20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #765 på: 31. Jan. 2009, 19:47 »
Vi får neppe inn en stjernemanager som du vil, Jokke, så lenge klubben er slik den er. Da må vi nesten skaffe noen smellrike eiere. Jeg tror Steve Bruce kan gjøre meget gode ting med denne klubben!
'
Men det er fullt mulig å få inn Alan Shearer som manager. Og selv om han ikke har trenererfaring å skilte med, så rangerer jeg han høyt, høyt over Steve Bruce, som har langt igjen før jeg er solgt.

Og jeg tar i alle tilfeller forbehold om at Mike Ashley er langt, langt, langt, langt, langt ute på sidelinja.

Mike Ashley har funnet sin mann. Han heter Joe Kinnear og er like inkompetent som Ashley selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #766 på: 31. Jan. 2009, 19:50 »
Alan Shearer er også den jeg drømmer om. Makan til vinnerskalle finnes ikke, og akkurat det tror jeg er like viktig som erfaring fra League one eller noe annet nedover divisjonene. Lederegenskapene har han bevist som kaptein både i Newcastle og for England. Assistent for Roeder var han også i noen måneder. Jeg stoler på at Shearer har nok taktiske egenskaper til å takle jobben, dessuten jobber enhver manager i et team, så han kan finne en makker som kan utfylle det han evt. skulle mangle. Shearer vil få tid og respekt hos fansen, noe som gir en positiv atmosfære som igjen vil smitte over på spillerene. Shearer er absolutt det beste som kan skje denne klubben nå(slik jeg ser det), slik situasjonen er for øyeblikket. Det at Shearer har et så bra navn vil også tiltrekke spillere til klubben, på samme måte som Sir Bobby gjorde.

Når det gjelder Steve Bruce hadde jeg selvsagt tatt imot han med glede, men jeg er utrolig spent på hva Shearer kan utrette, og jeg har en veldig god følelse for at det vil gå bra! Så Shearer foran Bruce etter mitt skjønn. Vi kan ihvertfall ikke fortsette med Joe Kinnear etter denne sesongen. Mannen har gjort en bra jobb på midlertidig basis, men han viser ikke noe som gjør at jeg vil ha han lenger en til sommeren. Men jeg vil alltid være takknemlig for jobben Kinnear har gjort, for det er faen ingen enkel oppgave han tok på seg i september. Det var en klubb i fullstendig oppløsning, samtidig som at han måtte gi slipp på sin aller beste spiller i januar.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 31. Jan. 2009, 19:59 »
Om Shearer hadde tatt over nå, hadde han jo fått med seg Hughton som assistent. Tror kanskje Hughton hadde vært i stand til å fylle inn de tomrommene Shearer måtte ha. Men så ser jeg og mange andre her på Shearer som nærmest en Gud også, og tror han er i stand til å klare alt ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #768 på: 31. Jan. 2009, 20:05 »
Som kø1 sier, så har Shearer en så sterk vinnerskalle at han glatt kan klare overgangen fra rikssynser i BBC til manager for Newcastle.
Men jeg hadde helst sett at Shearer hadde tatt med seg sine gode venner Rob Lee og Gary Speed som assistenter, fremfor Hughton, selv om jeg ikke har noe særskilt imot sistnevnte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 31. Jan. 2009, 20:10 »
Hughton er en rutiner herremann, tror nok et såpass urutinert trenerteam som du skisserer kunne trengt en som har vært noen år i gamet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 31. Jan. 2009, 20:11 »
Jeg er på ingen uenig i Shearer over Bruce, men jeg jubler også dersom vi får Steve Bruce.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #771 på: 31. Jan. 2009, 23:20 »
Jeg ønsker Shearer, uten tvil!! Men tror ikke han gidder så lenge Ashley og Wise driver på. 0-poeng-Hareide er jo ledig(he-he).

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #772 på: 31. Jan. 2009, 23:50 »
Jeg hadde blitt utrolig glad om Bruce hadde kommet hit. Virker som en type folk har bestemt seg for ikke å like fra starten av men som likevel har levert gode resultater.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #773 på: 01. Feb. 2009, 01:02 »
Som kø1 sier, så har Shearer en så sterk vinnerskalle at han glatt kan klare overgangen fra rikssynser i BBC til manager for Newcastle.
Men jeg hadde helst sett at Shearer hadde tatt med seg sine gode venner Rob Lee og Gary Speed som assistenter, fremfor Hughton, selv om jeg ikke har noe særskilt imot sistnevnte.

Det hadde iallefall vært en trio som fikk goodwill, og det trenger vi nå

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #774 på: 01. Feb. 2009, 01:03 »
Jeg hadde blitt utrolig glad om Bruce hadde kommet hit. Virker som en type folk har bestemt seg for ikke å like fra starten av men som likevel har levert gode resultater.

Tror du har rett. Jeg er egentlig ikke noen fan, men hva annet har vi som er bedre? Måtte isåfall bli Big Sam, men noe sier meg at det ikke kommer til å skje....

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #775 på: 01. Feb. 2009, 01:35 »
Hughton en rutinert herremann? Hvor lenge har han vært i teamet? Og jeg kan ikke si at han bidrar til noe positivt?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #776 på: 01. Feb. 2009, 01:37 »
Hughton har vel vært 10år i Spurs eller noe før han kom hit...

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #777 på: 01. Feb. 2009, 01:45 »
Mulig det, men for meg virker han ikke som noen topp trener. Hva er spesialiteten hans?

Han ligner litt på "Taxi-franskmannen" til tider. Noe annet positivt ser jeg ikke.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #778 på: 01. Feb. 2009, 10:38 »
Mulig det, men for meg virker han ikke som noen topp trener. Hva er spesialiteten hans?

Han ligner litt på "Taxi-franskmannen" til tider. Noe annet positivt ser jeg ikke.

Hvordan avgjør man om en trener er en topp trener eller ikke så lenge man ikke har vært spiller under han?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 01. Feb. 2009, 11:31 »
Hughton en rutinert herremann? Hvor lenge har han vært i teamet? Og jeg kan ikke si at han bidrar til noe positivt?

Han har da vært en del år i Tottenham pluss assistent for det irske(?) landslaget i en periode de gjorde det godt. Han ble ansatt for å gjøre en jobb med det defensive, noe vi så funket under Keegan i alle fall.