20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 09 kommer 14 November  (Lest 73989 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #165 på: 13. Des. 2008, 01:53 »
Var ikke sånn hos meg..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 13. Des. 2008, 10:27 »
Ikke hos meg heller. Har du innstalert patchen Mikael?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #167 på: 13. Des. 2008, 13:33 »
Har det samme som Mikael. Er offisielt bekreftet at det er slik på mange spill. Har dere steam-versjonen?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 13. Des. 2008, 14:09 »
Jeg kjøpte via Steam ja, norsk tekst og full rulle fra den spede start!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 13. Des. 2008, 16:02 »
Jau, patchen ble installert automatisk via Steam da jeg trøkte CD-en inn i maskina. Har lest på fmnorge.no at det er mange som har hatt det samme problemet. Men har fått ordnet det nå, da.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 13. Des. 2008, 16:12 »
Må ein vera tilkobla internett for å spela?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 14. Des. 2008, 01:25 »
Vann 1-2 øve Liverpool i første kampen i første sesong... God start :) Vart imponert. Igrunn utruleg at vi ligg der vi ligg i verklegheita, har jo eit ganske godt lag på papiret... Ingen tvil om at alt det utanomsportslege verkar inn på spelarane... Jaja godt vi har Fm då, så vi kan flykta frå den harde verklegheita ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 14. Des. 2008, 02:45 »
Hehe, det blir vanskeligere skal du se! Jeg vant ihvertfall månedens manager for september førstesesongen, men jeg måtte nøye meg med en 10. plass tilslutt etter ganske varierende resultater!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 14. Des. 2008, 02:54 »
Hehe ja kom ned att på jorda med 1-1 heima mot Wigan...Men no slo eg Fulham 3-0 borte. Etter 3 av Owen... Ganske så urealistisk spel dette, Owen signerar ny kontrakt og eg har vunne 2 på rad borte :P

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 14. Des. 2008, 16:30 »
hehe, ja jeg har slått Liverpool alle gangene jeg har møtt de, og med god margin. Sikkert 4 oppgjør

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 14. Des. 2008, 18:26 »
hvorfor sa jeg det?
Nå tapte jeg 5-1 :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 14. Des. 2008, 19:23 »
Etter 2 gode sesongen er jeg inne i en vanskelig tid. Ligger på på 14 plass og mange av spillerne er bekymret for de mener at klubben ikke når opp. Jeg har også brent meg ved å ikke hente forsterkninger i det hele tatt, men bare kjøpt unge lovende spillere som egentlig ikke er gode nokk til å starte.

Given
Onuhua(23)- Taylor - Rodwell(19) - Enrique

Jonas - Guthrie - Barton - Fleck

Xisco  - Sturridge

Martins og Owen er konstant skadet. jippi.

Benken: Linden Murray(18) , Victor Moses (19), Oscar(19), Wilshire(18), Beewers(20), Pickering((17) fra eget akademi) og Joe Mattock (19)

Nå har jeg 200 mill og handle for i januar, og jeg må få inn en spiss. Noen som har forslag? Skulle god allrounder, en komplett type som er god på hodet og med ball. Har så mange små raske spisser i Martins, Sturridge og Linden Murray.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 14. Des. 2008, 19:24 »
Gomis har funka bra for meg. Ser at du har kjøpt både Sturridge og Fleck, som meg!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 14. Des. 2008, 20:06 »
Etter 2 gode sesongen er jeg inne i en vanskelig tid. Ligger på på 14 plass og mange av spillerne er bekymret for de mener at klubben ikke når opp. Jeg har også brent meg ved å ikke hente forsterkninger i det hele tatt, men bare kjøpt unge lovende spillere som egentlig ikke er gode nokk til å starte.

Given
Onuhua(23)- Taylor - Rodwell(19) - Enrique

Jonas - Guthrie - Barton - Fleck

Xisco  - Sturridge

Martins og Owen er konstant skadet. jippi.

Benken: Linden Murray(18) , Victor Moses (19), Oscar(19), Wilshire(18), Beewers(20), Pickering((17) fra eget akademi) og Joe Mattock (19)

Nå har jeg 200 mill og handle for i januar, og jeg må få inn en spiss. Noen som har forslag? Skulle god allrounder, en komplett type som er god på hodet og med ball. Har så mange små raske spisser i Martins, Sturridge og Linden Murray.

Artem Milevskyi, fikk han for 90 mill i første sesong. Får lett solgt han for 230 nå.
Ikke gjort det så altfor bra i de siste kampene men han står med 27 mål på 31 kamper.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 15. Des. 2008, 02:15 »
liverpool ble satt under administrasjon pga skrantende økonomi. Stjernespillerne var villige til å forlate klubben for å hjelpe på meg økonomien, og da la jeg inn et bud på torres på 120 mill og fikk akseptert. Torres har nå skrevet under på en 5års avtale med newcastle united:) hahaha, jeg må le.

Hadde jeg hatt mer penger skulle jeg bydd 100 mill for macherano, men desverre er det tomt. Får håpe noen fornyer interessen for Owen eller Xisco.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /