20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #450 på: 29. Sep. 2008, 19:29 »
Litt usikker på om jeg synes han fortjener en ny sjanse. Men samtidig så er det en av få gode realistiske kandidater.
Personlig heller jeg litt mer mot en yngre manager, kansje også en uprøvd. Shearer og Ketsbaia er høyt på listen min.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 29. Sep. 2008, 19:53 »
Jeg mener vi mer enn noen gang trenger en rutinert herremann, med noen tryllekunster opp i ermet, som vet hva han gjør til enhver tid, og som har vært borti større utfordringer før.

Shearer kan helt sikkert bli en meget god manager på sikt. Men i den situasjonen Newcastle er i nå, så trengs rutine og kløkt mer enn noe annet. Når klubben har kommet på fote igjen, kan vi se etter en yngre manager, med et stort potensiale, som kan være her i mange, mange år.

Men akkurat nå er klubben i dyp, dyp krise. Vi står i stor, stor fare for å rykke ned, selv om det ennå er LENGE igjen av sesognen, og selv om vi har en klassespiss som Michael Owen på topp, og selv om vi har Shay Given i mål. De to alene KAN redde oss fra den totale ydmykelse, men jeg tviler på at de greier det. Når vi i tillegg tar med i beregningen at Owens kontrakt går ut etter sesongen, og stallen er syltynn.

Elleveren oser ikke verdensklasse den heller. Selv om den er ganske bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 29. Sep. 2008, 19:55 »
Eg er også usikker på om eg vil ha Keegan tilbake, når eg ser korleis ståa er i dag er eg på vei til å meine at det var egoistisk av Keegan å forlate oss på det tidspunktet. Var i allefall ikkje til klubbens beste, han kunne vel heller stilt et ultimatum til styret om ønske for bedring til slutten av januar for eksempel.

Eg kunne egentlig mest tenkt meg Alan Shearer som ny manager, men ikkje før nye eigarar og nytt styre er på plass.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 29. Sep. 2008, 19:58 »
Har vel allerede nevnt det i en annen tråd, men er helt enig med Ulf og co!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 29. Sep. 2008, 21:50 »
Jeg mener vi mer enn noen gang trenger en rutinert herremann, med noen tryllekunster opp i ermet, som vet hva han gjør til enhver tid, og som har vært borti større utfordringer før.

Da lurer jeg på om du kan komme opp med en realistisk kandidat som har dette Joakim. For forrige gange sa til og med Rednapp nei. Selvfølgelig vil jeg også ha en annen Keegan, men som jeg har skrevet før mener jeg det samme som Ulf. Jeg tror ikke vi har sjanse på en manager som kan gjøre en bedre jobb i Newcastle enn Keegan. Som han sa selv: Dette er ikke en normal fotballklubb. Selv om du har hatt en suksess i en klubb betyr ikke det at du kan gå rett inn i jobben i Newcastle og ha suksess. Keegan kjenner klubben, har supporternes tilitt og spiller en fotball som passer bra for Newcastle. Dette er egenskaper som er svært viktig i manager jobben hos oss og svært få kandidater har.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #455 på: 30. Sep. 2008, 01:25 »
Jeg mener ikke at det var egoistisk av Keegan. I mine øyne var det dråpen som fikk begeret til å renne over, og alle løgnene kom ut i dagslys. Man fikk vite hva som hadde skjedd i løpet av sommeren, og ballen begynte og rulle. Nå selger Ashley seg ut, og det ser jo ut til å være til det beste for alle?
Har ikke jeg misforstått, var situasjonen helt uutholdelig for Kevin å fortsette. Styret og han prøvde, men de kom ikke frem til noe vettugt for begge parter. Da er det beste å trekke seg. Har man prinsipper, holder man ved dem.
Keegan startet dette, og det er jeg han evig takknemlig for!

Hvem ønsker jeg som manager?
King Kev!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #456 på: 30. Sep. 2008, 01:56 »
Jeg er ganske enig i det ulf og mange andre her inne skriver. Vi kan kan ikke se oss om etter en world class manager per dags dato. Da det rett og slett ikke finnes noen world class managers som vil ta over klubben per dags dato. Jeg håper at enten King Kev eller Shearer tar over skuta og får litt entusiasme kommer inn.

Vi må stikke fingeren i jorda og innse at vi ikke er den klubben vi var for 4-5 år siden. Nå er vi en nedrykkskandidat og det eneste som kan lure en super manager til oss er penger, masse penger. King Kev eller Shearer kommer nok ikke til å kreve for mye, siden de ELSKER klubben, og da mener jeg en av de burde få muligheten.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 30. Sep. 2008, 12:27 »
En kompis så Kevin Keegan flyplassen i Frankfurt, så får håpe han tar seg en ferie nå før han kommer tilbake som manager om et par uker :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 30. Sep. 2008, 12:36 »
Vi endar vel opp me Ramos etter at han har fått sparken i Spurs...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 30. Sep. 2008, 16:07 »

Da lurer jeg på om du kan komme opp med en realistisk kandidat som har dette Joakim. For forrige gange sa til og med Rednapp nei. Selvfølgelig vil jeg også ha en annen Keegan, men som jeg har skrevet før mener jeg det samme som Ulf. Jeg tror ikke vi har sjanse på en manager som kan gjøre en bedre jobb i Newcastle enn Keegan. Som han sa selv: Dette er ikke en normal fotballklubb. Selv om du har hatt en suksess i en klubb betyr ikke det at du kan gå rett inn i jobben i Newcastle og ha suksess. Keegan kjenner klubben, har supporternes tilitt og spiller en fotball som passer bra for Newcastle. Dette er egenskaper som er svært viktig i manager jobben hos oss og svært få kandidater har.
Jeg anser det ikke som min oppgave å vurdere hvem som er realistiske eller ikke. Jeg mener vi må spørre alle. Enten de heter Jose Mourinho, Alex Ferguson, Guus Hiddink eller Ottmar Hitzfeld. Jeg tror ikke nødvendigvis de sier ja, men vi MÅ spørre.
Vi kan ikke la være å spørre dem, bare fordi vi tror de kommer til å si nei.

Vi kommer overhodet ingen vei uten å spørre. Det verste som skjer er at vi får et nei, men det kan jo hende at en eller annen lar seg lokke om han får en pen slump penger. Det vet vi ikke før vi har spurt.

Vi må våge noen langskudd, flertallet av dem går sikkert høyt over mål, men er vi heldig, så treffer vi på ett av 10, så har vi gjort et kjempescoop.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #460 på: 30. Sep. 2008, 17:05 »
Hvem ønsker du som neste manager?

Eg ønsker meg faktisk King Kev tebake. For meg er han nå den eneste som kan samle denne klubben og få oss opp fra denne sumpå me har havna i.

Greit at du Joakim vil at me ska spør alle managere som har bevist noge der ute i den store verden, men eg trur at me vil få et nei av alle så lenge Mike driver denne klubben. Og eg trur det ska ganske mye (heilt umulig) te for at ein av dei du nevner i det heila tatt hadde vurdert Newcastle sånn som ståa er hos oss nå.

Eg trur faktisk at nye eiere gjer smart i å få King Kev tebake. Det vil skape heltestatus for eierene hos supporterene, samt at både spelare og supportere vil samle seg under Keegan.

Newcastlesupporter siden 1992

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 30. Sep. 2008, 17:09 »
Hvem ønsker du som neste manager?

Eg ønsker meg faktisk King Kev tebake. For meg er han nå den eneste som kan samle denne klubben og få oss opp fra denne sumpå me har havna i.

Greit at du Joakim vil at me ska spør alle managere som har bevist noge der ute i den store verden, men eg trur at me vil få et nei av alle så lenge Mike driver denne klubben. Og eg trur det ska ganske mye (heilt umulig) te for at ein av dei du nevner i det heila tatt hadde vurdert Newcastle sånn som ståa er hos oss nå.

Eg trur faktisk at nye eiere gjer smart i å få King Kev tebake. Det vil skape heltestatus for eierene hos supporterene, samt at både spelare og supportere vil samle seg under Keegan.

Vi får vertfall nei fra Keegan så lenge Ashley sitter!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #462 på: 30. Sep. 2008, 17:11 »
Pr. dags dato er det vel kanskje ikke så mye kvaliteter vi trenger.
Joda, vi må tenke langsiktig, for all del. Men først må vi få bedret moralen, tabellposisjonen og entusiasmen i laget. En som kan gi spillerne gløden, motivasjonen. tilbake. Hvem klarer det? King Kev.
Når ting kommer til hektene igjen, er det bra å ha en med kvaliteter. Og for å forhindre at vi skal skifte manager når ting stabiliserer seg, ansatt King Kev.
En mann som både vet hvordan Newcatle er som klubb og by, nyter stor respekt blant fans og tilhengere. En mann som har de rette kvalitetene for Newcastle United Football Club!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #463 på: 30. Sep. 2008, 17:11 »
Ja, det gjør vi. Men når nye eiere kommer, burde Keegan komme tilbake.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 30. Sep. 2008, 17:15 »
Jaja, men eg svarte til Tim S, om det var meg du siktet til.