20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174538 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Flere og flere er vel omtrent 20%. Du har altså ingenting å komme med, men antar heller at alt og alle som kommer inn portene på SJP er godt for klubben.
Igjen er du på ville veier. Hvis du ser på avstemningen på NO så er det flere folk som er happy med Venables enn det er folk som ikke er happy med Venables!

Ville veier? Ifølge NO er det 27% som er "fornøyde". Snakk om ville veier.
Og i følge NO er det 25% som er misfornøyd med Venables...

Så du mener jeg er på ville veier når jeg skrev omtrent 20% for et par timer siden. Bravo Daniel
Kanskje feil post å quote, men ja, du er rimelig på ville veier når du skriver at majoriteten av NUFC-fansen er i mot denne ansettelsen.

Ja jøss, de 293 som har stemt på NO forumet beviser jo det. Hvor mange av dem går på kampene? Tipper 20 stk.

Hvilket betyr at ALLE avstemninger på Newutd sitt forum er shite! (I følge deg iallefall)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Flere og flere er vel omtrent 20%. Du har altså ingenting å komme med, men antar heller at alt og alle som kommer inn portene på SJP er godt for klubben.
Igjen er du på ville veier. Hvis du ser på avstemningen på NO så er det flere folk som er happy med Venables enn det er folk som ikke er happy med Venables!

Ville veier? Ifølge NO er det 27% som er "fornøyde". Snakk om ville veier.
Og i følge NO er det 25% som er misfornøyd med Venables...

Så du mener jeg er på ville veier når jeg skrev omtrent 20% for et par timer siden. Bravo Daniel
Kanskje feil post å quote, men ja, du er rimelig på ville veier når du skriver at majoriteten av NUFC-fansen er i mot denne ansettelsen.

Ja jøss, de 293 som har stemt på NO forumet beviser jo det. Hvor mange av dem går på kampene? Tipper 20 stk.

Hvilket betyr at ALLE avstemninger på Newutd sitt forum er shite! (I følge deg iallefall)

Spørs hva du legger i shite. Hva vi sier og gjør foran PCen på dette forumet har liten betydning for hva som skjer bak murene på SJP.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Og hva begrunner du "majoriteten av NUFC-fansen" på da?

På hva fansen sier/skriver

Og forresten: Hvor mange av dem som går på kampene har vel NADA betydning?

Nå er det lettere for en som går på kamper å vise hva han står for, framfor en sofasupporter.

Hva mente du forresten med at "selv Toon Army ikke er så dumme"? Du er veldig flink til å stille spørsmål men heller dårlig til å svare på spørsmål.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Nå er det lettere for en som går på kamper å vise hva han står for, framfor en sofasupporter.

Hva mente du forresten med at "selv Toon Army ikke er så dumme"? Du er veldig flink til å stille spørsmål men heller dårlig til å svare på spørsmål.
Så hva fansen skriver har MYE mer å si enn en avstemning?

Toon Army er vel ikke kjent for å være så fryktelig smarte, er det da? Mye av grunnen til at Newcastle ligger der de ligger i dag kan tilegnes Toon Army, uten at jeg er interessert i å gå i en diskusjon ang. det nå.

God natt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Så hva fansen skriver har MYE mer å si enn en avstemning?

Toon Army er vel ikke kjent for å være så fryktelig smarte, er det da? Mye av grunnen til at Newcastle ligger der de ligger i dag kan tilegnes Toon Army, uten at jeg er interessert i å gå i en diskusjon ang. det nå.

God natt.

Nei, The Toon Army er heller mindre smarte. Herregud

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Asbjørn, når var sist gang du var positiv til noe som har med Newcastle å gjøre? Hva var det egentlig som fikk deg til å holde med dette laget? Det er lett å begynne å lure.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Vel er det noke og vere positiv for ?? Nufc på 90 tallet var nå ganske annerledes enn det her helvetet
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Det er ganske utrolig, men i dagens situasjon er jeg skffa over at el Tel sa nei. Jeg forstår det(alt tatt i betraktning), men hvem ellers er desperat nok? Heldigvis er Mclaren opptatt i Nederland, men jeg har hørt george grahams navn nevnt. grøss og gru

Hehe, godt poeng. Jeg er pokker meg skuffa over at Terry Venables ikke tok over denne klubben. Det sier mye.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Are

• Supersub
    • Vis profil
Det er ganske utrolig, men i dagens situasjon er jeg skffa over at el Tel sa nei. Jeg forstår det(alt tatt i betraktning), men hvem ellers er desperat nok? Heldigvis er Mclaren opptatt i Nederland, men jeg har hørt george grahams navn nevnt. grøss og gru

Hehe, godt poeng. Jeg er pokker meg skuffa over at Terry Venables ikke tok over denne klubben. Det sier mye.

Er helt enig. Ting begynner å se helt JÆVLIG dårlig ut. Jeg tenkte "jaja Venables er en DASS, men hvem ellers er villig til å ta over SIRKUSET?"

Vi har vært med på mye drit, men nå har det gått over SÅ LANG TID at det lukter championship lang vei.

Hadde jeg spilt for Newcastle hadde jeg løpt som faen til en annen klubb, det blir liksom bare for dumt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Asbjørn, når var sist gang du var positiv til noe som har med Newcastle å gjøre? Hva var det egentlig som fikk deg til å holde med dette laget? Det er lett å begynne å lure.

Man skal ikke lenger tilbake enn til januar dette året. At du er positiv til det som skjer i klubben nå om dagen sier vel mer om deg.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Takk og pris, Venables har trukket seg. Han er like eelendig som Souness, men begge disse har av uforståelige grunner godt rykte på seg i England til tross for at de har lite å vise til. Leedsfansen kaller jo Venables for El Hell, han klarte jo å føre klubben virkelig ned i sumpa.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Takk og pris, Venables har trukket seg. Han er like eelendig som Souness, men begge disse har av uforståelige grunner godt rykte på seg i England til tross for at de har lite å vise til. Leedsfansen kaller jo Venables for El Hell, han klarte jo å føre klubben virkelig ned i sumpa.

Jepp, har et par Leeds supportere på jobben som hadde fått seg en god latter om han hadde takket ja. I tilegg har vi ex Leeds manager Dennis Wise som styrer det meste.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Jepp, har et par Leeds supportere på jobben som hadde fått seg en god latter om han hadde takket ja. I tilegg har vi ex Leeds manager Dennis Wise som styrer det meste.

Jepp, ikke rart det går til h***** for tiden!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Man skal ikke lenger tilbake enn til januar dette året. At du er positiv til det som skjer i klubben nå om dagen sier vel mer om deg.

And he strikes again... "...sier vel mer om deg.." begynnar å verte ein gjengangar no.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil