20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #255 på: 13. Sep. 2008, 22:28 »
Jeg tror ærlig talt bare udugeligheten som styrer denne klubben må fjernes kjapt som mulig. Ser ikke at en ny manager, som nok kommer til å være en kosekamerat av godeste Dennis og sikkert Fat Mike også, skal klare å vinne over fansen.
Tenk at jeg faktisk ikke er sikker på om Fat Mike er det fnugg bedre enn Fat Fred. Godeste Cashley har kun penger i tankene, samt at han liker leke med kompisene sine. Fat Fred kompenserte i det minste med et realt hjerte for klubben.
Jeg er så forbanna lei udugeligheter. Disse kalkunene ødelegger humøret mitt fullstendig. Ha dere vekk, styggedommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #256 på: 13. Sep. 2008, 22:30 »
Hva med Ket? Han har jo gode resultater med det kypriotiske laget han har klart å føre til CL!

Hadde vært morsomt om Temuri Ketsbaia var mannen som skulle få klubben tilbake i toppen. Han har jo fått føle hvordan det er å ha NUFC fansen i ryggen både i medgang og motgang.

Jeg stemmer for Ket!! Ville ihvertfall vært et spennende valg synes jeg!!  :)

et spennede valg som fort kunne slått ut begge veier

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 13. Sep. 2008, 22:58 »
Door still ajar for Kevin Keegan to return to Newcastle

Mike Ashley, the Newcastle owner, is prepared to open one final round of talks aimed at reaching a compromise agreement that would pave the way for a return to St James? Park for Kevin Keegan to manage the club for a third time.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/2911324/Doors-still-ajar-for-Kevin-Keegan-to-return-to-Newcastle---Football.html

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 13. Sep. 2008, 23:01 »
Det er ikke vanskelig heller, Cashley. Degrader Wise fullstendig, eller gi han fyken. Om du vil klubbens beste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 14. Sep. 2008, 10:06 »
Sir Bobby Robson foreslår Steve Bruce som ny manager i NUFC i sin spalte i Mail on Sunday. Han sier også at han tok direkte kontakt med Derek Llambias etter gårsdagens tap mot Hull for å si sin mening og fronte noen forslag.

http://www.tribalfootball.com/?q=node/200507

Hele spalten kan dere lese her
http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1055585/This-depressing-They-know-Wise-accepted.html

Jeg vet ikke hva jeg synes om dette forslaget til Robson, men fansen kan vel da ihvertfall ikke sutre om så skulle skje. Steve Bruce er jo fra Newcastle og er en såkalt Geordie selv om han aldri har spilt for NUFC. Plusset med dette er ihvertfall at han kjenner byen og supporterne, har erfaring fra flere klubber som manager og er forholdsvis ung.

Uansett så må jeg si at det bryr meg fint lite om hvor vår neste manager kommer fra. Om det er en Scouser fra Liverpool, en Cockney fra Øst London, en Mancunians fra Manchester eller Geordie fra Newcastle bryr meg midt opp i rassen, jeg ønsker meg kun gode resultater.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 14. Sep. 2008, 11:01 »
LAST CHANCE FOR KING KEV
EXCLUSIVE CRUNCH TYNE FOR GEORDIE LEGEND Ashley in a final bid to lure back boss
By Martin Hardy
Desperate Newcastle owner Mike Ashley will make one last attempt to persuade Kevin Keegan to make a sensational return to the position he quit 10 days ago.

Keegan and Ashley met in London on Friday night for shock talks after a week of attempts by go-betweens to broker peace.

Keegan had stipulated before the showdown that Dennis Wise's power would have to be diluted if he was to even consider a dramatic third term in charge at St James' Park.

In order to get the former United boss to meet billionaire Ashley, tentative suggestions were made that it could be possible.

Keegan wants Wise to become head of Newcastle's academy to concentrate on developing youngsters - the position he thought had been earmarked for the club's director of football all along.

