20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 09 kommer 14 November  (Lest 73666 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #60 på: 14. Nov. 2008, 19:39 »
Faen heller! Som med demoen låser spillet seg i det jeg skal gå til kamp. Dataen min skal greit klare kjøre dette! Noen som har noen løsninger eller sett andre plages med dette!?

Hadde samme problemet med demoen, men bare slutta å spille det for å vente på spillet. Har jeg samme problemet i selve spillet SOM JEG IKKE KOMMER INN PÅ går pcen i veggen. pcen min helt ny også så skjønner ikke at det kan være pcen som det er noe gærent med kristoffer..

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #61 på: 14. Nov. 2008, 19:56 »
Høyreklikk på FM09-ikonet. Gå på Kompatibilitet, også kjør dette programmet som Windows XP (Service Pack 2). Det funket fett for meg i hvert fall.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 14. Nov. 2008, 19:58 »
Hvis man får feilmelding om at "programmet får ikke koblet til via internett og at man skal kontakte internett leverandøren" er det bare å prøve å prøve, den kommer tilslutt.

Så oppstår det et nytt problem! Hvis man Quiter spillet og skal inn igjen får man opp den samme greia om å skrive inn produkt nøkkel. Taster man inn produkt nøkkelen så står det "at denne allerede er aktivert. . Gå til sigames og kjøp en ny kode"

Aldri opplevd noe mer lattelig en det Sega har kommet med nå. . Meget skuffet :(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 14. Nov. 2008, 20:24 »
da er iso fila ute http://thepiratebay.org/torrent/4508381/Fm2009

da er det bare cracken igjen =)
Ingen vits å laste ned nå... 2 som seeder, over 800 som laster ned...

Jeg tror ikke du helt har skjønt prinsippet med torrent filer... Jeg lasta ned på full guffe hele tiden

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #64 på: 14. Nov. 2008, 21:47 »
da er iso fila ute http://thepiratebay.org/torrent/4508381/Fm2009

da er det bare cracken igjen =)
Ingen vits å laste ned nå... 2 som seeder, over 800 som laster ned...

Jeg tror ikke du helt har skjønt prinsippet med torrent filer... Jeg lasta ned på full guffe hele tiden
jeg har 12 MB linje inn. Har alltid klart å laste med minimum 1MB - men nå fikk jeg bare 47kb...

Liker best å bruke Easynews og Newzbin jeg for min del, der går det kjappere enn med f.eks utorrents.

Men skal prøve nå og se om jeg får litt mer speed på dette. Er visstnok kommet en crack som skal funke med patchen..
http://thepiratebay.org/torrent/4508944/Football_Manager_2009_working_crack
« Siste redigering: 14. Nov. 2008, 21:53 av Ulf »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 14. Nov. 2008, 23:01 »
Skal tru jeg vart FORBANNA da Ashley solgte klubben til Derek Llambias. Faen altså! Må slite med jævla lite peng nå. Nå har jo alt av priser på spillere også steget betraktelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 14. Nov. 2008, 23:10 »
Skal tru jeg vart FORBANNA da Ashley solgte klubben til Derek Llambias. Faen altså! Må slite med jævla lite peng nå. Nå har jo alt av priser på spillere også steget betraktelig.

Hahahaha du køddar? Er det eit scenario? Kan vi verta kjøpt opp av kven som helst?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 14. Nov. 2008, 23:27 »
jeg trenger hjelp ifra dere som bruker Steam. spillet ble kjøpt og betalt der, jeg lastet det ned, og forsøker nå å starte spillet. i steam står det under boksen installert, når jeg trykker på knappen får jeg oppdaterer fotballmanager. det er nå 48 minutter til spillet kan starte... er dette pga av denne patchen jeg har hørt om? vil jeg måtte gå inn i steam hver gang jeg vil starte spillet?

kan jeg ikke bare laste det ned til pc'n og starte spillet når jeg vil? hvor finner jeg evnt spillet installert? får ikke velge hvor jeg vil installere det...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 14. Nov. 2008, 23:52 »
Du må nok gå inn igjennom Steam. Steam kan være litt tregt av og til, men når du først er inne i spillet er det ingen problemer. Dessuten lastes patcher tydeligvis ned automatisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 15. Nov. 2008, 12:17 »
Jeg har også store problemer om å vente til etter eksamensperioden før jeg evt skaffer meg spiller.

Og for dere som har problemer, sjekk forsida av FMNorge.com (http://fmnorge.com/), hvor de har samlet en del problemer og løsninger på disse.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 15. Nov. 2008, 13:59 »
jeg har nå ingen problemer med spillet, og storkoser meg med 3d kamper... siden jeg bare ser nøkkel hendelser i fort film så går det like fort som å se det ovenfor i de gamle spillene:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #71 på: 15. Nov. 2008, 14:49 »
fikk det endelig til jeg oxo nå..va vist bare at det va for stor pågang..:)så nå skal jeg starte en savegame og storkose meg resten a helga så blir lite soving..så er det jo kamp nå kl 4 mot wigan..som vi skal vinne og tror vi vinner 3-1

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #72 på: 16. Nov. 2008, 05:48 »
Navn: Luigi Bruins
Posisjon(er): OMS
Alder:21
Klubb: Feyenoord
Pris: Kjøpt for 30 mill kr
Testet i: Newcastle United
Kort kommentar: Dette må jaggu være en av de beste midtbanetalentene på FM09. Har kjøpt han og Rodney Sneijder. Begge har bra potensiale, og spesielt Bruins. Kan allerede fra starten av forsvare en plass i min første-11'er :P
Spådd til å bli den nye Van der Vaart :D

Sneijder har også bra stats, og en er mann for fremtiden. Sneijder kjøpte jeg for 9,5 mill kroner. Zuculini som jeg får i januar, har jeg også veldig store forhåpninger til. Det er tre spillere som kommer til å dominere midtbanen i minst 10 år fremover :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 16. Nov. 2008, 11:23 »
Noen som har funnet en virkelig god taktikk enda?

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 16. Nov. 2008, 14:03 »
trenger sårt en deffansiv midtbane, butt er dritt på fm nå