20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 09 kommer 14 November  (Lest 73953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #120 på: 01. Des. 2008, 14:46 »
Etter to middelmådige sesonger, har jeg starta 3 sesongen med brask og bram. Ligger på en finfin andreplass etter SUVERENE Arsenal. Andre enn meg som syns de er altfor gode på spillet? hver sesong vinner de PL med rundt 100 poeng.

Har dette laget nå;

-------------Cardozo--------Marquinhos--------------

N'zogbia------------------------------------------Jonás

------------Fletcher(!)---------Fellaini----------------

Bridge-------N'koulou-------Jagielka----------Cork

-----------------------Given---------------------------

Subs: Martins, Krul, Guthrie, Beye, Nestor, Fleck og Onuha.

Håper det holder til en CL-plass hvertfall. Det hadde vært veldig moro. I tillegg har jeg 3 veldig spennende talenter som kommer fra mitt eget akademi. John Accleston, Terry Bates og Mark Powell. Spesielt Accelston ser lovende ut, ifølge trenerne mine har han potensiale til å bli mye bedre enn Wayne Bridge.
« Siste redigering: 01. Des. 2008, 14:51 av Nico »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 01. Des. 2008, 22:48 »
Gikk tilbake på siste save før jeg ble sparka, hvilket betød bare to kamper bak i tid. Gjorde det knapt bedre, men ungikk å tape mot Mackems, ble uavgjort istedet. Holdt inn til 10. plass førstesesong, men andresesongen har startet glimrende. For det første var jeg bestemt på at jeg skulle beholde Owen, og han avslo etthvert kontraktsforslag helt til det var under en mnd igjen til kontrakten hans gikk ut (!). Etter dette har han signert ny kontrakt, og storspiller sålangt denne sesongen, og jeg slipper syt om at jeg har takka nei til andre klubber. Han bryr seg faktisk ikke! Anbefaler derfor å ha is i magen angående Owen! :P
Så fikk jeg faktisk 180 mill og handle for hos nyeier Llambias. Utrolig nok klarte jeg å selge søppelet Xisco for 100 mill, samt at jeg hentet en liten gevinst gjennom et salg av Per Ciljan til Chelski og Eggert Jonsson til nyopprykka Watford. Solgte også Enrique til Villa.
Spiller en vanlig offensiv 4-4-2 etter jævla mye vansker med å få en taktikk til å sitte. Ser ut som jeg har lyktes!

Given
Seitaridis-Colo-Tayls-Marcelo
Jonas-Barton-De Jong-Zog
Owen-Gomis/Martins

Kunne fått skammye peng for begge stopperne mine samt Marcelo, Barton og Owen, men avsto fra å selge. Har også en finfin backup i Rafael på høyreback, samt at sentral midtbane er hard kamp om. I bakhånd har jeg blant annet Delph, Guthrie og Luis Ernesto Perez. Dessuten har jeg en fetisj for talenter, og det ender bestandig opp med en skokk midtbanetalenter! Barton er litt varierende til nå denne sesongen fordi han surker over at jeg ikke ville selge, men han kommer vel tilbake på gammelt nivå igjen. Etter sesonginnledningen er jeg faktisk med i medaljekampen akkurat nå, til tross for at jobben min var svært utrygg da sesongen starta. Har dessuten vraka Hughton og henta tilbake Allardyce sin kompis Round!
Noen andre som har fått noen wonderkid opp fra ungdomsavdelinga? Fikk en Molloy, høyreving/vingback, som er 16 år og har sinnsykt råe stats!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 06. Des. 2008, 16:19 »
Begynte nettopp med Newcastle og har skaffet meg Artem Milevskyi og Demidov
Motsatt vei gikk Beye og Smith.
Vant 2-1 mot Porsmoth, selv etter en kjempetabbe av Given :P

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 06. Des. 2008, 21:53 »
Milevskyi er bare til å anbefale. Scoret 7 på 7 kamper

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 08. Des. 2008, 13:58 »
Har akkurat spilt ferdig min første sesong nå. 40 mill var ikke rare greiene å handle for, derfor måtte jeg få unna daukjøttet med en gang.
Ameobi solgt til West Brom - 24 mill og Jonny Godsmack - Cardiff - 5 mill

så kjøpte jeg John fleck 28 mill, Victor Moses 6,5 mill, Mark Beevers 16 mill, og så tok jeg tipset til mange her og henta zuculini for 7 mill.
Fikk også Oscar Sielva gratis fra Espanyol. Et greit nokk talent som man kan tjene penger på etter 1 sesong. Fikk også Beletti på lån fra Chelsea.
Lånte også Edmislon fra Milan, men han brakk foten, og da sendte jeg ham hjem.

