20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 09 kommer 14 November  (Lest 73342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #90 på: 17. Nov. 2008, 23:29 »
Faen realistisk dette...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #91 på: 18. Nov. 2008, 01:41 »
Akkurat blitt kjøpt opp av Peter Lewis, og har fått beskjed om at jeg blir satset på videre. får rundt 160 mill å handle for, og får oppgradert junioravdeling og treningsanlegg :)
Solgte Owen i april da han ikke var interessert i det hele tatt i å skrive ny kontrakt. Fikk 50mill for han, greit nok. Ender på en 11. plass i ligaen, 3. runde i ligacupen og 5 runde i fa-cupen. En godkjent sesong i mine øyne, da jeg brukt mye tid på taktikk og spillere.
Kjøpte en haug med talenter. Zuculini, Feghouli, Santon, Briuns, Rodney Sneijder. Lånte også Alexandre Song, Fabio, Mehmet, Jozy Altidore, Andriy Nesmahnyi.
Solgte Smudge, Geremi, Cacapa og Shola. Butt, Harper og Goodsmark fikk fyken!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 18. Nov. 2008, 09:54 »
Faen realistisk dette...

Hehe faktisk! ;)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 18. Nov. 2008, 10:03 »
Etter 1 sesong solgte jeg Jonas for £20 mill, Alex for £20 mill, Thiago Silva for £12mill, Steven Taylor for £12mill og Jose Enrique for £12 mill. Fikk også £10 mill for Smith og Ameobi til sammen. Owen ville ikke skrive ny kontrakt men jeg lot han bare være i klubben helt til kontrakten gikk ut... Da gikk han plutselig med på 60% lønnskutt og signerte. Dagen etterpå solgte jeg han til City for £15 mill selv om de kunne fått han gratis ettpar dager tidligere...

Bug??

Har kjøpt spillere som Taiwo, Ciljan (han har castle som favorittklubb fra starten), Cardozo, Alex (Internacional, helt syke skills), Elano, Vucenic (fra Sporting tror jeg, sikkert skrivefeil, men kanskje den beste OM på hele spillet), og seff gode gamle Wijnaldum.

2. sesong har begynt svært dårlig, men jeg fyker videre i Uefa cupen. Men lurer på hvor lenge Llambias aksepterer en 17 plass i PL...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 18. Nov. 2008, 10:15 »
Er Jonas noke god på spelet?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 18. Nov. 2008, 10:26 »
Enorme fysiske ferdigheter, men litt skuffende på det tekniske. Han spiller dog veldig godt for meg i alle fall.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #96 på: 18. Nov. 2008, 11:29 »
Da har jeg endelig blitt ferdig med min første sesong i Newcastle, og stallen har virkelig gjennomgått en storopprydding. Jeg hadde en ganske dårlig sesong (eller veldig bra hvis man ser i reallife) og kom på en niendeplass, men slet veldig med å score mål, så jeg hadde 39 mål på 38 kamper! spilte mange 0-0 kamper, for å si det sånn. Men hvertfall, tidvis dårlig spill skapte uro i stallen, samt andre klubber fikk opp øynene for spillerne mine. Derfor måtte jeg selge Taylor og Coloccini, (Hadde ikke sjans til å beholde de) for de fikk jeg tilsammen 48 mill euro, henholdsiv 25 og 23 euro. Solgte enrique 12,5 E! (wow) og Xisco - 10,5 E. (dobbel wow). Duff ut for en ubetydelig sum, Owen i januar (som selvfølgelig ble årets signering) for 8,5 mill E, barton gikk også for 8,25 E.

Så etter alle salg satt jeg igjen med 83 mill E. Inn kom
Daniel Sturrigde - gratis
Nicholas N'koulou - 11,25 mill, veldig god forsvarer
Nedum Onouha - 3,5 mill
WAYNE BRIGDE  ;D - 4,5 mill
Jack Cork - 4,4 mill - fantastisk defensiv midtbanespiller fra Chelsea.
Oscar Cardozo - 16 mill
Phil Jagielka - 15,5 mill
Jaume - Gratis fra Barca
Emerson - 120 K

Fra før har jeg kjøpt Zuculini, Sneijder og Fleck. Bare Fleck som har overbevist meg til nå...

Denne sesongen har startet ganske bra. Slo Liverpool, U mot arsenal på bortebane og vinn hjemme mot WBA. Ser bra ut  :D

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 18. Nov. 2008, 15:38 »
trenger en goal getter! har rundt 100 mill og handle me.

edit: solgt martins for 250 mill, altså har eg 350 mill til spiss.
« Siste redigering: 18. Nov. 2008, 16:36 av Eirik515 »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #98 på: 18. Nov. 2008, 16:40 »
Fikk faktisk ikke mer enn 40mill av Peter Lewis. Så er litt skuffet. Må selge hvis jeg skal klare å erstatte Owen :S
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 18. Nov. 2008, 18:36 »
trenger en goal getter! har rundt 100 mill og handle me.

edit: solgt martins for 250 mill, altså har eg 350 mill til spiss.

Kvifor selga Martins? :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 18. Nov. 2008, 18:42 »
På min fil ønsker Martins seg bort, da han føler klubben ikke kan oppfylla hans ønsker...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 18. Nov. 2008, 20:40 »
At Derek Llambias kjøper opp klubben er jo bare helt urealistisk. . Synes dette spille er mer vannskelig enn forgjengerene, men kanskje det også da er mer realistisk ? Et overgansgudskjett på 5 MP i Newcastle er ikke stort med tanke på at flere spillere allerede er solgt fra fjorårets stall.. Jeg solgte bla. Geremi for 4,8 Mill. Euro, da fikk jeg et overgangs budskjett på 7 Mill. Euro. . Så synes det blir vannskelig å kjøpe spillere til klubben . .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 18. Nov. 2008, 20:53 »
At Derek Llambias kjøper opp klubben er jo bare helt urealistisk. . Synes dette spille er mer vannskelig enn forgjengerene, men kanskje det også da er mer realistisk ? Et overgansgudskjett på 5 MP i Newcastle er ikke stort med tanke på at flere spillere allerede er solgt fra fjorårets stall.. Jeg solgte bla. Geremi for 4,8 Mill. Euro, da fikk jeg et overgangs budskjett på 7 Mill. Euro. . Så synes det blir vannskelig å kjøpe spillere til klubben . .

Eg har ikkje kjøpt spelet, men når eg har gjort det og begynnar spelar så startar eg nytt game viss Llambias kjøper Newcastle...

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 18. Nov. 2008, 22:09 »
På min fil ønsker Martins seg bort, da han føler klubben ikke kan oppfylla hans ønsker...
samme på min

+ at han skårte 15 mål, og bommer hele tiden på store sjangser
« Siste redigering: 18. Nov. 2008, 22:12 av Eirik515 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 18. Nov. 2008, 23:53 »
Martins er helt forferdelig ustabil og ineffektiv hos meg også. Gikk som sagt 23 timer uten scoring for meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida