20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174813 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Synd Grant avslo viss dette er sant. Han kunne jeg gjerne tenkt meg som permanent manager.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde vertfall vore bedre enn ingen... Vi får berre kryssa fingrane å håpe eit salg snart er gjennomført.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis man tar avstemningen på NO så blir det slik: av de 326 som stemte er 75,1% veldig glade - glade - lykgyldige til Venables som manager. 25% er misfornøyd - Veldig misfornøyd.

Altså var majoriteten hvertfall "villige" til å la han ta over for et par måneder. Jeg var også en av de som var likgyldige, jeg skulle gjerne sett en bedre manager komme inn, men per nå kan vi glemme å få noen som helst. Hvis ryktene om at opp til 10stk har sagt nei til oss er vi stuck med Hughton som er så langt i fra en manager vi kommer.

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg vil. Det beste alternativet nå i noen måneder før klubben blir solgt er nesten å sette inn Wise som midlertidig manager, han er den eneste med litt erfaring som vi har sjans til å sette inn. Synd å si det, men så langt har vi sunket...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Obleary vil gjerne ha jobben. Han har også Ok resultater å vise til om man leter lenge nok så hvorfor ikke gi han sjansen.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4196803,00.html
« Siste redigering: 26. Sep. 2008, 11:28 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg hadde tatt han jeg. Hadde tatt hvem som helst nå egentlig.. Til og med Nordlie.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Asbjørn, når var sist gang du var positiv til noe som har med Newcastle å gjøre? Hva var det egentlig som fikk deg til å holde med dette laget? Det er lett å begynne å lure.

Man skal ikke lenger tilbake enn til januar dette året. At du er positiv til det som skjer i klubben nå om dagen sier vel mer om deg.

Jeg sier jo ikke at jeg er fornøyd, så den faller på sin egen urimelighet. Hvis vi tenker litt lenger tilbake i tid så var du faktisk forbanna over at Keegan tok over, men av en eller annen grunn støttet du Sam Allardyce i alt han gjorde. Det er blitt helt umulig å diskutere med deg. Alle ser at klubben ikke er der vi vil ha den pr. dags dato, men det må gå an å være litt mer nyansert i argumentasjonen sin. Kilder du i et øyeblikk avfeier som useriøse brukes i neste øyeblikk som 100% sannhet når de skriver noe som støtter ditt syn. Og denne personkritikken uten noen som helst form for argumenter begynner å bli patetisk!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Asbjørn, når var sist gang du var positiv til noe som har med Newcastle å gjøre? Hva var det egentlig som fikk deg til å holde med dette laget? Det er lett å begynne å lure.

Man skal ikke lenger tilbake enn til januar dette året. At du er positiv til det som skjer i klubben nå om dagen sier vel mer om deg.

Jeg sier jo ikke at jeg er fornøyd, så den faller på sin egen urimelighet. Hvis vi tenker litt lenger tilbake i tid så var du faktisk forbanna over at Keegan tok over, men av en eller annen grunn støttet du Sam Allardyce i alt han gjorde. Det er blitt helt umulig å diskutere med deg. Alle ser at klubben ikke er der vi vil ha den pr. dags dato, men det må gå an å være litt mer nyansert i argumentasjonen sin. Kilder du i et øyeblikk avfeier som useriøse brukes i neste øyeblikk som 100% sannhet når de skriver noe som støtter ditt syn. Og denne personkritikken uten noen som helst form for argumenter begynner å bli patetisk!

Løgner, finn fram hvor jeg er forbannet over at KK tok over.

I det ene øyeblikket klager du over at jeg er kritisk til hva som skjer i klubben, i det neste øyeblikk klager du over at jeg støttet Big Sam. For en latterlig figur.

Du kan jo begynne å lete i linken under Geir.

http://www.newutd.no/diskusjon/index.php?topic=2798.150

Det første jeg skrev da nyheten brøt ut.

Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #355 på: 16. Jan 08, 05:37 » Sitat Rediger 

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1217034,00.html

--------------------------------------------------------------------------------
Sitat fra: Nikolaien på 16. Jan 08, 05:25
KEVIN KEEGEN ER KLAR:

HOLY SHIT, lukter Shearer som assistent her :-)

http://www.newutd.no/diskusjon/index.php?topic=2783.360

Ellers artig å lese at Geir så til de grader støttet ansettelsen av Dennis Wise.
« Siste redigering: 26. Sep. 2008, 13:32 av Asbjørn »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
O Drearey bekrefter på Sky Sports News at han ønsker å ta over som Newcastle manager.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Har ikke vært med på denne diskusjonen som nå har tatt fullstendig av.

Men jeg er oppriktig talt fullstendig dritlei av denne diskusjonen som foregår, dere er ikke fullstendig off topic, MEN det er jo bare inndirekte sjikane og skjitkasting, og jeg tror ikke det er noen andre som har interesse av å lese dette!

Kan en eller annen moderator for gudsskyld ta kontroll over dette? Steng noen ute ifra forumet eller hva som helst! Dette her er jo bare spam. Hvem sa ditt, hvem sa datt, du tolker meg bort i helvette, jeg mente jo ikke det din *******. MODERATOR!!!!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley to oversee NUFC manager hunt

Sep 26 2008 by Alan Oliver, Evening Chronicle

NEWCASTLE United owner Mike Ashley will take charge personally of the task of finding an interim manager at St James?s Park after being snubbed by Terry Venables last night.

It has to be said that it is a humiliating snub for United, which only increases talk that they are the laughing stock of football.

And I understand after his recruitment team of Dennis Wise and Tony Jimenez have failed to come up with a replacement for Kevin Keegan ? either in the short or long- term ? Ashley will now do it his way.

As a result, the names of those managers, or should it be ex-managers, who are currently not in a position at a club will crop up.

Big names like Glenn Hoddle, George Graham, Frank Rijkaard, Alan Curbishley and Roberto Mancini.

Wise was pictured alongside Dave Bassett when Watford entertained Reading at Vicarage Road on Saturday and probably had a little laugh at the goal that never was.

But nobody on Tyneside is laughing at the moment as United continue to lurch from one crisis to another.

If Wise and Jimenez have exhausted their list of candidates, Ashley could even listen to his managing director Derek Llambias, who is a personal friend of David O?Leary.

O?Leary left for a family holiday yesterday in America, but he would be willing to get straight back on a plane if he got a call from Llambias.

Whoever does come in, either in the short or long-term, will find some, if not a lot, of hostility from the United fans, who in the main only want one man ? Kevin Keegan.

But like him or loathe him, at least O?Leary has to bottle to say he would be prepared to come into one of the hottest seats in football.

Venables was not prepared to, even though there is a slim chance that the former England boss will change his mind over the weekend.

United fans ave every right to look at tomorrow?s game and worry if Blackburn Rovers will pull off their fourth win on the bounce at St James?s Park.

Rovers boss Paul Ince, who was on United?s shortlist for a full time manager a couple of weeks ago, will be aware of this.

But what he probably won?t know is that two of those United defeats at the hands of Blackburn were the beginning of the end for Graeme Souness and Glenn Roeder.

marcusr9

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Synes dere er på "jordet" hele gjengen.

Selvfølgelig var Allardyce et feil valg for en klubb og ett publikum som vil ha attraktiv fotball. For de av oss som så Bolton spille under Allardyce var det jo opplagt at han ville være feil mann.

Angående KK, så var hans tid over på begynnelsen av 2000-tallet . Han viste klare tegn på svakheter under sitt regime på nittitallet. Selv om han var svært nære å lykkes. Men denne oppturen han skapte klubben, var jo basert på en del gode kjøp. Disse kjøpene skrumpet pengekassen til Newcastle, som er gjeld vi fremdeles betaler. Selvfølgelig har andre managere vært inne i bildet og skapt enda større pengeproblemer. Men snøballen begynte å rulle under KK`s ledelse.

Det som skremmer meg mest med de siste års kjøp er hvor feilslåtte de er og hvordan man trekker til seg spillere som sliter med spilletid i andre klubber for så å håpe at de vil snu den negative trenden. Der har Ashley tatt et riktig valg, han har stoppet blodrøde tall ved signeringer og valgt at Newcastle skal satse på unge spillere.

Dessverre har ikke Newcastle fått tak i en manager som kan oppdra disse spillerene eller finne dem via scouter. Slik Wenger lykkes svært godt med i Arsenal.

Derfor tror jeg klubben burde satse på en ung manager og la den personen få tid til å danne sitt eget lag. Man kan skifte ut Butt, Viduka f.eks og ta inn rimeligere spillere med en spennende frantid.

Unge managere i gamet er - en uprøvd Alan Shearer, Roy Keane.. Begge sterke personligheter med suksess som spillere og autortære..  

ScandinavianMagpie

• Gjest
Takk erlend!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Du mener vi alle er på jordet, men du vil hente Sunderlands manager Roy Keane. Jaja