20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174065 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #840 på: 09. Feb. 2009, 20:47 »
Bortsett fra Alan Shearer og Kevin Keegan så ønsker jeg Fatih Terim eller Zico. Fatih Terim ønsker jeg fordi han har gjort alt han har gjort med klubbene han har trent. Sykt imponerende. Zico ønsker jeg ikke bare fordi han er en av tidenes beste fotballspillerne, men fordi respekterte menn som han kan få fullt av verdensklasse spillere til en klubb. Tenker på alle som drømmer om og få spille under en mann som Zico. Alle ville gitt 100% hele tiden for og imponere han. Også er jeg imponert over hva han har fått til som manager. Bekymrer meg ikke for språket, Benitez og Mourinho var ikke noe flinkere til å prate Engelsk når de kom til Premier League. Med en ny eier, litt tillitt og en Zico som manager, så tror jeg ting kunne blitt bra og at vi hadde fått sett mange store spillere i svart og hvitt. Zico uttalte jo senest i høst at han kunne tenkt seg jobben som manager for Newcastle, og at han ikke ville hatt problemer med et styre som det Newcastle har.

Er ikke sikkert det er løsningen, men hvertfall noe sånt som Fatith Terim eller Zico jeg kunne tenkt meg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #841 på: 09. Feb. 2009, 21:08 »
Lurer på hvor vi hadde vært i ligaen med Martin O'neil:(

Tror aldri det hadde funka med O'neil. Tror han er en fyr som trenger ro i klubben, og faste rammer å forholde seg til.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #842 på: 09. Feb. 2009, 21:09 »
Hadde nok fått det under Fat Fred. Var vel da han ble tilbudt stillingen?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #843 på: 09. Feb. 2009, 22:31 »
MOM hadde 2 svært så middelmådige sesonger til å begynne med, der den første endte ikke mange plassene over nedrykk. Aldri i livet om han hadde fått like god tid hos NUFC til prestere, til det er både det gamle og nye styret altfor utålmodig, for ikke å snakke om fansen.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #844 på: 09. Feb. 2009, 22:49 »
Bortsett fra Alan Shearer og Kevin Keegan så ønsker jeg Fatih Terim eller Zico. Fatih Terim ønsker jeg fordi han har gjort alt han har gjort med klubbene han har trent. Sykt imponerende. Zico ønsker jeg ikke bare fordi han er en av tidenes beste fotballspillerne, men fordi respekterte menn som han kan få fullt av verdensklasse spillere til en klubb. Tenker på alle som drømmer om og få spille under en mann som Zico. Alle ville gitt 100% hele tiden for og imponere han. Også er jeg imponert over hva han har fått til som manager. Bekymrer meg ikke for språket, Benitez og Mourinho var ikke noe flinkere til å prate Engelsk når de kom til Premier League. Med en ny eier, litt tillitt og en Zico som manager, så tror jeg ting kunne blitt bra og at vi hadde fått sett mange store spillere i svart og hvitt. Zico uttalte jo senest i høst at han kunne tenkt seg jobben som manager for Newcastle, og at han ikke ville hatt problemer med et styre som det Newcastle har.

Er ikke sikkert det er løsningen, men hvertfall noe sånt som Fatith Terim eller Zico jeg kunne tenkt meg.

Zico høres egentlig ganske intressant ut. Men passe fotballen han liker/bruker inn i Newcastle? Vet ikke så veldig mye om han som trener, men høres absolutt intressant ut

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #845 på: 09. Feb. 2009, 23:47 »

Zico høres egentlig ganske intressant ut. Men passe fotballen han liker/bruker inn i Newcastle? Vet ikke så veldig mye om han som trener, men høres absolutt intressant ut

Om han passer inn i Newcastle kan ikke jeg svare på:P Men jeg ville trodd det, han har ingen særegen spillerstil som ikke passer inn i PL, synes han står for noe av det samme som Kevin Keegan gjorde på 90-tallet, offensiv og underholdende fotball. Slik jeg ser det er han opptatt av og ha to gode og stabile stoppere samtidig som han liker og ha to offensive backer som ofte kommer på overlapp. Virker som han vil at spillerne hans skal presse motstanderen i 90 minutter. Hvertfall det jeg har fått inntrykk av. Elsker måten han spiller fotball på hvertfall.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #846 på: 10. Feb. 2009, 00:01 »
Zico tviler jeg på er aktuell. Nettopp tatt over CSKA. Javier Aguirre derimot, går det rykter om.
Oscillons From The Anti-Sun

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #847 på: 10. Feb. 2009, 00:34 »
Zico høres intressant ut, men ja tvilsom. Jeg tror ikke han vil være på en eventuell blokk med navn hos Ashley. Sikkert flere grunner til det, men en ting er jeg nesten 100% sikker på. Det vil bli en engelsk manager...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 10. Feb. 2009, 00:35 »
Vil ha en manager som kan være lenge i Newcastle! Legg penga på bordet og hent Daivid Moyes fra Everton og la Shearer bli hans assistent!
Everton har vel nesten mindre ressurser å rutte med enn oss selv om de sportslig har gjort det bedre enn oss de siste årene?
Er verdt et forsøk før en henter en brasse eller en mexicaner som garantert kommer til å forsvinne etter max 2 år.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #849 på: 10. Feb. 2009, 01:14 »
Vil ha en manager som kan være lenge i Newcastle! Legg penga på bordet og hent Daivid Moyes fra Everton og la Shearer bli hans assistent!
Everton har vel nesten mindre ressurser å rutte med enn oss selv om de sportslig har gjort det bedre enn oss de siste årene?
Er verdt et forsøk før en henter en brasse eller en mexicaner som garantert kommer til å forsvinne etter max 2 år.

Tror du Alan Shearer er keen på å bli David Moyes sin assistent? Han ville ikke engang bli Kevin Keegan sin assistent hvis jeg husker riktig, da hadde han hvertfall aldri blitt Moyes sin assistent.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #850 på: 10. Feb. 2009, 08:46 »
Scolari neste?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 10. Feb. 2009, 09:07 »
Urealistisk at Moyes komma til oss!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #852 på: 10. Feb. 2009, 09:50 »
Scolari neste?

Da ville jeg heller hatt Avram Grant. Evt Rikjard.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #853 på: 10. Feb. 2009, 10:05 »
Scolari neste?

Det hadde vært noe
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #854 på: 10. Feb. 2009, 14:02 »
Hadde nok fått det under Fat Fred. Var vel da han ble tilbudt stillingen?

Prøver du å si at NUFC ikke hadde blitt solgt hvis MO'N var manager ???