20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #465 på: 30. Sep. 2008, 17:18 »
Vet du svarte til han ;)
Men jeg la til noe til kommentaren din :P
For du har helt rett, nå får vi ikke tilbake Kevin.
Må vente til Ashley, Wise ++ har dratt..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 30. Sep. 2008, 17:23 »
Jeg mener vi mer enn noen gang trenger en rutinert herremann, med noen tryllekunster opp i ermet, som vet hva han gjør til enhver tid, og som har vært borti større utfordringer før.

Da lurer jeg på om du kan komme opp med en realistisk kandidat som har dette Joakim. For forrige gange sa til og med Rednapp nei. Selvfølgelig vil jeg også ha en annen Keegan, men som jeg har skrevet før mener jeg det samme som Ulf. Jeg tror ikke vi har sjanse på en manager som kan gjøre en bedre jobb i Newcastle enn Keegan. Som han sa selv: Dette er ikke en normal fotballklubb. Selv om du har hatt en suksess i en klubb betyr ikke det at du kan gå rett inn i jobben i Newcastle og ha suksess. Keegan kjenner klubben, har supporternes tilitt og spiller en fotball som passer bra for Newcastle. Dette er egenskaper som er svært viktig i manager jobben hos oss og svært få kandidater har.
Jeg anser det ikke som min oppgave å vurdere hvem som er realistiske eller ikke. Jeg mener vi må spørre alle. Enten de heter Jose Mourinho, Alex Ferguson, Guus Hiddink eller Ottmar Hitzfeld. Jeg tror ikke nødvendigvis de sier ja, men vi MÅ spørre.
Vi kan ikke la være å spørre dem, bare fordi vi tror de kommer til å si nei.

Vi kommer overhodet ingen vei uten å spørre. Det verste som skjer er at vi får et nei, men det kan jo hende at en eller annen lar seg lokke om han får en pen slump penger. Det vet vi ikke før vi har spurt.

Vi må våge noen langskudd, flertallet av dem går sikkert høyt over mål, men er vi heldig, så treffer vi på ett av 10, så har vi gjort et kjempescoop.

Når du kommer med et slikt utsagn så trodde jeg du hadde noen i kikerten. Du har selvfølgelig rett i at vi trenger en slik mann, men jeg er redd vi ikke kommer til å få ja av noen verdensklasse managere (de er bare slike som har disse egenskapene) om vi ikke legger fantastisk manage penger på bordet. I har de fleste av slike managere i denne delen av sesongen andre jobber. Alle de du nevner har f.eks. det. Vi er en klubb som nærmest har ødelagt vår sesong allerede og jakter manager på et veldig ugunstig tidpunkt. Om en mann med de kvalitetene som King Kev har vil komme tilbake syntes jeg vi ikke skal tvile på å ansette han.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #467 på: 30. Sep. 2008, 17:30 »
Hvem ønsker du som neste manager?

Eg ønsker meg faktisk King Kev tebake. For meg er han nå den eneste som kan samle denne klubben og få oss opp fra denne sumpå me har havna i.

Greit at du Joakim vil at me ska spør alle managere som har bevist noge der ute i den store verden, men eg trur at me vil få et nei av alle så lenge Mike driver denne klubben. Og eg trur det ska ganske mye (heilt umulig) te for at ein av dei du nevner i det heila tatt hadde vurdert Newcastle sånn som ståa er hos oss nå.

Eg trur faktisk at nye eiere gjer smart i å få King Kev tebake. Det vil skape heltestatus for eierene hos supporterene, samt at både spelare og supportere vil samle seg under Keegan.

Vi får vertfall nei fra Keegan så lenge Ashley sitter!

Et nei av Keegan så lenge Mike sitter der. Men nå snakket eg om når nye eiere kommer inn, men var kanskje litt uklar på det.
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 30. Sep. 2008, 17:36 »
Ser på det som meget sannsynlig at Keegan vil komme tilbake om han får sjansen av nye eigarar. Hvis ikkje ville han vel gått ut og sagt at han ikkje er interessert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 30. Sep. 2008, 17:38 »
Virker litt som om King Kev stille i bakgrunnen følger med på utviklingen, og venter på en ny eier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 30. Sep. 2008, 17:41 »
Hvis Keegan får mye penger å kjøpe for og får det akkurat slik han vil sportslig sett skal vi ikke se bort fra at han kommer tilbake. Han har lyst til å trene oss fortsatt. Hvis han ikke hadde lyst til det hadde han aldri vært i møte med Ashley etter at han hadde trukket seg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 30. Sep. 2008, 18:05 »
En kompis så Kevin Keegan flyplassen i Frankfurt, så får håpe han tar seg en ferie nå før han kommer tilbake som manager om et par uker :)

