20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173665 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

marcusr9

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #135 på: 09. Sep. 2008, 12:36 »
La oss få in Alan Shearer,

For guds  skyld ikke Grant, Poyet eller Zico.. Ingen av dem har stort å vise til som trenere.

Jeg er fullt klar over at Shearer heller ikke har det, men jeg vil heller ha en jeg likte som spiller, som betyr noe for klubben enn personligheter som kommer å forteller oss om sexy football. Som skarve året senere drar hjem med halen mellom beina.

Er lei av bråket i klubben! Flaut ovenfor andre supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 09. Sep. 2008, 14:02 »
La oss få in Alan Shearer,

For guds  skyld ikke Grant, Poyet eller Zico.. Ingen av dem har stort å vise til som trenere.

Jeg er fullt klar over at Shearer heller ikke har det, men jeg vil heller ha en jeg likte som spiller, som betyr noe for klubben enn personligheter som kommer å forteller oss om sexy football. Som skarve året senere drar hjem med halen mellom beina.

Er lei av bråket i klubben! Flaut ovenfor andre supportere!

Shearer har sagt han ikkje er intresert i jobbe under dagens ledelse heldigvis, så du kan nok glemme han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 09. Sep. 2008, 14:02 »
Newcastle er ikke akkurat den mest attraktive klubben å lede nå så jeg syntes vi skal være godt fonøyd med Terim eller Zico. Tror det er noe av det beste vi kan få.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 09. Sep. 2008, 14:09 »
Så nå skal vi være nær Gus Poyet. Hvilket betyr at gutteklubben til Ashley fremfor øya på samtlige kupper hele klubben.
Ashley kan ta rennafart rett inn på Stadium of Shite for min del. Inkludert hans champagne supernovas.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 09. Sep. 2008, 14:15 »
Tror ikke vi får en skikkelig manager og stabilitet før Ashley selger seg ut.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 09. Sep. 2008, 14:21 »
Greit at fotballspillere kanskje ikke er de skarpeste knviene i skuffa, men de ser vel like godt som oss hva som skjer med klubben akkurat nå..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #141 på: 09. Sep. 2008, 14:44 »
er vel like før hele administrasjonen sitter i london..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 09. Sep. 2008, 14:51 »
Det kan du si.
Ettersom man vel må innfinne seg med at denne evenukken kommer til å styre denne klubben videre, håper jeg i det lengste på at vi heller kan få inn en mann som Zico. Vi trenger et stort, respektert navn for å berolige fans og spillere.
Å hente inn enda en kar i kameratgjengen til Wise og Ashley vil bare være en fortsettelse av idiotien som allerede har pågått.

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #143 på: 09. Sep. 2008, 15:04 »
Hva med Ruud Gullit? Sexy fotball er vel akkurat hva vi trenger nå.

Men fra spøk til alvor: kan egentlig ikke se for meg en eneste manager som vil påta seg Newcastle-jobben slik ting ser ut for tida. Hvis alt det som har kommet fram den siste tida stemmer, noe jeg egentlig regner med det gjør, er det vel ingen andre enn gode venner av Wise eller Ashley som vil påta seg denne jobben. Og de vil igjen ikke få noen som helst støtte fra fansen, og blir vel vanskelig nok å i det hele tatt overbevise spillerne om å bli. Likevel forsøker jeg så godt jeg kan å se positivt på framtiden. Satser på protester fra tibunen og seier på lørdag på Hull!
« Siste redigering: 09. Sep. 2008, 15:06 av Stormoen »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 09. Sep. 2008, 15:05 »
Zico har meldt seg klar til å ta over. For meg tror jeg det er noe av det beste vi kan finne nå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 09. Sep. 2008, 15:29 »
Poyet har vell ingen erfaring som Manager, bare som assistent osv. Om det er det newcastle trenger er vanskelig å si. Men tror ikke det er det dummeste ansettelsen. Selvom jeg kanskje skulle sett en som var litt mer erfaren. Igjen nevner jeg Grant som mitt ønske.
Poyet er ikke det dummeste valget, sier du. Hva baserer du den uttalelsen på?
At det er positivt at Dennis Wise får jobbe sammen med sin beste kamerat igjen? En duo som gjorde et dårlig Leeds enda dårligere?
Hva pokker er det som gjør at du er positiv til Gus Poeyet som manager?

