20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174735 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #495 på: 03. Okt. 2008, 14:33 »
nja njo. ikke helt enig. spilte til tider greit men det har vi jo gjort under alle våre managere. syns ikke kk har utmerket seg spes positivt som newcastle manager for 2.gang.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #496 på: 03. Okt. 2008, 17:33 »
En forskjell på Keegan og våre tidligere managere. Våte tidligere managere har startet knakende bra, før det har gått rett til helvette. Keegan sin pil gikk rett ned i begynnelsen, men gikk gradvis mer og mer oppåver etter en stund. Helt klart ett positivt tegn at han klarer å få ting på rett kjøl etter dårlige tider!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 03. Okt. 2008, 17:39 »
Det spørs hva du hadde ventet deg av Keegan som Newcastle-manager for andre gang. Hva har Keegan gjort som ikke har vært bra nok? Har resultatene vært for dårlige? At vi ikke klarte topp 10 i fjor, er vel nødig Keegans feil. At det tok sin tid før resultatene kom, skyldes jo at utgangspunktet var forferdelig. Laget eide ikke selvtillit, og måtte jo nærmest lære seg å spille fotball på nytt. Når det gjaldt som mest gjorde Keegan en formasjonsendring, og pang - så kom resultatene på løpende bånd. Hva kunne Keegan gjort bedre i fjor?

Hva kunne Keegan gjort bedre i år? Uavgjort på Old Trafford er veldig sjelden vare. Seier mot Bolton er ikke hverdagskost det heller. Tapet for Arsenal måtte jo komme.
Fire poeng på tre ligakamper - er det for dårlig for deg?

Keegan fikk Owen til å bøtte inn med mål, til tross for et og annet skadeavbrekk. Keegan fikk Martins til å blomstre igjen i fjor. Han fikk Viduka til å se god ut også. Hva galt har Keegan gjort, annet enn å gå fra jobben fordi han ikke fikk gjøre jobben sin?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #498 på: 03. Okt. 2008, 23:42 »
Jeg sier ikke annet. Keegan måtte jo dessuten få implementere sitt egen fotballfilosofi inn i laget. Den er som alle veit totalt motsatt enn Sam Allardyce sin. Måten laget etterhvert også sto frem som en enhet syns jeg var imponerende. Så ganske lyst på fremtiden med KK ved roret.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 05. Okt. 2008, 02:30 »
Retoon of King Kev

EXCLUSIVE by Brian McNally 4/10/2008

Players say he's coming back.. again!

Newcastle stars are convinced that Kevin Keegan’s return is imminent.

Spirits in the St James’ Park dressing room soared on Thursday when Keegan, who walked out last month, turned up at a charity golf event hosted by Magpies keeper Steve Harper.

Keegan spoke privately to several senior players intimating that moves are afoot on two fronts to secure his return to the ground where he is worshipped as a folk hero.

It was the first chance Keegan had to explain the reasons for his departure. He left them in no doubt that he could be back as early as next month.

A club insider said: “Kevin spent a lot of the golf day on his phone clearly talking to people interested in bringing him back to Newcastle.

When asked in public about the chances of a return he just winked and said, ‘Watch this space’.

“But privately he told some senior players things were happening that could secure his return.”

Investment bankers Seymour Pierce have sent takeover details to seven interested parties. They hold talks with serious potential buyers this week.

The outcome of those talks will decide Keegan’s fate. The source added: “Kevin knows there are a lot of obstacles to overcome, not least his impending legal battle with Newcastle over his departure and he has to establish the credibility of some of the people claiming they want him back.”

The Mirror som skriver.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 05. Okt. 2008, 10:38 »
Etter Everton-kampen er det vel landslagspause så kanskje vi kan få en avklaring på eiersituasjonen før hjemmekampen mot Man City. Hadde vært fantastisk og fått tilbake King Kev før Sunderland kampen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 05. Okt. 2008, 13:51 »
Tror det hadde vært det perfekte boostet før den kampen, ja!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 05. Okt. 2008, 15:07 »
Veldig enig i dette svaret til artikkelen i The Mirror angående Keegan.

Sitat
So he's out playing golf and making sure the circumstances are right for him to return to the club.  I hope I'm not the only one who finds that completely obnoxious and annoying given the current circumstances. 

Part of me hopes that these African bids are turned down and that we end up instead with some seriously rich Arabs, Americans or Asians who don't have any time for all of this nostalgic, dramatic bullshit.  People that will buy the club, invest enough money to attract a young, ambitious manager from somewhere in Europe, give him their full backing, assemble a top notch coaching staff and ignore the soap opera.  I don't want an owner or a manager who desires to make himself popular, I want a proven winner.  Maybe we can't attract the elite managers, but we sure as hell shouldn't be bending over backwards to attract old, tired second or third tier candidates.  Show some ambition for f***s sake.  If Keegan wants his job back, he should sell himself to the new owners and prove to them that he has the skills and passion to turn things around.  The burden is on Keegan to prove he still has the ability, not on the owners to keep him happy.  We shouldn't be organizing the affairs of the entire organization around one man.