Er det ikke relativt mange flyavganger til Afrika fra Frankfurt? Kanskje Keegan skulle møte disse folka fra Nigeria som er interessert i å kjøpe, eller disse sør-afrikanerne som vistnok skal være interessert iflg Sky? ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 30. Sep. 2008, 23:00 »
Sitat fra: Tim S
Greit at du Joakim vil at me ska spør alle managere som har bevist noge der ute i den store verden, men eg trur at me vil få et nei av alle så lenge Mike driver denne klubben. Og eg trur det ska ganske mye (heilt umulig) te for at ein av dei du nevner i det heila tatt hadde vurdert Newcastle sånn som ståa er hos oss nå.
Du snakker jo om at nye eiere skal hente inn Keegan.
Jeg snakker jo om at nye eiere skal spørre ALLE managere som kan kalles verdensklasse, samme om de nettopp har fått ny jobb, har vært i samme klubb i 30 år eller er arbeidsledige. Det er meget mulig at vi får nei fra dem alle sammen. Jeg er fullt klar over det. Men det betyr ikke at det ikke er verdt bryet å spørre dem.

Og for å gjenta meg selv enda en gang: Jeg snakker om når NYE eiere er inn, og har etablert seg. De nye eierne må selge sin visjon til hvem de nå ønsker som ny manager. Mike Ashley har tenkt å selge. Derfor har ikke Mike Ashley planer om å ansette noen annen manager enn Joe Kinnear.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #474 på: 01. Okt. 2008, 10:23 »
Og han er velkommen tebake
Newcastlesupporter siden 1992

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 01. Okt. 2008, 12:39 »
ja faktisk usikker på om jeg vil ha han tilbake.. här snudd ryggen til klubben 2 ganger nå. han er type til å føre oss til noe bra så gi seg også..liker ikke slike.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #476 på: 01. Okt. 2008, 14:54 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 01. Okt. 2008, 16:14 »
Hyggelig om disse nye Keegan-ryktene stemmer.
Jeg vil aldri vende ryggen til den mannen. Jeg vil heller ikke si det sånn at han har vendt ryggen til oss to ganger. Han har gått fordi forutsetningene for at han skulle lykkes ikke har vært tilstede.

Hvilke grunner han enn måtte ha for avgangen i 97 var nok en tanke tynnere enn begrunnelsene denne gang. Jeg ser bare ikke hvordan folk kan mene at Keegan burde "get on with it", og underkaste seg Dennis Wise, når det var helt åpenbart for alle og enhver at de to ikke kunne jobbe sammen. Jeg forstår bare ikke hva som var galt med at Keegan (hvis det nå var det som skjedde) tok hatten sin og gikk. Han fikk jo ikke lov å være annet enn en ubetydelig lagleder.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 01. Okt. 2008, 16:29 »
Hyggelig om disse nye Keegan-ryktene stemmer.
Jeg vil aldri vende ryggen til den mannen. Jeg vil heller ikke si det sånn at han har vendt ryggen til oss to ganger. Han har gått fordi forutsetningene for at han skulle lykkes ikke har vært tilstede.

Hvilke grunner han enn måtte ha for avgangen i 97 var nok en tanke tynnere enn begrunnelsene denne gang. Jeg ser bare ikke hvordan folk kan mene at Keegan burde "get on with it", og underkaste seg Dennis Wise, når det var helt åpenbart for alle og enhver at de to ikke kunne jobbe sammen. Jeg forstår bare ikke hva som var galt med at Keegan (hvis det nå var det som skjedde) tok hatten sin og gikk. Han fikk jo ikke lov å være annet enn en ubetydelig lagleder.
Nei for følgende var jo strålende for klubben. Er deilig å lede premier league og kruse mot liga cup trofe`. Han er en mann som gir opp fort. Syns han er helt topp egentlig men det der grine greiene som små unger har, har jammen kk også litt av dessverre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 01. Okt. 2008, 16:33 »
Det var strålende for klubben at Keegan "bare" fikk lov å være "lagleder", og ikke fikk bestemme nevneverdig i forhold til overganger?
Det er dine ord.
Det er ord som du får stå for.

Jeg gjør det ikke.