20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #105 på: 07. Sep. 2008, 11:27 »
Svettis? NEI TAKK

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 07. Sep. 2008, 11:32 »
Ønsker ingen av de tre egentlig.

Men jeg vet ærlig talt ikke hvem vi har mulighet til å hente inn heller.. Vi er så rævkjørte nå at vi mest sannsynlig må ta til takke med en C klasse manager, eller en som er "unproven".

Men hvis Newcastle skal beholde det nåværende oppsettet sitt med Wise og co i styringen så spiller det liten rolle hvem som er manager. Kan like gjerne hente inn en nikkedukke som kun skal sette opp laget... Hva med Terry Mac!? ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 07. Sep. 2008, 13:32 »
Zola ny mann på listen ifølge SundaySun og Marcelino er ikke aktuell nå.
« Siste redigering: 07. Sep. 2008, 13:53 av fredd »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 07. Sep. 2008, 13:49 »
Zola var en flott spiller. Hvordan han har gjort det med Italias U21-landslag vet jeg lite om. Men det er jo å håpe at han er en dyktig trener.
Likevel, Dennis Wise vil fremdeles være boss, og det er der problemet ligger. Samme f... hvem som blir manager.
Med Zola blir han jo bare enda mer boss. Selv om hovedtreneren da vil få litt mer rom til å si sin mening, i og med at de er kompiser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 07. Sep. 2008, 19:21 »
Zola var en flott spiller. Hvordan han har gjort det med Italias U21-landslag vet jeg lite om. Men det er jo å håpe at han er en dyktig trener.
Likevel, Dennis Wise vil fremdeles være boss, og det er der problemet ligger. Samme f... hvem som blir manager.
Med Zola blir han jo bare enda mer boss. Selv om hovedtreneren da vil få litt mer rom til å si sin mening, i og med at de er kompiser.

Godt poeng, under det nåværende hierarkiet (riktig skrevet?) er det vanskelig å se hvordan klubben skal bevege seg fremover, samme f. hvem som er manager.

Ser forøverig at Michael Laudrup er en av flere kandidater til West Ham jobben. Utvilsomt et spennende manager-emne ut ifra hans karriere som spiller og det han gjorde med lille Getafe ifjor.
Ellers skal både Donadoni og ovenfornevnte Zola begge ha imponert på jobbintervju hos West Ham. Det posetive med Zola for Newcastle er jo at han allerede kjenner Wise, HVIS Zola skulle være aktuell vel og merke...
« Siste redigering: 07. Sep. 2008, 19:25 av chickenman »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 07. Sep. 2008, 19:24 »
Ser i grunn bare på Zola og Poyet som kandidater som kan fungere. Vi trenger en manager som kan vere kopmpiss med Wise, og som kan samarbeide med han om transfers.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 07. Sep. 2008, 19:25 »
Jeg tenker også det samme som Joakim, samme faen hvem som blir manager så er det problemer som ligger å lurer i gangene på SJP!!

Laudrup er en flink fyr, tror også Deschamps, Avram Grant eller for den saks skyld Fatih Terim er gode alternativer til jobben, synes jeg ;) Drømmen er Alan Shearer, men det får bli senere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Wiig #8

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #112 på: 07. Sep. 2008, 19:27 »
Fatih Terim har visst vist litt interesse nå. Det er ingen tvil i at han er en dyktig trener, måten Tyrkia sto frem i EM-sluttspillet var rett og slett imponerende. (Synd de ikke slo ut Tyskland) Han har masse klokhet og ikke minst erfaring og det er viktig.

Ingen ting er avgjort, men Fatih Terim er ikke noe dumt alternativ for oss. Men først og fremst må Wise ut uansett hvem som blir manager ja..
Howay the lads

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 07. Sep. 2008, 19:29 »
Fatih Terim har visst vist litt interesse nå. Det er ingen tvil i at han er en dyktig trener, måten Tyrkia sto frem i EM-sluttspillet var rett og slett imponerende. (Synd de ikke slo ut Tyskland) Han har masse klokhet og ikke minst erfaring og det er viktig.

Ingen ting er avgjort, men Fatih Terim er ikke noe dumt alternativ for oss. Men først og fremst må Wise ut uansett hvem som blir manager ja..

Det var han Sir Bobby Robson anbefalte til styret før Keegan tok over. Så kansje de prøver seg på han nå, 8 mnd etter.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 07. Sep. 2008, 19:30 »
Newcastle var jo "the comeback kings" i en periode, det samme kan vel også sies om Tyrkias EM innsats. Spennende blir det også av sånn, bare så jævla hardt for nervene.....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 08. Sep. 2008, 19:54 »
Deportivo La Coruna coach Miguel Angel Lotina claims he has rejected an approach from Newcastle regarding their vacant manager's role.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_4118313,00.html

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 08. Sep. 2008, 23:30 »
http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1053610/Gianfranco-Zola-given-thumbs-Upton-Park.html?ITO=1490

Zico ønsker jobben mens Zola blir ny West Ham manager, om vi skal tro linken ovenfor.

However, Zico said: ?The Newcastle job is one that I would be very interested in taking. It would be a privilege and an honour.

?I?ve always wanted to experience the Premier League as I believe I could enjoy much success coaching in England. I am used to working alongside technical directors so this isn?t an issue for me. It?s normal for me to work in those conditions.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 08. Sep. 2008, 23:36 »
Zico hadde vel utvilsomt vært en spennende manager? Etter hva jeg har lest er han en trener som dyrker offensiv og god fotball også.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 08. Sep. 2008, 23:40 »
Zico hadde vel utvilsomt vært en spennende manager? Etter hva jeg har lest er han en trener som dyrker offensiv og god fotball også.

Håper for Zico sin del at han ikke skriver under for en mareritt av en klubb. Hvor lenge holder han? Tipper februar.

Det eneste jeg håper på er at det kommer en rik f**n  kjøper opp klubben før en ny manager er på plass.
« Siste redigering: 08. Sep. 2008, 23:44 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 08. Sep. 2008, 23:51 »
Kan ikkje sjønne noken managernavn av betydning kommer til og takke ja til denne jobben.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]