20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 171411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #600 på: 13. Nov. 2008, 18:51 »
Greit nok at det ikkje var den beste kampen vi har spelt, men det var då ikkje den verste heller. Kampen kunne som sagt vippa begge vegar, og sjølv om vi tapte kampen satt eg igjen med en følelse av at Newcastle er eit bedre fotballag enn Fulham. Eg er selfølgelig ikkje fornøgd med å tape kampen, men så jævla dårlig som enkelte skal ha det til var vi ikkje.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 13. Nov. 2008, 19:14 »
Kampen kunne forsåvidt vippet begge veier. Men fra 2-1 og ut kampen var det kun ett lag på banen. Det var det også fram til og med 1-0. Etter 1-1 har vi et par/tre halvstore sjanser, men det var kun Owens sjanse som kan karakteriseres som 100%-sjanse.  Men vi var like fullt drit elendige, og fortjente overhodet ikke noe mer enn det vi fikk. Den som hadde sagt seg fornøyd med 1-1 eller 1-2 evt. 2-2 eller 2-3 i denne kampen ville jeg kverket på stedet. Vi spilte en forferdelig dårlig kamp. Ikke fullt så dårlig som mot sunderland, men det var jo kanskje den aller, aller verste kampen vi har spilt siden Liverpool-kampen i fjor høst. Søndagens kamp var sånn omtrent som fjorårets hjemmekamp mot Pompey, bortsett fra at Cacapa hadde en ørlitegrann bedre dag på jobben.

Vi fortjente knapt nok det ene målet vi fikk, som ikke overraskende var en dommerfeil (og Kinnear klager på dommeren?). At Fulham ikke skapte særlig flere sjanser enn oss, og ikke særlig større sjanser enn oss, gjør ikke saken bedre. Fulham spilte en dårlig kamp de også, men de var mindre dårlige enn oss. Og Fulham vant fullt fortjent. Kom ikke her å si noe annet. Vi fortjente overhodet ikke noen uavgjort, og minst av alt seier.

Vi var faktisk så jævlig dårlige som jeg og flere andre sier vi var.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 15. Nov. 2008, 00:40 »
Har faktisk litt sansen for Steve Bruce jeg. Hadde ikke blitt forbanna dersom han hadde tatt over Newcastle, jeg! Spennende manager, som gjør mye ut av lite resurser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 15. Nov. 2008, 02:02 »
Jeg blir fly forbanna om Steve Bruce overtar Newcastle. Jeg forventer PROVEN QUALITY eller Alan Shearer.
Andre alternativer enn det vil jeg ikke diskutere før det eventuelt måtte bli en realitet.

Steve Bruce er en helt ok manager, men han er ikke under noen omstendigheter i stand til å føre Newcastle tilbake til gamle høyder. Han kunne sikkert gjort en god jobb per dags dato. Men jeg vil se Newcastle tilbake i toppen av PL, tilbake i CL og jeg vil se at vi vinner FA-cupen etter hvert. Jeg mener vi trenger en ordentlig manager, som vi er helt sikker på at vet hva han gjør, som har vært ute i hardt vær før med langt bedre klubber enn Newcastle. Hvis ingen innenfor den kategorien ønsker jobben, så er Alan Shearer mitt ENESTE alternativ.

Skal vi ansette en manager utenfra, som ikke tilhører kategorien verdensklasse, så vil jeg ha mange andre enn Steve Bruce. At han er geordie gir jeg blanke i. Når vi i tillegg med stor sikkerhet kan si at han IKKE er en kandidat til å ta over Fergusons jobb på Old Trafford (jeg nekter å tro at han ligger foran Solskjær i den køa. Og jeg tror ikke Solskjær er en kandidat), vil jeg bruke det som argument for at han da heller ikke er god nok for det Newcastle jeg drømmer om.

Det kan godt hende at drømmen min er en utopi. Men jeg tviholder på den til den dagen jeg stryker med.