Rosenborg har vel bevist hvor kjekt det er å ansette assistenten til assistenten til assistenten som hovedtrener.
Og Sammy Lee beviste vel i fjor hvor fantastisk enkelt det er å gå fra å være nummer 2 til å bli nummer 1. Selv om det er i den samme klubben som du alltid har vært nr. 2 i. Og selv om du står for nesten akkurat det samme som din tidligere sjef.

Avram Grant gjorde ingen dårlig jobb med Chelsea i fjor. Så jeg hadde ikke takket nei til han. Men jeg tror ikke han ser seg selv som spesielt aktuell til jobben. Og det virker ikke som at klubben har det særlig travelt med å lokke til seg ham.

Zico er spennende. Men alle kort er usikre så lenge Dennis Wise styrer skuta.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #146 på: 09. Sep. 2008, 17:51 »
Fantastisk! Ingen Poyet:

One of the games in this run is a trip to Newcastle in the Carling Cup - which brought us neatly onto press speculation linking Gus with the vacant's manager's job at St James' Park. "It's very clear that it's nothing at all," stated Gus when asked about those rumours.

"I'm very happy here. I've had almost a year back at the club with Juande and Marcos. This is just speculation and it's all too easy because of my relationship with Dennis Wise. It's nothing to worry about and all I intend to do is relax and continue with my job."

http://www.tottenhamhotspur.com/news/articles/guskeyspell090908.html

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 09. Sep. 2008, 17:52 »
One of the games in this run is a trip to Newcastle in the Carling Cup - which brought us neatly onto press speculation linking Gus with the vacant's manager's job at St James' Park. "It's very clear that it's nothing at all," stated Gus when asked about those rumours.

"I'm very happy here. I've had almost a year back at the club with Juande and Marcos. This is just speculation and it's all too easy because of my relationship with Dennis Wise. It's nothing to worry about and all I intend to do is relax and continue with my job."

http://www.tottenhamhotspur.com/news/articles/guskeyspell090908.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #148 på: 09. Sep. 2008, 18:34 »
Åge Hareide...? Hørt at han blir ledig snart, dessverre sannsynligvis et år til. Han er ihvertfall en god klubbtrener.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #149 på: 09. Sep. 2008, 19:29 »
Poyet har vell ingen erfaring som Manager, bare som assistent osv. Om det er det newcastle trenger er vanskelig å si. Men tror ikke det er det dummeste ansettelsen. Selvom jeg kanskje skulle sett en som var litt mer erfaren. Igjen nevner jeg Grant som mitt ønske.
Poyet er ikke det dummeste valget, sier du. Hva baserer du den uttalelsen på?
At det er positivt at Dennis Wise får jobbe sammen med sin beste kamerat igjen? En duo som gjorde et dårlig Leeds enda dårligere?
Hva pokker er det som gjør at du er positiv til Gus Poeyet som manager?

Rosenborg har vel bevist hvor kjekt det er å ansette assistenten til assistenten til assistenten som hovedtrener.
Og Sammy Lee beviste vel i fjor hvor fantastisk enkelt det er å gå fra å være nummer 2 til å bli nummer 1. Selv om det er i den samme klubben som du alltid har vært nr. 2 i. Og selv om du står for nesten akkurat det samme som din tidligere sjef.

Avram Grant gjorde ingen dårlig jobb med Chelsea i fjor. Så jeg hadde ikke takket nei til han. Men jeg tror ikke han ser seg selv som spesielt aktuell til jobben. Og det virker ikke som at klubben har det særlig travelt med å lokke til seg ham.

Zico er spennende. Men alle kort er usikre så lenge Dennis Wise styrer skuta.

Ja for all del. Zico med null erfaring med PL, kan han i det hele tatt ENGELSK? Ikke som jeg vet . Poyet har i det minste erfaring fra PL som trenger og spiller og har gradvis jobbet seg oppover i klubber. DET BASERER jeg det på . Forstår ikke hva som i det hele tatt er så fantastisk med Zico. Han har vunnet ligaen og kvalifisert seg med Fenerbache, Tyrkias beste lag. Noe som tilgomed nesten Souness klarte på sin tid når Gala regjerte.
« Siste redigering: 09. Sep. 2008, 19:33 av Kenneth Santa Cruz Bassan »