Jeg synes et er på tide at fansen også dropper dette dramaet nå og heller se fremover istedenfor hele tiden å prøve å hente frem minnene som hører fortiden til. Jeg har sagt før at jeg ønsker meg en yngre manager og jeg ser på Alan Shearer som det PERFEKTE valg nå, en som kan være i klubben i overskuelig fremtid, vel å merke om han har kvalitetene som skal til for å bli en god manager.
Temuri Ketsbaia er en annen som kjenner klubben og som i tillegg har vist særdeles sterke resultater i begynnelsen av sin manager karriere. Ikke et dumt valg det heller.

PS!
Sitat
I don't want an owner or a manager who desires to make himself popular, I want a proven winner.
« Siste redigering: 05. Okt. 2008, 15:10 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 05. Okt. 2008, 15:18 »
Ingen som vil ha det. Jeg skjønner faen ikke hva som er så kvalmende med dette?
Kevin Keegan påbegynte en jobb, og ble hindret av Wise og co. Nå vil han fullføre det. Bring it on.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #504 på: 05. Okt. 2008, 15:42 »
Keegan ja takk, Ketsbaia ja takk, Shearer ja takk.  Alle populære herremenn blandt fansen, noe som er veldig viktig i klubben vår, ettersom ingen andre får tid på seg av Newcastle fansen.   Utenom disse 3 er det bare en "world class" manager jeg kan tenke meg vil få fansens tillit.   Men tror vi skal slite med å få en sånn manager til klubben vår.

Det verste som kan skje er at vi får en umerittert middelsklasse manager!   
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #505 på: 06. Okt. 2008, 18:06 »
Keegan, tja.
Shearer, nei.
Ketsbaia, nei.
World Class Manager, JA!

Enkelt og greit.
Hvorvidt vi har mulighet til å tiltrekke oss en slik manager, er en annen sak. Men jeg er ikke under noen omstendighet interessert i en Shearer blottet for erfaring eller en Ketsbaia med minimal erfaring. Jeg liker Keegan veldig godt, men han er ingen verdensklasse-manager. Og nettopp derfor sier jeg bare tja til en tredje periode for King Kev.

Jeg mener vi nå, mer enn noen gang, trenger en manager av aller ypperste klasse, som har vært ut i hardere vær før. En manager som ikke nødvendigvis kjenner Newcastle ut og inn, og som gir blanke faen i hva folk mener om han.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #506 på: 06. Okt. 2008, 18:33 »
KK er best uansett tror nå eg. Folk ser ut til og gløyma at Nufc er ein spesiell klubb. Det er ikkje uten grunn at alle managere foruten KK og Sir Bobby som begge kjenner til klubben og kor viktig den er for byen har lykkes mykje betre som managere enn managere som kansje er like dyktige men som ikkje veit noke om klubben før dei ankjem.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 06. Okt. 2008, 18:53 »
Hvilke "utenforstående" klassemanagere har vi ansatt de siste 20 år?
Det nærmeste vi kommer er Kenny Dalglsih. Og han var rett mann til feil tidspunkt. Han kunne etterfulgt hvem som helst andre enn Keegan, og helt sikkert blitt en suksess. Jeg føler Dalglish forsto klubben relativt godt jeg. Men hadde begrenset med penger til rådighet det første året. Og når han først hadde kjøpt inn et ordentlig lag året etterpå, så fikk han ikke tid til å samkjøre det.

Hvis vi får ansatt en world class manager med riktig fotballfilosofi, og backer ham med mye penger, så ser jeg ingen grunn til at Newcastle ikke skal kunne få suksess.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 06. Okt. 2008, 21:10 »
Sam Allardyce vil jeg påstå. Men han hadde vel kunnet klare seg bedre dersom han hadde fått tillit/Fat Fred, pluss litt mer tid.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #509 på: 19. Okt. 2008, 12:09 »
Ser at Claudio Ranieri sliter i Juventus for tiden. Med 4 strake kamper uten seier er det jo allerede blitt spekulert i hvor lenge han blir sittende i managerstolen der. Om han skulle miste jobben der er vel det en kandidat de fleste ville si seg rimelig godt fornøyd med!?
Han har jo bevist at han kan oppnå gode resultater med begrensede transfermidler (om man ser bort ifra 1 sesong i Chelsea). Han er vel heller ikke helt ubruklig taktisk og kan være et godt og rutinert valg.

Ranieri er ikke på topp i min ønskeliste men er ikke ent valg jeg ville surmulet over heller. Selv er jeg blitt mektig imponert over Steve Bruce i det siste. Syne han har klart å stable sammen et sterkt og solid lag det er vansklig å slå, et lag som har gode ferdigheter på individuelle spillere og som helhet opptrer balansert og ryddig.
Regner med Bruce har lært en del i sine tidligere klubber og som kansje er klar for en større oppgave, som f.eks. klubben fra hans hjemby.