20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174489 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #525 på: 20. Okt. 2008, 15:44 »
hadde vært rått og had Alan Shearer og Kevin Keegen ilag som mangere ? ;)

I såfall bør Shearer være Manager, og Keegan assistentrenar. Håper vi denne gangen kan hente inn ein manager som vil sitte i minst 5-6 sesongar, og eg trur det er langt større sannsynlighet for at Shearer gjer det enn Keegan.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 20. Okt. 2008, 16:05 »
Shearer med en erfaren assistent tror jeg hadde betydd gull. El Tel som assistent, er det en dum idè?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #527 på: 20. Okt. 2008, 17:02 »
el tel er en dum ide uansett hvilken sammenheng. Kunne like godt ansatt et steinaldermenneske...
Han er ikke akkurat den som tenker nye tanker

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 20. Okt. 2008, 17:33 »
Jeg håper på Shearer, og det har jeg gjort lenge. Jeg tror ikke han er avhengig av en erfaren assistent. Det aller viktigste er at han finner en som utfyller han og som han samarbeider godt med. Tror Gary Speed kunne vært et bra valg, to ferskinger i trener-gamet, men det er utrolig mye fotball i de to hjernene. Og når vi vet at de er kompiser utenfor banen og at begge alltid ble regnet som to av de aller mest proffesjonelle folkene i PL, så tror jeg det ville gått fint.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #529 på: 20. Okt. 2008, 18:02 »
Det er en sammensetning jeg ville vært glad for å se. Gjerne at vi hentet hjem Beardsley til å overta reservelaget, evt som trener med teknikk som hovedansvar.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #530 på: 20. Okt. 2008, 18:02 »
Ja, jeg støtter forslaget til kø1 her..
Det er 2 kloke\smart fotballhoder, som jeg tror hadde passet utmerket sammen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 20. Okt. 2008, 19:31 »
Er også positiv til en slik konstellasjon. Men jeg ser ikke noe galt i at et eldre fotballhode kan være med å hjelpe Shearer. Venables er nok noe old fashioned, men han er fortsatt en fotballfaglig sterk resurs. Jeg ble jo faktisk skuffa når vi ikke klarte hente ham som caretaker frem til vi får ny eier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 20. Okt. 2008, 19:57 »
Er også positiv til en slik konstellasjon. Men jeg ser ikke noe galt i at et eldre fotballhode kan være med å hjelpe Shearer. Venables er nok noe old fashioned, men han er fortsatt en fotballfaglig sterk resurs. Jeg ble jo faktisk skuffa når vi ikke klarte hente ham som caretaker frem til vi får ny eier.

Enig!
Men jeg ville byttet ut Venables med Houlliere (tror han er god fotballfaglig, bare man ikke gjør han til sjef) eller Dalglish. Sistenevnte har jo nærmest vært en mentor for Shearer opp igjennom og har etter hva jeg har lest veldig mye positivt å si om verandre. Kansje upopulært blant fansen, men det får "vi" tåle så lenge det birdrar positivt.
Men for all del, jeg tror også Venables har veldig mye som han kan lære bort.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 21. Okt. 2008, 21:41 »
Houllier vil nok ikke under noen omstendigheter være nestkommanderende. Og det synes jeg vi skal være glad for. Fotballfaglig dyktig er han helt klart. Og ikke noen veldig dårlig manager heller. Men jeg ser ikke helt for meg at han skulle være noen mentor-type for Shearer. De to vet knapt nok om hverandre.

Det perfekte valget hadde vel vært Dalglish, i og med at han og Shearer har et såpass godt forhold. Men også Terry Venables kan nok fungere i en slik mentor-rolle. Begge har mer eller mindre gjort seg ferdig som sjef, og jeg tror begge kan akseptere en stilling som Shearers nestkommanderende.

Shearer-Speed hadde jeg glatt sagt ja til, men jeg tror kanskje duoen Shearer-Dalglish eller Shearer-Venables kunne vært enda bedre, i og med at Shearer fortsatt er såpass fersk i gamet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 21. Okt. 2008, 21:57 »
Houllier prøvde ihvertfall hente Shearer til LFC i sin tid der, så han er nok en beundrer. Men det er en annen sak.
Er liksom litt redd for at Houllier skal begynne å anbefale fantastiske talenter fra Frankrike, jeg :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 21. Okt. 2008, 22:19 »
Jeg tenker litt i samme bane. Derfor tror jeg det er like greit at Houllier neppe ville godtatt å være nestkommanderende.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 22. Okt. 2008, 17:35 »
Ketsbaia har vel signalisert også tidligere at Newcastle-jobben frister, så det er ikke så veldig nytt.
Jeg står uansett fortsatt på at jeg vil ha en internasjonal klassemanager. Koste hva det koste vil. Keegan evt. Shearer går an, dersom ingen bedre melder sin interesse. Men Ketsbaia sier jeg høyt og tydelig nei til.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #538 på: 22. Okt. 2008, 18:37 »
Vi kan jo alltids få han inn som assisent ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anthony

• Gjest
« Svar #539 på: 24. Okt. 2008, 18:03 »
evt.

Felix Magath
Harry Redknapp
Jean Tigana
Luis Aragonès
Fatih Terim
Gordon Strachan
Martin O'Neill