20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva skjer nå?  (Lest 5957 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hva skjer nå?
« Svar #15 på: 04. Sep. 2008, 21:49 »
Jeg er nesten på gråten. Hva faen gjør jeg nå? Dette har ødelagt MYE for meg med tanke på forholdet mitt til Newcastle. Jeg vet ikke hva som kan gjøres for å rette på det, men hvis Ashley fortsatt skal sitte som eier bør han ha en jævlig god plan. Dette er skumle greier, frykter vi kan havne laaaaangt nede på tabellen og at Owen forsvinner.
Norwegian blood, Geordie heart

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Sep. 2008, 21:55 »
Jeg er nesten på gråten. Hva faen gjør jeg nå? Dette har ødelagt MYE for meg med tanke på forholdet mitt til Newcastle. Jeg vet ikke hva som kan gjøres for å rette på det, men hvis Ashley fortsatt skal sitte som eier bør han ha en jævlig god plan. Dette er skumle greier, frykter vi kan havne laaaaangt nede på tabellen og at Owen forsvinner.

Når sjokket har lagt seg kommer vi jo tilbake til hverdagen, og vi kommer fortsatt til å juble for mål og seierer. Men eg er helt klart skeptisk til at vi skal fortsette med dette styret. Om vi nå får inn ett nytt styre, og en habil manager, så ser eg ikke svart på fremtiden. Men eg skal ikke stikke under stolen at akkurat nå, under dette styret, så har eg vanskelig for å se at dette kan gå veien.

Vi kan ikke vere så naive å tro at Ashley og gjengen kommer til å fortsette som at ingenting har sjedd. Eg føler med 100% sikker på at Keegan ikke er den siste som kommer til å forlate NUFC i nær fremtid, og kanskje det blir hele styret?

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 04. Sep. 2008, 22:03 »
Dette er en av de største tragediene i Newcastle de siste årene, men ikke den eneste... Nå må vi på den igjen, akkurat som med Fat Fred.... Flere og flere kommer til å ønske Wise og Ashley ut men det kommer garantert til å ta laaaaaang tid...
Er veldig pessimist for fremtiden vår nå... Hvorfor kan ikke styret i NUFC skjønne at det ALLER viktigste i klubben er fansens søtte?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Sep. 2008, 22:08 »
Føler bare tomhet og en oppgitthet over hele forbanna driten!

Man elsker klubben, så på ett eller anna tidspunkt gir denne skuffelsen sæ også, selv om det akkurat nu kjennes vanskelig å skal kunne glede seg til neste kamp. Men samtidig så vet jeg at jeg kommer til å juble når vi putter det første målet mot Hull.    Blir for min del helt umulig å ikke heie på laget selv om ledelsen skulle vært vridd om nakken på.

Ser ingen positive mulige utfall av dette faktisk!  Shearer kommer ikke, noen annen god manager kommer ikke, mulig Wise og noen av de andre skada hauan som sitt der forsvinn, men so fucking what, KK e uansett borte fra klubben for alltid!

Heldigvis så e man som Newcastle fan vant til å opplev skuffelser, og vant til å komme opptimistisk tilbake, samme kommer til å skje etter dette også.    Men når og korsn aner jeg ikke.

Har lyst å skriv Ashley e feit, Wise er en pshyco idiot og Derek er stygg,  men det blir bare barnslig så det skal jeg ikke skriv.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Sep. 2008, 22:39 »
Håper fansen demonstrerer med og ikke møte opp til neste hjemmekamp mot Hull  >:(  Ingen ønsker vel å støtte en klubb som Newcastle nå?! Satan hvor forbannet jeg er nå!!!
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Sep. 2008, 23:47 »
Er så jævla lei denne klubben nå. Dritt lei.....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Sep. 2008, 23:54 »
beste er med tom st james i hull kampen. bedre melding til arseley får ein vel ikkje. verdens mest lojale fans og ingen møter opp på kamp. dra deg til helvete vekk arseley
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Sep. 2008, 23:55 »
Det som skjer nå er at:
1 Ashley ansetter Wise og Poyet
2  fansen boikotter, maks 5000 på St James, fansen brenner sesongkort og kaster asken i Tyne
3 samtlige spillere inklu høna ameobi legger inn transfer requests. Kun Owen sin blir hørt av styret
4 spillerne som ikke fikk innvilget transfer søknaden sin streiker
5 mellom Hull kampen og 1. januar har vi ikke tatt et poeng i serien og leyton orient banker oss 11-0 i FA cupens 3.runde der vi må se Wise spille sentral midt
6 Samtlige spillere blir solgt i januar
7 I Februar tar Ashely selvmord
8 Rundt mars blir vi kjøpt opp av en riking som lover gull og grønne skoger og milliarder til spillerkjøp
9 I mai rykker vi ned
10 Ansetter Alan Shearer som manager
11 Vi rykker opp
12 Alt ser jevlig lyst ut
13 Shearer krangler med det nye styret og blir tvunget til å trekke seg (ansetter Souness som erstatter)
14 En komet kræsjlander i Milburn Stand og klubben legges øyeblikkelig ned for å spare alle de etterlatte slektninger av fans som har dødd av blodpropp de siste årene
15 Alt er glemt
« Siste redigering: 05. Sep. 2008, 00:01 av VepsoO »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Sep. 2008, 23:58 »

15 Alt er glemt

16 Erlend kan dø med smil rundt munnen 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 05. Sep. 2008, 00:01 »
Vurderer og lobotimere meg så eg slipper desse minnene
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #26 på: 05. Sep. 2008, 00:06 »
Beste er vell å få Ashley og Wise skutt ;D

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. Sep. 2008, 03:19 »
hva skjer nå?

vi kommer til  få en av de verste sesongene på lang tid

1.wise blir manager
2.massiv boikott
3.owen tørker seg i ræva med det nye kontraktforslaget og signerer for sunderland
4.stor spillerflukt i januarvinduet
5.midt i sesongen ligger vi på en forløbig 16.plass
6.nedrykk
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Sep. 2008, 04:40 »
Jeg er så jævlig oppgitt nå, at jeg veit faen ikke hva jeg kommer til å gjøre. Denne klubben er faen ikke sann...
Oscillons From The Anti-Sun

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 05. Sep. 2008, 08:33 »
Sjølv om dette er det verste og mest tragiske vi har opplevd, kan vi ikkje svikte klubben. Det er jævlig, men i motgang blir ein sterkare. Og blir ein sterkare i motgang, så kan eg ikkje tru anna enn at Newcastle-fans må vere blant dei sterkaste i verda. Livet går til helvete, men vi får heller berre brenne i stoltheit saman med Newcastle-emblemet våra.