20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 174026 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Har Terry Venables en spillestil?

Vel, skal man få laget til å fungere, så må man jo innføre noen faste rammer som spillerne har å forholde seg til. Hvor komplisert man velger å gjøre det, er opp til en selv. Om det krasjer med en ny manager som kommer om en måneds tid eller to, så får det bare være. Det er uansett begrenset hvor godt man greier å innarbeide en spillestil i løpet av bare en eller to måneder da.

Den viktigste oppgaven er å dra spillerne opp av gjørma, og få dem til å tro på egne ferdigheter igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Jeg tror det kan være et klokt valg med Venables. Å få en ut sesongen, og fersk mann i til å hente sine spillere. Men la Venables sitte med uttak av spillere ut sesongen. Han spiller underholdene fotball. Jaffal med Spurs og England.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ser det er flere som lurer på hvorfor Venables vil være et så fryktelig dårlig valg. Det samme lurer jeg på.

Kan ikke du Asbjørn, som er så fryktelig i mot han, fortelle hva som er galt med å ansette Venables?

Mest av alt en udregelig fyr,  dårlig likt blant Newcastle fansen (burde du vite som er på div Newcastle forum), mannen er 65 år og har vært "arbeidsledig" de siste 5 årene (forståelig nok). Ikke prøv å sammenlign han med Sir Bobby er du snill. I tillegg er han medlem i London klubben.

Så kun DU Daniel argumentere hvorfor han er så fantastisk. Hughton og Ashley var jo også det en gang i tiden.

I 2004 var hele Newcastle i skrekk da Venables var en av favorittene til å ta over etter Sir Bobby. Selv Souness var mer likt den gang. Sier det meste.
« Siste redigering: 25. Sep. 2008, 20:21 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hehehe selv kråka El Tel har takket nei. Hva med å spørre Peter Reid. Sikkert mange her inne som er positive til han også.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg har da aldri sagt at Venables er fantastisk? Dette var ikke ment som noe negativt innlegg til deg, ville bare vite hvorfor du er så negativ til Venables. Og det var jaggu ikke mye du hadde å slå i bordet med.

- Udregelig fyr, dårlig likt blandt Newcastle-fansen og 65år. Hva har det å si så lenge han får skuta på rett kjøl?

Og ja, jeg leser på div. Newcastleforum, og der ser jeg at flere og flere er positive til han.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg har da aldri sagt at Venables er fantastisk? Dette var ikke ment som noe negativt innlegg til deg, ville bare vite hvorfor du er så negativ til Venables. Og det var jaggu ikke mye du hadde å slå i bordet med.

- Udregelig fyr, dårlig likt blandt Newcastle-fansen og 65år. Hva har det å si så lenge han får skuta på rett kjøl?

Og ja, jeg leser på div. Newcastleforum, og der ser jeg at flere og flere er positive til han.

Flere og flere er vel omtrent 20%. Du har altså ingenting å komme med, men antar heller at alt og alle som kommer inn portene på SJP er godt for klubben.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Men herregud Asbjørn, skal du først være så negativ til en trener så bør du jo ha noe å basere denne negativiteten på. Ikke sånt piss som du kommer med. Hadde han bare hatt svake resultater tidligere hadde jeg vært helt enig, men etter hva jeg har lest har han gjort ganske mye bra tidligere.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Mourinho er en fæl type det også... Ikke 65 år gammel, men fortsatt fæl type.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Men herregud Asbjørn, skal du først være så negativ til en trener så bør du jo ha noe å basere denne negativiteten på. Ikke sånt piss som du kommer med. Hadde han bare hatt svake resultater tidligere hadde jeg vært helt enig, men etter hva jeg har lest har han gjort ganske mye bra tidligere.

Ja det er utrolig at ikke klubbene har ligget langflate etter han.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Finnes vel knapt noen kulere og bedre manager enn Mourinho. At folk blir provosert av han gang på gang gjør det bare enda bedre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Du er bare en av de som melder seg inn i "negativ til Venables"-klubben fordi brorparten av alle andre gjør det. Du har ikke et eneste argument i mot han som han noen betydning...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nå blir Asbjørn og vennene hans kjempefornøyde:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4194797,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er en kjent sak at mange topp-manager er "fæle" typer.
At Mourinho ikke er noen "Mr Nice Guy" gjør han ikke noe mindre kul.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Det er en kjent sak at mange topp-manager er "fæle" typer.
At Mourinho ikke er noen "Mr Nice Guy" gjør han ikke noe mindre kul.

My point exactly. Hvorfor skal det da brukes mot Venables, men for Mourinho?!
« Siste redigering: 25. Sep. 2008, 22:38 av EivindI »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er det i utgangspunktet ingen grunn til. Men Mourinho er kanskje litt mer spennende, i og med at han er ung, har fantastiske resultater å vise til, også er han jo portugiser, ikke engelskmann.