20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Har ikke vært med på denne diskusjonen som nå har tatt fullstendig av.

Men jeg er oppriktig talt fullstendig dritlei av denne diskusjonen som foregår, dere er ikke fullstendig off topic, MEN det er jo bare inndirekte sjikane og skjitkasting, og jeg tror ikke det er noen andre som har interesse av å lese dette!

Kan en eller annen moderator for gudsskyld ta kontroll over dette? Steng noen ute ifra forumet eller hva som helst! Dette her er jo bare spam. Hvem sa ditt, hvem sa datt, du tolker meg bort i helvette, jeg mente jo ikke det din *******. MODERATOR!!!!

Endeleg. Bra noken andre ser dette og. Det har gått over stokk og stein!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley to oversee NUFC manager hunt

Sep 26 2008 by Alan Oliver, Evening Chronicle

NEWCASTLE United owner Mike Ashley will take charge personally of the task of finding an interim manager at St James’s Park after being snubbed by Terry Venables last night.

It has to be said that it is a humiliating snub for United, which only increases talk that they are the laughing stock of football.

And I understand after his recruitment team of Dennis Wise and Tony Jimenez have failed to come up with a replacement for Kevin Keegan – either in the short or long- term – Ashley will now do it his way.

As a result, the names of those managers, or should it be ex-managers, who are currently not in a position at a club will crop up.

Big names like Glenn Hoddle, George Graham, Frank Rijkaard, Alan Curbishley and Roberto Mancini.

Wise was pictured alongside Dave Bassett when Watford entertained Reading at Vicarage Road on Saturday and probably had a little laugh at the goal that never was.

But nobody on Tyneside is laughing at the moment as United continue to lurch from one crisis to another.

If Wise and Jimenez have exhausted their list of candidates, Ashley could even listen to his managing director Derek Llambias, who is a personal friend of David O’Leary.

O’Leary left for a family holiday yesterday in America, but he would be willing to get straight back on a plane if he got a call from Llambias.

Whoever does come in, either in the short or long-term, will find some, if not a lot, of hostility from the United fans, who in the main only want one man – Kevin Keegan.

But like him or loathe him, at least O’Leary has to bottle to say he would be prepared to come into one of the hottest seats in football.

Venables was not prepared to, even though there is a slim chance that the former England boss will change his mind over the weekend.

United fans ave every right to look at tomorrow’s game and worry if Blackburn Rovers will pull off their fourth win on the bounce at St James’s Park.

Rovers boss Paul Ince, who was on United’s shortlist for a full time manager a couple of weeks ago, will be aware of this.

But what he probably won’t know is that two of those United defeats at the hands of Blackburn were the beginning of the end for Graeme Souness and Glenn Roeder.

Noken av desse som verte nemnt her du vil ha då? Er jo ingen som seie ja til ein jobb der du ikkje veit om du skal jobbe i 2 veke, 2 månedar eller 2 år.
At El Tel no har sagt nei viser jo berre kor latterleg langt nede i gjørma denne klubben er...Ingen andre kjem til å sei ja heller. Bør heller konsentrera seg om å selgja klubben.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Joe Kinnear ny manager ifølge offesielle sida til Newcastle, ja ja. Fekk no på plass en kar ja... ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Du mener vi alle er på jordet, men du vil hente Sunderlands manager Roy Keane. Jaja

Når Terry Venables takker nei til å ta over Newcastle (tilogmed bare på en midlertidg basis?) så kan vi vel ikke synke lavere uansett?

Jeg kan ikke fordra Roy Keane. Men han har en imponerende karriere bak seg som spiller og kaptein i en stor, men ufordragelig, klubb. Faktum er vel at Roy Keane faktisk har de fleste egenskapene som skal til for å bli en god manager, enten man liker ham eller ikke. Personlig liker jeg overhodet IKKE Roy Keane!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Joe Kinnear ny manager ifølge offesielle sida til Newcastle, ja ja. Fekk no på plass en kar ja... ;D
Vi fikk på plass en kar. Men vi kunne jo like godt ansatt Dronning Elizabeth, for hun har sannsynligvis mye bedre peiling på fotball enn godeste Kinnear. Dronningen har kanskje en travel timeplan, men å være manager for Newcastle kan hun jo gjøre på fritiden. Det er jo det Mike Ashley gjør som eier. Bruker fritiden sin på Newcastle. Og Newcastle styrer han altså fra en bar i London, omgitt av nikkedukker, damer uten hjerne og Dennis Wise (han passer vel egentlig under begge tidligere nevnte kategorier).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
urettferdig. Joe kinnear må ha bedre peiling  enn  ari behn

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tror Ari Behn er en mye bedre fotballtrener enn Joe Kinnear.
Faktisk.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Velkommen til forumet Asbjørn-Joakim!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Tror Ari Behn er en mye bedre fotballtrener enn Joe Kinnear.
Faktisk.

Ka får deg til å si det da? Usaklig, mildt sagt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg begrunner det utelukkende på det faktum at jeg mener Joe Kinnear har vært en katastrofe som manager. Jeg begrunner det på Øyvind Leonhardsens egne utsagn i Kjetil Siems 10 år gamle bok. Jeg begrunner det på mine egne erfaringer om Joe Kinnears "Crazy Gang". Og det er jo i det store og hele common sense.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #446 på: 29. Sep. 2008, 17:55 »
En gang i fremtiden, så kanskje det er din tur, Ketsbaia. Men med nye eiere må vi ha inn en manager av en helt, helt annen klasse, og med en helt, helt annen merittliste.

Personlig ser jeg helst at vi med det også går forbi Kevin Keegan.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #447 på: 29. Sep. 2008, 19:07 »
Er det noen som er gode nok til denne jobben (dvs som vil gjøre en bedre jobb enn Keegan) som vil takke ja??

Jeg tviler sterkt på det. Selv med nye eiere.
Det Keegan evt mangler for å være "worldclass manager" tar han igjen med "passion" og "man managment" - Når han elsker klubben så høyt som han gjør ser jeg ikke at vi kan få inn noen bedre managere som er realistiske for oss.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #448 på: 29. Sep. 2008, 19:17 »
Enig med Ulf.
Vi trenger en manager som kjenner både klubben, byen og Geordiene, og vi trenger en manager som har full støtte fra alle. Dermed er Keegan en av få realistiske kanditater.

Keegan vil automatisk få tilbake gløden i klubben, både i spillergruppa og på tribunen. Og det er helt avgjørende for at vi skal lykkes.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #449 på: 29. Sep. 2008, 19:22 »
Keegan uten tvil, han vet vi hva står for.
an sparker ikke Bobby Robson??