20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174832 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #796 på: 08. Feb. 2009, 12:16 »
Kan ikke bli verre, men er kritisk til å ansette en som antakelig kan dårlig engelsk.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #797 på: 08. Feb. 2009, 12:31 »
er jo en mann som har bevist noe... spent på om han blir en Ramos... men han trenger ihvertfall mer tillit en hva han fikk i athletico.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 08. Feb. 2009, 12:45 »
Føler meg meir safe med Bruce.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 08. Feb. 2009, 12:56 »
Spørs om han snakker engelsk, er bare å se hva som skjedde i Tottenham.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 08. Feb. 2009, 13:02 »
Gå heller for Bruce ja! Får litt uheldige Ramos-vibber av dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #801 på: 08. Feb. 2009, 13:32 »
Selvom Ramos ikke gjorde det bra i Tottenham så betyr jo ikke det at Javier Agurrie ikke ville gjort det bra for Newcastle, hvertfall ikke pga språket. Han snakker helt sikkert ikke dårligere engelsk enn hva Benitez, Mourinho og Wenger gjorde når de kom til England. Fabio Capello snakker jo nesten ikke Engelsk engang. Språket var ikke grunnen til at Ramos ikke gjorde det bra for Tottenham. Det var spillerstilen hans.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 08. Feb. 2009, 14:14 »
Kommunikasjon er veldig viktig for en trener så helt avgjørende om han kan engelsk. Har jo en ganske imponernede CV så jeg tar gjerne han foran Kinnear.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #803 på: 08. Feb. 2009, 14:23 »
Skjønner ikke den hypen med Bruce. Han har gjort det helt ok, verden strålende eller dårlig.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 08. Feb. 2009, 14:32 »
Det han har gjort i Wigan er ikke helt ok. Det er veldig imponernede. Han har fått frem spennende spillere billig og Wigan har til tider spilt morsomt. I tilegg beynner han nå å få en del erfaring og det kan være lurt å ha som manager for Newcastle. Men de fleste ønsker helst en annen manager enn bruce, men slik situasjonen er nå er nok han noe av det beste vi kan få.

En spansktallende manager er jeg også posetiv til. Jonas og Colo vil nok også lik itlegg til våre spanjoler. men det er viktig at han kan snakke engleks greit. Hvis han ikke kan det kan han heller ikke være manager i en engelskklubb.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #805 på: 08. Feb. 2009, 20:12 »
Syntes Bruce høres spennende ut, gjerne med Alan Shearer som assitent  ;)

Men er det sikkert Steve Bruce vil ta over Newcastle? Ikke pga presset og forventninger fra supportere, men per dags dato er det jo en gjen idioter som sitter i styret.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 08. Feb. 2009, 21:13 »
Ramos gjorde det vell egentlig ikke så veldig dårlig heller når man tenker over det. gikk jo veldig bra med Tottenham ifjord. I år solgte de Keane og Berba, uten å erstatte dem.... Harry Redknapp har jo også fått kjørt seg, de ligger vell ennå under Newcastle på tabellen??? Og vi har jo hatt det enda vanskeligere utenfor banen en hva jeg vil påstå Tottenham har hatt det!

Så egentlig så skal man ikka ta noe ifra Ramos...
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 08. Feb. 2009, 21:18 »
Men er det sikkert Steve Bruce vil ta over Newcastle? Ikke pga presset og forventninger fra supportere, men per dags dato er det jo en gjen idioter som sitter i styret.

Det er et godt spørsmål og vanskelig å svare på nå. Men han er hvertfall mer realistisk enn mange andre for også han vet at vi har mye bedre forutsetninger enn Wigan. Skal det bli aktuelt tror jeg uansett at vi må gå tilbake til den gamle engelske modellen uten DoF.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 08. Feb. 2009, 21:21 »
Tottenham var elendig i ligaen under Ramos. De vant cupen, men etter det var de forferdelige! De startet denne sesongen i samme spor, nemlig forferdelig! Det er kulturforskjeller mellom spansk og engelsk fotball, og det viste seg at Ramos tydeligvis ikke passet inn i Spurs. Det er ikke dermed sagt at Aguirre ikke skal kunne lykkes i Newcastle, men det gjør meg veldig skeptisk.

Får Steve Bruce tilbudet av Newcastle, så er jeg sikker på at han kommer. Når det er sagt, håper jeg fortsatt på Alan Shearer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #809 på: 08. Feb. 2009, 21:29 »
Jeg er ikke så sikker på om Steve Bruce ville sagt ja til Newcastle. Han sitter trygt i Wigan, og Wigan har blitt driftet bra og han har fått bygget opp et lag der som bare blir bedre og bedre. I Newcastle må han starte fra bunnen igjen, selge de som er unødvendige å ha og kjøpe inn nye. Styresettet må også forandres(fredd nevnte det), DoF må fjernes. Det funker ikke!

Og jeg ser negativt på Shearer som ny manager i Newcastle. Han har en høy stjerne blant fansen, og mye respekt. Men jeg tror ikke han vil klare å takle å bli kastet direkte ut som manager i Newcastle. La han få prøve seg i en annen klubb og som assitent, så han får litt erfaring med hvordan det foregår. Så takker jeg mer enn gjerne ja til han.