20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174140 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #810 på: 08. Feb. 2009, 21:31 »
Problemet med Wigan er bare at det er en klubb som aldri vil kunne kjempe helt der oppe. De er en klubb som kan fostre opp gode spillere, men klarer ikke å beholde de.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #811 på: 08. Feb. 2009, 21:36 »
Jeg tror også at det er mest sannsynlig at Steve Bruce sier ja for det er vanskelig å komme mye lengre enn der han er nå med Wigan. I overgangsvinduet ble Heskey og Palacios solgt og i sommer drar nok flere av hans beste spillere. Men jeg er ikke sikker på at vi vil til oss slik som denne klubben har blitt styrt under Ashley.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #812 på: 08. Feb. 2009, 21:40 »
Heller en mexicansk taktisk ringrev enn Steve Bruce. Dessuten er jeg overbevis om at Ramos hadde kunne skapt et vinnerlag i spurs om de hadde gitt han tid. Han er fotballfaglig langt langt over Redknapp.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #813 på: 08. Feb. 2009, 21:41 »
Sitat
Problemet med Wigan er bare at det er en klubb som aldri vil kunne kjempe helt der oppe. De er en klubb som kan fostre opp gode spillere, men klarer ikke å beholde de.

Ja, men de kan med årene bli en klubb som kan utfordre topplagene på lik linje med feks Villa.

Fjernes Ashley, Wise og resten av idiotene så vil Newcastle bli et mer attraktivt lag for managere og spillere.

Skrev nylig en still om dette på skolen, og jeg mener helt klart at dagens styre må på hodet ut, og det vil ta flere år før Newcastle igjen kan kjempe i toppen. Man må bygge klubbens rykte opp igjen, og vise at man vil. Og det vil ta tid, spesielt nå som Ashley ikke vil selge.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #814 på: 08. Feb. 2009, 21:47 »
Heller en mexicansk taktisk ringrev enn Steve Bruce. Dessuten er jeg overbevis om at Ramos hadde kunne skapt et vinnerlag i spurs om de hadde gitt han tid. Han er fotballfaglig langt langt over Redknapp.

Hva hjelper det med fotballfaglig kompetanse, når han ikke klarer å formidle det?? Selvsagt er Ramos en kvalitetsmanager, men han passet ikke inn i den engelske kulturen. Tenker ikke først og fremst på språket, men han innførte matkvoter, endret masse vaner og ritualer på spillerene osv. Ting som ikke de britiske spillerene klarte å ta til seg. Kjemien med spillerene var ikke der, og da er det mye bedre med en engelsk manager konservativ og tradisjonell slik britene liker det!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #815 på: 08. Feb. 2009, 21:49 »
Villa kan ikke sammenlignes med Wigan. Siste kamp hadde Wigan 16 000 tilskuere på tribunen og de har ikke en rik eier som gir de penger. Jeg tviler sterkt på at de kan komme noe særlig lengre enn der de er nå.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #816 på: 08. Feb. 2009, 21:57 »
Villa kan ikke sammenlignes med Wigan. Siste kamp hadde Wigan 16 000 tilskuere på tribunen og de har ikke en rik eier som gir de penger. Jeg tviler sterkt på at de kan komme noe særlig lengre enn der de er nå.

Mener ikke å sammenligne de to klubbene per dags dato. Det jeg mener er at Villa har godt fra å være en klubb som ikke kun drømme om en toppplassering til å være en klubb som utfordrer de store. Jeg mener at Wigan er et lag som kan forbedre seg flere hakk, de vil aldri bli det topp laget som Arsenal er. Og de vil kanskje ikke bli det nye Villa, men de kan kjempe høyt oppe. Det er ikke alltid at tilskuerne har noe å si.

Wigan har potensial til å bli gode, alt må starte et sted.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #817 på: 08. Feb. 2009, 22:00 »
Det er ikke alltid at tilskuerne har noe å si.

Du har ikke skjønt at tilskuerne betyr penger?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 08. Feb. 2009, 22:06 »
Verden glemmer ekstremt fort. Ingen kommer til å huske hva Ashley har gjort om 2 år hvis han virkelig får ting til i sommer. Så lenge ledelsen nå leder oss inn til en god sommer, så tror jeg vi er der vi vil være!:)

Vi får ikke ny ledelse, ingen vits å rope etter den...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 08. Feb. 2009, 22:10 »
Men det bør gå an å statuere et eksempel.
Og jeg anser sjansen for at Ashley gjør sine handlinger glemt om to år som forsvinnende liten.
Men igjen, det er jo bare meg og min sære oppfatning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 08. Feb. 2009, 22:14 »

Mener ikke å sammenligne de to klubbene per dags dato. Det jeg mener er at Villa har godt fra å være en klubb som ikke kun drømme om en toppplassering til å være en klubb som utfordrer de store. Jeg mener at Wigan er et lag som kan forbedre seg flere hakk, de vil aldri bli det topp laget som Arsenal er. Og de vil kanskje ikke bli det nye Villa, men de kan kjempe høyt oppe. Det er ikke alltid at tilskuerne har noe å si.

Jeg skjønte at du ikke sammligned dem etter dagens situasjon. Villa var en gammel storhet. De hadde stor stadion og kom fra en stor by. Da de fikk en rik eier og ansatte Martin O'Neill var det ikke lang vei oppover tabellen. Wigan har et helt annet utganspunkt. Laveste tilskuersnitt i PL gir som Daniel nevner lite inntekter, men gjør også at tiltrekingskraften på nye spillere blir reddusert. Noen rik eier som kan gi dem mye å bruke på transfers har de heller ikke. I sommer drar etter all sannsynlighet hvertfall Valencia og Zaki. Bruce skal få store problemer med å finne like gode spillere...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 09. Feb. 2009, 00:10 »
Poenget er at i Villa ligger grunnlaget for å være oppunder de beste. Likt som med Newcastle - vi ER en stor klubb, men lider nå under skeivstyring. Men grunnlaget for at vi skal over tiden etablere oss der oppe er tilstede, dersom de riktige tingene skjer.
Wigan er en liten klubb, det har til og med Bruce sagt. Han tiltrekker seg spennende spillere som Zog og Zaki fordi han tilbyr de et springbrett videre i karrieren, dersom de benytter seg av muligheten!
Jeg tror, at dersom vi får istand et ordentlig styre i denne klubben - så kommer GARANTERT Steve Bruce til å takke ja. Under dagens regime - neppe. Steve Bruce er en tradisjonell engelsk manager som liker å ha kontrollen over ting, og da funker ikke disse DoF-greiene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 09. Feb. 2009, 00:13 »
Verden glemmer ekstremt fort. Ingen kommer til å huske hva Ashley har gjort om 2 år hvis han virkelig får ting til i sommer. Så lenge ledelsen nå leder oss inn til en god sommer, så tror jeg vi er der vi vil være!:)

Vi får ikke ny ledelse, ingen vits å rope etter den...

Tror fortsatt ganske sikkert at Ashley selger dersom han får pengene han mener han har krav på! Eneste grunnen til at vi ikke er solgt er fordi Ashley enda ikke har fått et bud bra nok. Selv om vi offisielt ikke er til salgs, tror jeg enda han vil velkomme et bud han finner akseptabelt. Jeg håper selvsagt enda på at det skal skje.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #823 på: 09. Feb. 2009, 01:59 »
JEG ønsker Per Sspellemann som var neste managaer.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 09. Feb. 2009, 02:03 »
Du er også sikkert jævlig edru! :)