Steve Bruce gjør en flott jobb i små klubber, og han er selvfølgelig bedre enn Joe Kinnear. Men han er IKKE world class. Og han er IKKE Alan Shearer. Og som jeg har sagt gjentatte ganger. Shearer er det laveste ned på rangstigen jeg kan akseptere.
Og jeg verdsetter Shearer veldig høyt, og tror han kan bli en glimrende manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 15. Nov. 2008, 08:49 »
Steve Bruce er en helt ok manager, men han er ikke under noen omstendigheter i stand til å føre Newcastle tilbake til gamle høyder.

Hvordan i alle dager kan du vite det Nostradamus?

Kan godt hende at Steve Bruce ville gjort det forferdelig som NUFC manager. Kansje han ville gitt klubben middels resultater, eller kansje han har tatt lærdom av sine mindre og tidligere klubber og er klar for en større oppgave der han kan bruke mer transfermidler på kvalitet fremfor å lete etter spillere på free transfer.

Alan Shearer mangler den erfaringen Steve Bruce har skaffet seg igjennom det å ha vært manager i 10 år +. Vil også si at Steve Bruce har hatt en ypperlig læremester i Ferguson. Alan Shearer på sin side har ikke fullført trenerutdannelsen, og han har ikke erfaring verken som trener eller manager. Vil si det er mer risiko med Shearer enn med Bruce, uten tvil.

Egentlig bør det være det samme hvem som blir ny manager klubben. Navn og merittliste i tidligere klubber betyr INGENTING! Akkurat det har vært bevist nok ganger nå. Det viktigste i første rekke er at "han" kan gi klubben stabilitet, og har en plan som etterhvert (eller raskest mulig) vil gi klubben suksess igjen.
« Siste redigering: 15. Nov. 2008, 08:55 av Frode »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #606 på: 15. Nov. 2008, 11:36 »
Slik ståa er no, så hadde eg takka ja til Steve Bruce. Hadde no vore genialt om han kunne tatt med Zaki og Wilson Palacios til newcastle!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ivan

• Flaskebærer
  • *
  • fluefiskende newutdsupporter
    • Vis profil
« Svar #607 på: 15. Nov. 2008, 20:31 »
nordli :o

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 16. Nov. 2008, 01:42 »
nordli :o

vi trenger jo å komme oss ut av sumpa:p det er jo det han kan ;D synd at det er alt han kan 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #609 på: 16. Nov. 2008, 10:43 »
Ex-Chelsea boss Avram Grant has applied for the Newcastle job. (Various) BBC.

Tja, alt er vel bedre enn slik det er pr dags dato. Men langt ifra mitt førstevalg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 16. Nov. 2008, 11:36 »
Grant er vel noe av det bedre vi kan forvente å få tror jeg. Men jeg tviler på at noe blir klart før en ny eier kommer inn..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 16. Nov. 2008, 11:49 »
http://www.nufcblog.com/2008/11/16/newcastle-news/alan-shearer-linked-with-newcastle-manager-job/

Ifølge denne linken er det ikke sikkert Ashley selger, men heller får en deleier og en ny styreformann. Og Alan Shearer som ny manager.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #612 på: 16. Nov. 2008, 12:16 »
Søndag, tid for drømming...

Håper virkelig noe av dette stemmer. Grant eller Shearer er HELT ok for meg!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #613 på: 16. Nov. 2008, 12:57 »
Etter kampen igår, som var ein av dei bitraste på leeeeeeeenge, så er det siste eg treng at Ashley skal fortsetja som eigar... Har ikkje litt tru på dette med deileigar... Einaste måten det kunne funka på var at den nye deleigaren har ubegrensa med pengar han vil bruka på oss og at både han og ashley er einig i at manageren har siste ord og bestemme alt.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #614 på: 16. Nov. 2008, 17:37 »
Som om ubegrenset med penger vil føre oss opp til toppen? Har absolutt ingeting i mot at MA fortsetter som eier av klubben og om det som står i "The People" om Shearer stemmer så vil det kanskje øke antallet tilskuere på kamp etter PL's laveste tilskuerantall i går. Mener fortsatt at MA har gode planer for klubben og er visjonær. At han må gå bort fra den kontinentale driften av klubben er det ingen tvil om.