Etter en halv sesong lå jeg bra an på en 5 plass. Solgte Beye til villa i Januar for 45 mill, og kjøpte Nedum Onhuoa for 50.

Etter første sesongen kom jeg på 6 plass. Jeg lå godt an til 6 plassen hele sesongen, og trodde den skulle ryke til Everton. Men heldigvis ble det Europa cup:)  var også tapende finalist i Fa Cupen mot liverpool, etter en veldig god trekning gjennom hele cupen. Møtte nesten bare CC lag.

Nå har jeg nettopp solgt Colo til barca for 150 mp og fikk 105 mp i tillegg av MA.
Og det sykest av alt : Fikk Jack Wilshire av Arsenal for 45 mill. (Bra jobbet wenger)
I tillegg har jeg hentet Jack rodwell fra Everton for 100 mill.  Disse 2 må være de største talentene i England.
Fikk også Sturridge gratis, Joe Mattock for 15 mp, Marcauley Chrisantus gratis, Abubakari Yakubu gratis
Fikk også skrevet ny kontrakt med owen, og han gikk ned 300 tusen i lønn pr uke. Han brakk foten 2 ganger 1 sesongen. Nå blir det spennende å se om han kan finne tilbake til gamle takter. Nå er jeg fristet til å selge Xsisco for 50 mp, for jeg har for mange spisser, men ser heller at godeste smith stikker.
Smith netter forøvrig 17 ganger første sesong. Da ser man hvor realistisk FM er.

Det som irriterer meg er at alle byr på Jonas, Taylor, Barton osv. Og så blir de helt jævlig sure, og jeg vet ikke om jeg klarer å holde de i klubben
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 08. Des. 2008, 15:08 »
Ferdig med 1. sesong og landet på en 7 plass. Ble passert av Tottenham og Chelsea på den siste serierunden siden jeg tapte mot Man Utd <.<
Artem Milevskyi ble toppscorer med 23 mål, nest flest i Europa.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 08. Des. 2008, 15:45 »
Kven er denne godaste Artem Milevskyi ? Ei veka igjen no, så er eg ferdig med eksamen og kan ta ti på FM ;)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 08. Des. 2008, 17:30 »
Artem Milevskyi er en ukrainsk landslagsspiller. Klubblaget er Dynamo Kiev. Han spiller spiss ^^
Ganske ung, sikkert 23 i 1. sesong. Fikk han for ca 90 mill og fikk bud av Arsenal på 190 mill etter 1. sesong.
Takket nei, han ble misfornøyd -.-
Kjøp han ;)

- straffen hans mot Sveits i VM 2006. Sykt deilig mål ;D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 08. Des. 2008, 17:43 »
Tviler litt på at du fikk 150 mp for Colo annern :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 08. Des. 2008, 18:40 »

Du kødder nå?
Selger lett Colo for enda mer :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 08. Des. 2008, 18:41 »
Enda litt mer skryt til Milevskyi.
Den første kampen i 2. sesong var borte mot LPool.
De leder 2-0 etter 10 minutter, men så scorer Milevskyi hat-trick og jeg vinner 3-2 :D

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 08. Des. 2008, 18:49 »
Sorry grabbar, men jeg bare må..

Se her, spiller Borte mot Arsenal i 2 ligakamp.
Vinner 5-2, Milevskyi står for samtlige mål ^^

8 mål på 2 kamper!

LØP Å KJØP!!!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #132 på: 08. Des. 2008, 19:18 »
kalles bug i spillet??...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 08. Des. 2008, 20:35 »

Du kødder nå?
Selger lett Colo for enda mer :P

Det er ikke kødd. jeg tror faktisk jeg kunne fått mer. Det var flere storklubber som var interesert. De spurte meg om pris så sa jeg 120 til alle utenom barca, der sa jeg 150, og når alle bydde det jeg ville ha inkludert barca, godtotk jeg bare barca sitt bud og avslo de andre. Nå fikk jeg endelig kvitta meg med smith. han er på lån i Celtic hvor de har kjøpsklausul på 45 mp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 08. Des. 2008, 21:15 »
Annern du selger spillerne for billig :P
Selg Jonas for 200 mill og kjøp deg Hatem Ben Arfa ;)