Or he wants Wise completely out of the picture, which would leave the way clear for his return, alongside long-term No.2 Terry McDermott.

Advertisement

If either of those stipulations had been met, then Keegan could well have been in charge for Newcastle's volatile home clash with Hull yesterday, which saw mass demonstrations against the owner.

However, People Sport understands the meeting got off to a bad start, and as soon as Keegan was told Wise's position would not be altered, any chances of reconciliation began to fade.

Keegan believed he was to be offered his old role, but crucially with far greater power. He wants full control of player recruitment and a far bigger say in player contracts, areas completely controlled at present by Wise and Tony Jimenez.

Ashley, who is inching closer to selling the club, will attempt to broker one final round of peace talks this week to see if there is the possibility Keegan can return, but he knows Wise's position is the greatest stumbling block.

The sports store magnate DOES have back-up plans after attempting to play his get-out-of-jail card with the furious Toon Army.

Compensation talks have been held with Tottenham chiefs over No.2 Gus Poyet.

Toon bosses have sounded out the Uruguayan about taking over and, despite reservations about the political situation at St James' Park and the upheaval that would be involved in moving his family, he remains first choice after Keegan.

But Spurs chief Daniel Levy will fight any move and Newcastle believe Paul Ince would jump at the chance to take over, despite public utterances that he sees his future at Blackburn.

Rovers fear Ince, who only joined them in the summer, could be tempted.

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=last-chance-for-king-kev%26method=full%26objectid=20736796%26siteid=93463-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 14. Sep. 2008, 11:06 »
Jeg fatter bare ikke hvorfor Ashley stoler mer på Wise enn på Keegan når det gjelder spillerkjøp...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #262 på: 14. Sep. 2008, 12:33 »
Fatter og begriper ikke det selv. Helt utrolig at et uprøvd kort som Wise som bare har trent C-klubber skal få ansvar for dette når Keegan har resultater og har vist før at han kan hente spillere som passer inn i Newcastle!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 14. Sep. 2008, 14:25 »
Det er rett og slett amatørmessig. Mike Ashley er en idiot uten vett på fotball. Der er så forbanna frustrerende. Han ødelegger klubben vår.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 14. Sep. 2008, 14:32 »
Det er rett og slett amatørmessig. Mike Ashley er en idiot uten vett på fotball. Der er så forbanna frustrerende. Han ødelegger klubben vår.

Det er nettopp derfor vi har Derek Lliamba.. :-\
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 14. Sep. 2008, 19:50 »
Få inn en utlending med vanvittig kunnskap rundt det Sør Amerikanske markedet, virker som om det er noen "scoop" der.

Selvom det var synd at Keegan gikk så mener jeg vi bør se fremover i steden for å hente han tilbake...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 14. Sep. 2008, 19:56 »
Det som er den store fordelen med Keegan er at han vil få tid av fansen, og det er vi helt avhengig av i den situasjonen er nå. I tilegg kejnner han klubben godt (som er en ekstrem fordel i NUFC) og er fra område. Klubben burde kanskje se fremover, men jeg kan ærlig talt ikke se at vi kan få noen bedre enn KK

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 14. Sep. 2008, 20:07 »
Keegan har også fullstendig tillit hos spillerne, og veit å få det beste ut av de.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 14. Sep. 2008, 23:31 »
Og sannsynligvis er det ingen toppmanager som er spesielt interessert i sirkus Newcastle med det første. Og særlig ikke med Mike Ashley som eier.

Derfor er nok Keegan dessverre det beste vi kan få per dags dato.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #269 på: 15. Sep. 2008, 08:57 »
Og sannsynligvis er det ingen toppmanager som er spesielt interessert i sirkus Newcastle med det første. Og særlig ikke med Mike Ashley som eier.

Derfor er nok Keegan dessverre det beste vi kan få per dags dato.

Eg tror vi kunne gjort det veldig bra om vi hadde beholdt keegan, mens Ashley og Co tok hatten sin og dro tilbake til London.....  8)