20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Keegan har sluttet  (Lest 17035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Keegan har sluttet
« Svar #15 på: 04. Sep. 2008, 20:12 »
FY FAEN FOR EN DRITTKLUBB VI HOLDER MED!

Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Hva i helvete er det vi holder med, egentlig? Overbetalte spillere som er mer skadet enn de spiller? Sjuke jævler som banker opp premature guttunger i fylla? Et styre som velger en liten vis fjott framfor en legende innenfor Newcastle? Hvorfor i helvete gidder jeg? Hva faen er vitsen? Hva får vi igjen for det? De som holder med ManU får ihvertfall glede, selv om de mangler hjernebarken. De som holder med Liverpool får se god fotball. De som holder med Chelsea får se noen av verdens beste spillere med deres logo på brystet? Hva får vi?

Dette er et innlegg som er gjennomsyret av intens aggresjon, og er det noen som klager på det kommer jeg og dreper den personen.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Sep. 2008, 20:12 »
Richard Bevan, League Manager's Association Chief Executive, said in a statement: "Over the past few days, the board of directors of Newcastle United Football Club and Kevin Keegan have been in detailed discussions.

"The letter which Kevin received today from managing director Derek Llambias has failed to resolve the matters in issue between him and the club and accordingly he feels he has no alternative other than to resign.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 04. Sep. 2008, 20:12 »
Helvete! Forsvinn Ashley, Forsvinn Wise. Eg ønsker dere alt vondt!

Syns synd på deg KK. :'(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Sep. 2008, 20:13 »
Du er tilgitt Lasse.
Hadde jeg møtt på Ashley akkurat nå hadde jeg kunne vært tilbøyelig til vold nesten. Hadde vel ihvertfall tatt en Diouf på han. Dette er SKANDALØST. Jeg er så forbanna sint nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Sep. 2008, 20:14 »
dette er lattelig. men føler kk er en feiging også som stikker. håper shearer kommer nå

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Sep. 2008, 20:14 »
FY FAEN!!! TIL HELVETE MED ASHLEY!!!
Søte, søte blekkspruter.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Sep. 2008, 20:16 »
dette er lattelig. men føler kk er en feiging også som stikker. håper shearer kommer nå

Feiging? Hvordan i helvette skal han kunne være manager for et lag når han ikke bestemmer en dritt selv?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Sep. 2008, 20:16 »
Shearer kommer aldri til denne klubben under nåverede styre. Da blir eg sur
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Sep. 2008, 20:16 »

Feiging? Fordi han sa ifra om at han blei elendig behandla og måtte stå fremfor media å lyve på grunn av at han selv ikke hadde noe å si!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Sep. 2008, 20:17 »

Har ikke noe med å være feig å gjøre, KK vil ha klubben opp, hvis han ikke får gjøre ting på sin måte, og bestemme selv vilke spillere han vil ha (innenfor en viss ramme selvfølgeli)  så føler han selvsagt at han ikke kan gjøre noe for klubben!

Hvorfor i all verden skulle Shearer gidde å komme for å bli nikkedukken til Wise , Ashley og resten av idiotene
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 04. Sep. 2008, 20:19 »
Det helvettes styret bør kommer seg fortere en svint vekk fra Newcastle.

Heller Fat Fred en det greine her!!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 04. Sep. 2008, 20:21 »
han stikker!! da er man feig i mine øyne.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 04. Sep. 2008, 20:22 »

Feig? Keegan gjør helt rett i å si opp. Umulig å være manager når han ikke får bestemme en dritt selv.
Får håpe fansen sørger for at verken Ashley eller Wise tør å vise ansiktet sitt i Newcastle mer.
Frem med egg og gamle grønnsaker!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04. Sep. 2008, 20:22 »
han stikker!! da er man feig i mine øyne.

Bra argumentert.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. Sep. 2008, 20:24 »
Syns Shearer bør komme om vi får nye eigarar og Wise forsvinn. Det er ikkje mange som kan rette opp feila som nå er gjort, men føler at han er ein av dei. Men da må HAN få styre skuta sjølv. Er sikker på at alle Nufc fans er rett og slett krenka av det som er skjedd. Men at Shearer kan få tilliten tilbake er eg sikker på.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.