ashley might try again if he can negotiate a release fee with Dave Whelan.

Steve Bruce commented at a recent fans forum that any manager that took on the Toon job with the hierarchy that exists at the moment would be a very brave man. He went on to say that all managers want to have some sort of control with the buying and selling process and that doesn't appear to exist at the moment.

He stated that he was happy with the role that his current chairman Dave Whelan allows him and that until things changed dramatically in the North East, he would be staying where he was. Though he did also say that it is a job that he would definitely want to do in the future, he just knew it would have to be the right time for both him and Newcastle.

Dave Whelan has come out saying that he would probably be powerless to get him to stay if Newcastle came calling and he wanted to go. But it would take a lot of change within the club and a large compensation fee to Latics for it to happen anytime soon.

Kinnear is expected to be away from managing the club for at least eight weeks and rumours are rife that a deal to get Bruce NOW rather than in the summer.

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=13522_4930103&id=88